Αυξημένη η ζήτηση για το Volvo V60 Plug-In Hybrid
Αυξημένη η ζήτηση για το Volvo V60 Plug-In Hybrid
Ευχάριστο «πονοκέφαλο» προκαλεί στη Volvo η ανταπόκριση του κοινού στο μεσαίο της station wagon με τεχνολογία plug-in hybrid...
Η αυξημένη ζήτηση για το V60, ιδιαίτερα στην Ολλανδία, το Βέλγιο και την Ιταλία, ανάγκασε τη διοίκηση της σουηδικής μάρκας να διπλασιάσει σχεδόν την παραγωγή του υβριδικού μοντέλου στο εργοστάσιο Τορσλάντα του Γκέτεμποργκ.
Έτσι, η εβδομαδιαία παραγωγή θα ανέβει από τις 150 μονάδες σταδιακά στις 282. Η συνολική παραγωγή για το 2013 ήταν λίγο κάτω απο τα 8.000 αυτοκίνητα και ο στόχος για το 2014 είναι οι 10.000 μονάδες.
Το έργο των ανθρώπων της Volvo διευκολύνεται πάντως από το γεγονός ότι το V60 plug-in hybrid ενσωματώθηκε στην ίδια γραμμή παραγωγής με τη συμβατική έκδοση V60. Έτσι αφενός δίδεται η δυνατότητα στα δύο μοντέλα να έχουν ακριβώς τα ίδια στοιχεία εξοπλισμού και αφετέρου περιορίζεται το κόστος.
Το V60 είναι το πρώτο υβριδικό plug-in αυτοκίνητο με diesel κινητήρα. Χρησιμοποιεί τον 5κύλινδρο 2.4 turbodiesel των 215 PS και έναν ηλεκτροκινητήρα 70 PS που κινεί τους πίσω τροχούς. Η διαδικασία 0-100 ολοκληρώνεται σε 6,1 sec.
Ο οδηγός με το πάτημα ενός κουμπιού επιλέγει ανάμεσα σε τρεις διαφορετικές λειτουργίες του αυτοκινήτου: Να είναι αμιγώς ηλεκτρικό με αυτονομία 50 km (λειτουργία Pure), να είναι υβριδικό με εκπομπές CO2 μόλις 48 g/km και μεικτή κατανάλωση 1,8 lt/100 km (λειτουργία Hybrid), ή ένα υψηλής απόδοσης αυτοκίνητο (λειτουργία Power).
Στην Ελλάδα το νέο Volvo V60 plug in hybrid (τιμές)
Έτσι, η εβδομαδιαία παραγωγή θα ανέβει από τις 150 μονάδες σταδιακά στις 282. Η συνολική παραγωγή για το 2013 ήταν λίγο κάτω απο τα 8.000 αυτοκίνητα και ο στόχος για το 2014 είναι οι 10.000 μονάδες.
Το έργο των ανθρώπων της Volvo διευκολύνεται πάντως από το γεγονός ότι το V60 plug-in hybrid ενσωματώθηκε στην ίδια γραμμή παραγωγής με τη συμβατική έκδοση V60. Έτσι αφενός δίδεται η δυνατότητα στα δύο μοντέλα να έχουν ακριβώς τα ίδια στοιχεία εξοπλισμού και αφετέρου περιορίζεται το κόστος.
Το V60 είναι το πρώτο υβριδικό plug-in αυτοκίνητο με diesel κινητήρα. Χρησιμοποιεί τον 5κύλινδρο 2.4 turbodiesel των 215 PS και έναν ηλεκτροκινητήρα 70 PS που κινεί τους πίσω τροχούς. Η διαδικασία 0-100 ολοκληρώνεται σε 6,1 sec.
Ο οδηγός με το πάτημα ενός κουμπιού επιλέγει ανάμεσα σε τρεις διαφορετικές λειτουργίες του αυτοκινήτου: Να είναι αμιγώς ηλεκτρικό με αυτονομία 50 km (λειτουργία Pure), να είναι υβριδικό με εκπομπές CO2 μόλις 48 g/km και μεικτή κατανάλωση 1,8 lt/100 km (λειτουργία Hybrid), ή ένα υψηλής απόδοσης αυτοκίνητο (λειτουργία Power).
Στην Ελλάδα το νέο Volvo V60 plug in hybrid (τιμές)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα