Ο Βρετανός πιλότος μετά τη χθεσινή νίκη του teammate του, Νίκο Ρόσμπεργκ στην Αυστρία υπολείπεται 29 βαθμούς παρότι έχει κερδίσει στους μισούς αγώνες έως τώρα.
Η 3η φετινή νίκη του Ρόσμπεργκ επί Αυστριακού εδάφους αυτή τη φορά με τη Mercedes να οριοθετεί το ρυθμό των δυο πιλότων ώστε να διασφαλίσει το 1-2 έριξε λάδι στη φωτιά.
Η προσωπική σχέση των Χάμιλτον – Ρόσμπεργκ βρίσκεται σε πολύ άσχημο σημείο, είναι χαρακτηριστικό ότι βγαίνοντας από τα μονοθέσια χαιρετήθηκαν άπαξ όπως τους έχουν υποχρεώσει από την ομάδα να κάνουν και μετά ούτε βλέμμα.
Στις δοκιμές του Σαββάτου η μεταξύ των κόντρα τους είχε οδηγήσει σε ακραίες προσπάθειες με αποτέλεσμα κανείς τους να μην βρεθεί στην πρώτη σειρά της εκκίνησης. Ο Χάμιλτον πηγαίνοντας στην Αυστρία σίγουρα είχε σα στόχο να μειώσει τη διαφορά των 22 βαθμών που τον χώριζε από το Ρόσμπεργκ. Μετά τις κατατακτήριες δοκιμές όμως και την 9η θέση είναι σίγουρο πως αν κάποιος του πρότεινε το σενάριο ελαχιστοποίησης των απωλειών (7 βαθμοί) τότε πιθανότατα θα το υιοθετούσε.
Κλείσιμο
Εν τέλει πράγματι ο Ρόσμπεργκ πήρε τη νίκη ο Χάμιλτον έχει να κερδίσει από τις αρχές Μαΐου και το Ισπανικό GP.
Απομένουν 11 αγώνες για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος, ο τελευταίος μάλιστα δίνει διπλούς βαθμούς και ο Χάμιλτον πιστεύει πως πήρε το μάθημά του: «Είμαι ικανοποιημένος που κατάφερα ν’ ανακάμψω στον αγώνα. Πάντα μαθαίνουμε από τα παθήματα μας επίσης καλό είναι να θυμάστε πόσους βαθμούς έχω χάσει εγκαταλείποντας. Είμαι 29 βαθμούς πίσω χωρίς να έχω τερματίσει σ’ όλους τους αγώνες, ενώ απομένουν πολύ ακόμη. Αυτό το Σαββατοκύριακο υπήρχαν πολλά θετικά. Είχα πολύ καλό ρυθμό στον αγώνα, δεν κατάφερα να τον αξιοποιήσω όπως θα ήθελα θα τα καταφέρω όμως σίγουρα στον επόμενο αγώνα».
Όπως υποχρεούνταν από την ομάδα οι Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ χαιρετήθηκαν βγαίνοντας από τα μονοθέσια. Μετά παγωνιά...
Ο Χάμιλτον έχασε χτες χρόνο στις αλλαγές ελαστικών συνολικά τα δυο του πιτ στοπ ήταν διάρκειας 22.226 και 22.555 έναντι 21.474 και 21.664 του Ρόσμπεργκ. Όπως προκύπτει ο Βρετανός έχασε 1.643sec στα πιτ.
Η ανάλυση που έκαναν στην απενημέρωση έδειξε όπως λέει ο Χάμιλτον: «Υπήρχε πρόβλημα στο δεύτερο πιτ στοπ στο κούμπωμα του εμπρός αριστερά τροχού ενώ στο πρώτο ακινητοποίησα το μονοθέσιο λίγο πιο κάτω απ’ το ιδανικό. Συνολικά έχασα κοντά στα δυο δευτερόλεπτα. Είναι σημαντικό αλλά δε θα άλλαζε η κατάταξη, δε θα έβγαινε 1ος».
Ο επόμενος αγώνας στο Σίλβερστον στις 6 Ιουλίου είναι ίσως μια ευκαιρία να ξεκαθαρίσουν κάποια πράγματα ανάμεσα στους δυο πιλότους. Η Mercedes έδειξε σαφώς μετά τον Καναδά ότι δεν έχει πρόθεση να τους αφήσει να μονομαχούν ανεξέλεγκτα. Πόσο μάλλον που πλέον η πίεση των Williams είναι σημαντική.
Ο Ρόσμπεργκ είχε κερδίσει πέρυσι στο Σίλβερστον μετά την εγκατάλειψη του Φέτελ.
Ασφαλίζουμε το νέο μας σπίτι με τους καλύτερους όρους επιλέγοντας εμείς την ασφαλιστική μας εταιρεία, καθώς αυτό που απαιτείται από την Τράπεζα είναι ένα συμβόλαιο με τις απαραίτητες καλύψεις.
Η εταιρεία πρωτοπορεί στην εφαρμοσμένη τεχνολογία του Agentic AI με τη δημιουργία αυτόνομων ψηφιακών "πρακτόρων" (agents) που θέτουν στόχους, μαθαίνουν, προσαρμόζονται και συνεργάζονται με ανθρώπους
Στην αιχμή της πρωτοπορίας και με ηγετική θέση στον χώρο της αυτοκίνησης για περισσότερα από 60 χρόνια, η Avis πραγματοποιεί σημαντικά βήματα ψηφιακού μετασχηματισμού, έχοντας υιοθετήσει μια digital φιλοσοφία που θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο