Έξαλλος ο Ράικονεν με τη Ferrari!
Έξαλλος ο Ράικονεν με τη Ferrari!
Ο Φινλανδός πρωταθλητής δε διστάζει πλέον να εκφράσει ανοιχτά τη δυσαρέσκειά του για την υστέρηση και τις δυσλειτουργίες της F14T.
Τη στιγμή που ο Φερνάντο Αλόνσο έχει βάλει κάτω το κεφάλι και οδηγεί, προχτές στην Αυστρία τερμάτισε 5ος - η F14T του Ισπανού ήταν το πρώτο μονοθέσιο χωρίς μονάδα ισχύος Mercedes στον τερματισμό – ο Iceman επιδεικνύει προκλητική αδιαφορία, ελάχιστη διάθεση για δουλειά και ροπή προς την γκρίνια. Στην Αυστρία πήρε τον ένα βαθμό της δέκατης θέσης.
Πιθανότατα όλο αυτό να έχει βάση καθώς ο Ράικονεν επέστρεψε στη Ferrari για να έχει στα χέρια του μονοθέσιο νικητή και αντί αυτού βρέθηκε σε μια κατάσταση χειρότερη απ’ αυτή της περσινής Lotus. Ο Ράικονεν στο Αυστριακό GP δέχτηκε πολύ νωρίς στον αγώνα την εντολή να κόψει ρυθμό. Ο ίδιος λέει: «Μόλις στους δυο γύρους μετά την εκκίνηση υποχρεώθηκα να επιλέξω μια λιγότερο αποδοτική χαρτογράφηση και μετά από άλλους δυο γύρους ξεκίνησα τα προβλήματα στα φρένα». Πιθανόν τα δυο θέματα να συνδέονται, η αμυντική χαρτογράφηση προϋποθέτει λιγότερη ανάκτηση ενέργειας άρα η βοήθεια του ERS στην πέδη μειώνεται και αρχίζουν τα προβλήματα στα πίσω φρένα που φέτος είναι μειωμένα σε διαστάσεις γιατί οι μηχανικοί συνυπολόγισαν την πέδηση λόγω ανάκτησης.
Ο Ράικονεν αποκάλυψε: «Μου ζήτησαν να ψύξω τα φρένα τη στιγμή που έδινα μάχη για θέση στην πίστα. Είναι δύσκολο να δεχτείς πως πρέπει να κόψεις ρυθμό μετά από μόλις δυο γύρους στον αγώνα γιατί δεν αντέχουν τα φρένα. Ξέρουμε καλά πως αυτά δεν πρέπει να συμβαίνουν και απαιτείται επιδιόρθωση. Δεν μπορούμε ν’ αγωνιστούμε αν μετά από δυο γύρους αγώνα υποχρεούμαστε να μειώσουμε το ρυθμό για τέτοια προβλήματα. Δεν έχουμε την πολυτέλεια της ταχύτητας που θα μας επέτρεπε να χάνουμε κάποιους βαθμούς οπότε πρέπει να δουλέψουμε για να επιλύσουμε αυτά τα θέματα».
Πιθανότατα όλο αυτό να έχει βάση καθώς ο Ράικονεν επέστρεψε στη Ferrari για να έχει στα χέρια του μονοθέσιο νικητή και αντί αυτού βρέθηκε σε μια κατάσταση χειρότερη απ’ αυτή της περσινής Lotus. Ο Ράικονεν στο Αυστριακό GP δέχτηκε πολύ νωρίς στον αγώνα την εντολή να κόψει ρυθμό. Ο ίδιος λέει: «Μόλις στους δυο γύρους μετά την εκκίνηση υποχρεώθηκα να επιλέξω μια λιγότερο αποδοτική χαρτογράφηση και μετά από άλλους δυο γύρους ξεκίνησα τα προβλήματα στα φρένα». Πιθανόν τα δυο θέματα να συνδέονται, η αμυντική χαρτογράφηση προϋποθέτει λιγότερη ανάκτηση ενέργειας άρα η βοήθεια του ERS στην πέδη μειώνεται και αρχίζουν τα προβλήματα στα πίσω φρένα που φέτος είναι μειωμένα σε διαστάσεις γιατί οι μηχανικοί συνυπολόγισαν την πέδηση λόγω ανάκτησης.
Ο Ράικονεν αποκάλυψε: «Μου ζήτησαν να ψύξω τα φρένα τη στιγμή που έδινα μάχη για θέση στην πίστα. Είναι δύσκολο να δεχτείς πως πρέπει να κόψεις ρυθμό μετά από μόλις δυο γύρους στον αγώνα γιατί δεν αντέχουν τα φρένα. Ξέρουμε καλά πως αυτά δεν πρέπει να συμβαίνουν και απαιτείται επιδιόρθωση. Δεν μπορούμε ν’ αγωνιστούμε αν μετά από δυο γύρους αγώνα υποχρεούμαστε να μειώσουμε το ρυθμό για τέτοια προβλήματα. Δεν έχουμε την πολυτέλεια της ταχύτητας που θα μας επέτρεπε να χάνουμε κάποιους βαθμούς οπότε πρέπει να δουλέψουμε για να επιλύσουμε αυτά τα θέματα».
Ο Ράικονεν προσπαθεί εις μάτην προχτές στο Red Bull Ring να αντιμετωπίσει τις επιθέσεις του Νίκο Χούλκενμπεργκ. Ο Γερμανός με τη Force India τερμάτισε εμπρός από το Φινλανδό. Πέρυσι τέτοια εποχή διεκδικούσαν και οι δυο τη θέση που πήρε τελικά ο Ράικονεν στη Ferrari.
Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου για το πόση πρόοδος έχει συντελεστεί στην F14 T από το ξεκίνημα της χρονιάς ο Ράικονεν μίλησε έξω από τα δόντια: « Νομίζω πως είμαστε πάνω κάτω στα ίδια. Η απόδοσή μας σε μεγάλο βαθμό επηρεάζεται από τη χάραξη της κάθε πίστας, αυτό ισχύει για όλες τις ομάδες. Στην Αυστρία που έχει μεγάλες ευθείες υπερείχαν οι Mercedes. Σε κάποια σημεία έχουμε βελτιωθεί και μπορούμε ν’ αξιοποιούμε καλύτερα το μονοθέσιο απ’ ότι στον πρώτο αγώνα. Αλλά χρειαζόμαστε βελτίωση στον κινητήρα και στην αεροδυναμική για να κοντράρουμε τις Mercedes».
Από την πλευρά του ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Μάρκο Ματιάτσι ξεκαθάρισε αντιδρώντας σε ερώτηση συναδέλφου: «Οι γνώσεις γύρω από τη F1 είναι πολύ καλές, δεν κατανοώ γιατί με ρωτάτε συνέχεια πότε θα μειώσουμε τη διαφορά από τις Mercedes. Οι κανονισμοί δεν μας επιτρέπου να κάνουμε αλλαγές για να μειωθεί η διαφορά, δε μπορεί να γίνει αυτό. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε στη μονάδα ισχύος είναι αλλαγές λόγω αξιοπιστίας. Ελπίζω το 2015 να βελτιωθούμε περισσότερο καθώς έχουμε περισσότερα περιθώρια από τη Mercedes».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα