Red Bull: Έρευνα για την υστέρηση!
26.06.2014
13:21
Στην Αυστριακή ομάδα είναι έντονα προβληματισμένοι με την απόδοση της RB10 στον εντός έδρας αγώνα του προηγούμενου Σαββατοκύριακου στο Red Bull Ring.
Παρότι ξέρουν καλά ότι ένα μεγάλο μειονέκτημα προκύπτει λόγω της μονάδας ισχύος της Renault που δεν είναι ανταγωνιστική οι Ταύροι δεν αρκούνται σ’ αυτό. Θεωρούν πως υπάρχει και μια σειρά άλλων παραγόντων που έπαιξαν ρόλο στο γεγονός ότι τελικά πήραν στον εντός έδρας αγώνα μόνο τους 4 βαθμούς της 8ης θέσης. Έχει ήδη μάλιστα ξεκινήσει η σχετική έρευνα κατ' εντολή του ιδιοκτήτη της ομάδας, Ντήτριχ Μάτεζιτς ο οποίος φέρεται να είναι ιδιαίτερα ενοχλημένος με την εικόνα των Ταύρων στον εντός έδρας αγώνα.
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της RBR, Κρίστιαν Χόρνερ τόνισε: «Πρέπει να κάνουμε ενδελεχή ανάλυση για να κατανοήσουμε τι συνέβη. Είναι χωρίς αμφιβολία ο χειρότερος αγώνας μέσα στη χρονιά από πλευράς ανταγωνιστικότητας. Στο Red Bull Ring παίζει κυρίαρχο ρόλο η απόδοση της μονάδας ισχύος αλλά το ίδιο συμβαίνει και στο Μόντρεαλ όπου τα πήγαμε καλύτερα. Οι κλίσεις στις αεροτομές στο Μόντρεαλ ήταν μικρότερες άρα και οι αντιστάσεις. Αυτό δεν μπορείς να το κάνεις στην Αυστρία γιατί υπάρχουν γρήγορες καμπές στο μεσαίο κομμάτι. Έτσι βρεθήκαμε σε πολύ άσχημη θέση».
Ο Φέτελ στην Αυστρία στον εντός έδρας αγώνα εγκατέλειψε με πρόβλημα στη μονάδα ισχύος. Το ίδιο είχε συμβεί και σε Αυστραλία, Μονακό. Από την άλλη ο Ρικιάρντο εκκινούσε 6ος και τερμάτισε τελικά 8ος. Μαζί με τα δυο Ferrari (Αλόνσο 5ος, Ράικονεν 10ος) ήταν τα μοναδικά μονοθέσια στη δεκάδα που δεν χρησιμοποιούσαν μονάδα ισχύος Mercedes.
Ο Χόρνερ παραδέχεται:
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της RBR, Κρίστιαν Χόρνερ τόνισε: «Πρέπει να κάνουμε ενδελεχή ανάλυση για να κατανοήσουμε τι συνέβη. Είναι χωρίς αμφιβολία ο χειρότερος αγώνας μέσα στη χρονιά από πλευράς ανταγωνιστικότητας. Στο Red Bull Ring παίζει κυρίαρχο ρόλο η απόδοση της μονάδας ισχύος αλλά το ίδιο συμβαίνει και στο Μόντρεαλ όπου τα πήγαμε καλύτερα. Οι κλίσεις στις αεροτομές στο Μόντρεαλ ήταν μικρότερες άρα και οι αντιστάσεις. Αυτό δεν μπορείς να το κάνεις στην Αυστρία γιατί υπάρχουν γρήγορες καμπές στο μεσαίο κομμάτι. Έτσι βρεθήκαμε σε πολύ άσχημη θέση».
Ο Φέτελ στην Αυστρία στον εντός έδρας αγώνα εγκατέλειψε με πρόβλημα στη μονάδα ισχύος. Το ίδιο είχε συμβεί και σε Αυστραλία, Μονακό. Από την άλλη ο Ρικιάρντο εκκινούσε 6ος και τερμάτισε τελικά 8ος. Μαζί με τα δυο Ferrari (Αλόνσο 5ος, Ράικονεν 10ος) ήταν τα μοναδικά μονοθέσια στη δεκάδα που δεν χρησιμοποιούσαν μονάδα ισχύος Mercedes.
