LIVE από Ολλανδία: Οδηγούμε το νέο Aygo

Την ώρα που οι Έλληνες πανηγυρίζουν για την πρόκριση στους 16 του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου, οι Ιάπωνες λανσάρουν στην Ευρώπη τη δεύτερη γενιά του Aygo...

Βρισκόμαστε στο Ρότερνταμ για την πρώτη γνωριμία με το αυτοκίνητο πόλης της Toyota. Το Aygo
 εξακολουθεί να κατασκευάζεται μαζί με τα «ξαδελφάκια» του, Citroen C1 και Peugeot 108, στο Κολίν της Τσεχίας.

Οι διαστάσεις του δεν άλλαξαν ουσιαστικά (το μήκος του είναι μόλις κατά 2,5 cm μεγαλύτερο), με το όφελος να μεταφράζεται σε αυξημένο χώρο αποσκευών (+29 lt, στα 168 lt). Όμως το μικρό Toyota έχει ωριμάσει και στέκεται πιο... φιλόδοξα απέναντι στον ανταγωνισμό.

Ένας κινητήρας είναι διαθέσιμος, ο 3κύλινδρος 1.0 VVT-i που αποδίδει 69 PS. Συνδυάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων είτε με το αυτοματοποιημένο x-shift.
Και στις δύο περιπτώσεις οι εκπομπές ρύπων είναι κάτω από τα 100 g/km, δηλαδή το ελληνικό όριο απαλλαγής καταβολής τελών κυκλοφορίας. Υπάρχει και έκδοση Eco (με start/stop, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και αεροδυναμικά βοηθήματα), η οποία προς το παρόν δεν θα εισαχθεί στην Ελλάδα. 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr