Ο Γερμανός πιλότος, πρωτοπόρος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος κάνει την αυτοκριτική του αλλά μιλά και για τη συνολικά εικόνα της Mercedes την προηγούμενη Κυριακή στον Καναδά.
Τάκης Πουρναράκης
UPD:
Η Γερμανική ομάδα είχε κερδίσει σ' όλους τους αγώνες μέχρι τον Καναδά, μάλιστα στους πέντε από τους έξι οι Ρόσμπεργκ, Χάμιλτον είχαν σημειώσει το 1-2.
Κλείσιμο
Στο Μόντρεαλ όμως η οριακή κόντρα ανάμεσα σε Ρόσμπεργκ και Χάμιλτον οδήγησε σε υπερθέρμανση και αστοχία το ERS (σ.σ: ειδικότερα στην ηλεκτρονική μονάδα που διασφαλίζει τη μεταφορά ενέργειας από τη μπαταρία στο μεγάλο ηλεκτροκινητήρα MGU -K) έτσι η Γερμανική ομάδα βρέθηκε σε πολύ δύσκολη θέση. Ο Χάμιλτον εγκατέλειψε λόγω αστοχίας των φρένων (σ.σ: τα πίσω φρένα είναι μικρότερα φέτος καθότι η ανάκτηση ενέργειας στον πίσω άξονα έχει αναλάβει μέρος της πέδησης) ενώ ο Ρόσμπεργκ κατάφερε να διαχειριστεί την κατάσταση και να τερματίσει τελικά 2ος. Σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του Χάμιλτον ο Ρόσμπεργκ κατάφερε να αυξήσει το προβάδισμά του στη βαθμολογία στους 22 βαθμούς.
Μιλώντας σχετικά ο Γερμανός πιλότος τόνισε: "Το αποτέλεσμα στον Καναδά δεν ήταν καλό γιατί έχουμε μονοθέσιο ικανό να κερδίσει κάθε αγώνα. Οπότε το να χάσουμε τη νίκη στον Καναδά ήταν μεγάλη απογοήτευση για όλους εμάς στην ομάδα. Πρέπει να επανορθώσουμε στην Αυστρία (22/6, απευθείας Alpha 14:10). Αυτή τη στιγμή πρέπει να προσπαθήσουμε να κάνουμε το 1-2 σε κάθε αγώνα με το μονοθέσιο που έχουμε. Στον Καναδά ελαχιστοποίησα τις απώλειες με τη 2η θέση. Πήρα αρκετούς βαθμούς παραμένοντας αξιοπρεπής. Όμως για την ομάδα ήταν χάλια καθώς στόχος μας είναι να τα πάμε πολύ καλύτερα. Δεν είναι καλό ν' αντιμετωπίζουμε τέτοια προβλήματα αξιοπιστίας. Χρειάζεται να είμαστε απόλυτα αξιόπιστοι και δουλεύουμε πάνω σ' αυτό. Ήταν το πρώτο σοβαρό πρόβλημα γιατί μέχρι τώρα ήμασταν αξιόπιστοι. Όμως το να είσαι 100% αξιόπιστος δεν είναι ποτέ εύκολη υπόθεση".
Η κόντρα στα όρια ανάμεσα σε Ρόσμπεργκ και Χάμιλτον είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια της νίκης για τη Mercedes στον Καναδά.
Ο επόμενος αγώνας την ερχόμενη Κυριακή έρχεται σε μια παλιά πίστα με νέες εγκαταστάσεις. Το Red Bull Ring (σ.σ: πρώην Α1 Ring) ανακαινίστηκε το 2011 και επιστρέφει φέτος στο καλεντάρι. Σίγουρα οι Ταύροι θέλουν τη νίκη στον εντός έδρας αγώνα και η Renault ετοιμάζει μια αναβάθμιση στη μονάδα ισχύος που πιθανώς θα τους βοηθήσει. Όμως με βάση τα όσα έχουμε δει έως σήμερα η Mercedes, παραμένει φαβορί.
Όλα όσα πρέπει να κάνουμε για να παραμείνουμε ενυδατωμένοι και ασφαλείς όταν οι θερμοκρασίες είναι ιδιαίτερα αυξημένες – Η σημασία της ποιότητας του νερού.
Η δεύτερη κατά σειρά δράση του φετινού προγράμματος (2024) πραγματοποιήθηκε μεταξύ 21 και 24 Ιουνίου στη Σαντορίνη, συγκεντρώνοντας από ακτές και βυθούς το διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος των 306,5 κιλών απορριμμάτων.
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.