Ο Χόρνερ παραδέχεται:
«Είναι βέβαιο πως δεν εκμεταλλευτήκαμε πλήρως τη δυναμική του μονοθεσίου στον τελευταίο αγώνα. Είναι σίγουρο πως είχαμε περισσότερα προβλήματα κρατήματος απ’ ότι σε άλλους. Κατά τη διάρκεια του αγώνα και με την άνοδο της θερμοκρασίας ο Ντάνιελ ένιωθε πιο καλά με την ισορροπία κρατήματος. Το πρόβλημά του είναι ότι έχασε έδαφος στη πρώτη στροφή μετά την εκκίνηση και ήταν μετά πολύ δύσκολο ν’ ανακάμψει. Η 8η θέση που προήρθε από μια απέλπιδα προσπάθεια στον τελευταίο γύρο ήταν το μέγιστο δυνατό. Η Αυστρία είναι πίστα που παίζει κυρίαρχο ρόλο ο κινητήρας, είσαι με τέρμα γκάζι στο μεγαλύτερο μέρος του γύρους. Δεν είναι έκπληξη ότι έχουμε 7 μονοθέσια με μονάδα ισχύος Mercedes στη 10αδα. Είναι απογοητευτικό ότι φτάσαμε στο μέσο της σεζόν και δεν έχει αλλάξει η κατάσταση».
O Ρικιάρντο πιέζει το Νίκο Χούλκενμπεργκ στους τελευταίους γύρους του αγώνα. Τελικά κατάφερε να τον περάσει λίγες στροφές πριν το πέσιμο της καρό σημαίας στον τελευταίο γύρο.
Ο ομόλογος του Κρίστιαν Χόρνερ στη Mercedes, Τότο Βολφ πρόσθεσε: « Η F1, χρειάζεται μάχη και σίγουρα δε μας ικανοποιεί το γεγονός ότι κερδίσαμε εύκολα στο Red Bull Ring. Βγάζουμε το καπέλο στη Red Bull για όσα έχει κάνει εκεί σε επίπεδο εγκαταστάσεων και οργάνωσης ήταν ένα φανταστικό τριήμερο με κατάμεστες κερκίδες είναι πραγματικά τιμητικό να τρέχεις μπροστά σε τόσο ένθερμο κοινό. Ειλικρινά δεν ήταν καλό αυτό το αποτέλεσμα για τον εντός έδρας αγώνα άξιζαν περισσότερα. Επίσης δεν είναι καλό για την F1, ότι δεν ήταν ανταγωνιστικοί».
Ο επόμενος αγώνας την άλλη Κυριακή 6/7 είναι το Βρετανικό GP στο παλιό βρετανικό στρατιωτικό αεροδρόμιο του Σίλβερστον. Σ’ αυτή την πίστα παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο με τη μονάδα ισχύος και η αεροδυναμική οπότε αναμένεται να είναι πιο ανταγωνιστικές οι RB10.
O Ρικιάρντο πιέζει το Νίκο Χούλκενμπεργκ στους τελευταίους γύρους του αγώνα. Τελικά κατάφερε να τον περάσει λίγες στροφές πριν το πέσιμο της καρό σημαίας στον τελευταίο γύρο.
Ο ομόλογος του Κρίστιαν Χόρνερ στη Mercedes, Τότο Βολφ πρόσθεσε: « Η F1, χρειάζεται μάχη και σίγουρα δε μας ικανοποιεί το γεγονός ότι κερδίσαμε εύκολα στο Red Bull Ring. Βγάζουμε το καπέλο στη Red Bull για όσα έχει κάνει εκεί σε επίπεδο εγκαταστάσεων και οργάνωσης ήταν ένα φανταστικό τριήμερο με κατάμεστες κερκίδες είναι πραγματικά τιμητικό να τρέχεις μπροστά σε τόσο ένθερμο κοινό. Ειλικρινά δεν ήταν καλό αυτό το αποτέλεσμα για τον εντός έδρας αγώνα άξιζαν περισσότερα. Επίσης δεν είναι καλό για την F1, ότι δεν ήταν ανταγωνιστικοί».
Ο επόμενος αγώνας την άλλη Κυριακή 6/7 είναι το Βρετανικό GP στο παλιό βρετανικό στρατιωτικό αεροδρόμιο του Σίλβερστον. Σ’ αυτή την πίστα παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο με τη μονάδα ισχύος και η αεροδυναμική οπότε αναμένεται να είναι πιο ανταγωνιστικές οι RB10.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr