F1: Νέο κάλυμμα τροχού από την McLaren
- Εντελώς διαφορετικό απ’ αυτά των άλλων ομάδων
- Λένε ότι χαρίζει 4% μεγαλύτερη αεροδυναμική πίεση στο εμπρός μέρος
Τα καπάκια στις ζάντες, που τόσο είναι της μόδας τελευταία, λειτουργούν ως μορφοποιητές της ροής του αέρα. Όπως ίσως γνωρίζετε, όταν δυο αέριες μάζες διαφορετικής θερμοκρασίας έρθουν σε επαφή, δημιουργούνται στροβιλισμοί που επηρεάζουν αρνητικά την αεροδυναμική του μονοθεσίου.
Για να ελαττωθεί αυτό το πρόβλημα, οι ομάδες χρησιμοποιούν αυτά τα καπάκ
- Εντελώς διαφορετικό απ’ αυτά των άλλων ομάδων
- Λένε ότι χαρίζει 4% μεγαλύτερη αεροδυναμική πίεση στο εμπρός μέρος
Τα καπάκια στις ζάντες, που τόσο είναι της μόδας τελευταία, λειτουργούν ως μορφοποιητές της ροής του αέρα. Όπως ίσως γνωρίζετε, όταν δυο αέριες μάζες διαφορετικής θερμοκρασίας έρθουν σε επαφή, δημιουργούνται στροβιλισμοί που επηρεάζουν αρνητικά την αεροδυναμική του μονοθεσίου.
Για να ελαττωθεί αυτό το πρόβλημα, οι ομάδες χρησιμοποιούν αυτά τα καπάκια που διαχωρίζουν τον καυτό αέρα των φρένων και να τον διοχετεύουν προς το έδαφος, κάτω από τα ανοίγματα των ψυγείων.
Στην McLaren όμως πήγαν ακόμη πιο μακριά από αυτή τη λύση, παρουσιάζοντας το κάλυμμα που βλέπετε στην φωτογραφία σε δοκιμές εξέλιξης στην Χερέθ πριν από λίγες μέρες. Φήμες αναφέρουν ότι χάρη σ’ αυτά τα καλύμματα η McLaren κερδίζει 4% μεγαλύτερη αεροδυναμική πίεση στο εμπρός μέρος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr