Ξέχασε να στρίβει ο Ράικονεν;
28.06.2014
10:00
Οι αναλύσεις δεδομένων και τηλεμετρίας δείχνουν πως ο Φινλανδός πρωταθλητής υστερεί σημαντικά στην αλλαγή πορείας. Αδυνατεί να τοποθετήσει με ακρίβεια το μονοθέσιο και να διατηρήσει οριακή ταχύτητα από την είσοδο μέχρι την κορυφή της στροφής.
Από την πλευρά της Ferrari καταβάλλεται τεράστια προσπάθεια να βοηθήσουν το Φινλανδό να σετάρει το μονοθέσιο όπως θέλει ώστε να μπορέσει να κινηθεί ανταγωνιστικά με τον Αλόνσο αλλά μέχρι στιγμής κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ύστερα από 8 αγώνες ο Αλόνσο έχει 79 βαθμούς και βρίσκεται στην 4η θέση της βαθμολογίας ενώ ο Ράικονεν 19 και βρίσκεται στην 12η θέση της βαθμολογίας.
Ο Ράικονεν δε θεωρεί πως το πρόβλημα έγκειται στην πολυπλοκότητα των φετινών μονοθεσίων: «Δεν είναι εκεί το θέμα, το πρόβλημα μου είναι ο τρόπος που συμπεριφέρεται το μονοθέσιο, τι θέλω εγώ και πως δουλεύουν τα ελαστικά. Είναι συνδυασμός αυτών των πραγμάτων. Έχουμε πολύ δουλειά με το μονοθέσιο, υστερούμε σε πρόσφυση και μηχανικό κράτημα».
Είναι χαρακτηριστικό ότι ύστερα από 8 αγώνες ο Αλόνσο έχει 79 βαθμούς και βρίσκεται στην 4η θέση της βαθμολογίας ενώ ο Ράικονεν 19 και βρίσκεται στην 12η θέση της βαθμολογίας.
Ο Ράικονεν δε θεωρεί πως το πρόβλημα έγκειται στην πολυπλοκότητα των φετινών μονοθεσίων: «Δεν είναι εκεί το θέμα, το πρόβλημα μου είναι ο τρόπος που συμπεριφέρεται το μονοθέσιο, τι θέλω εγώ και πως δουλεύουν τα ελαστικά. Είναι συνδυασμός αυτών των πραγμάτων. Έχουμε πολύ δουλειά με το μονοθέσιο, υστερούμε σε πρόσφυση και μηχανικό κράτημα».
Όπως ίσως γνωρίζετε ο Iceman έχει ένα ιδιαίτερο οδηγικό στυλ όπου απαιτεί απόλυτο κράτημα στο εμπρός μέρος. Από τη στιγμή που έχει αίσθηση στο τιμόνι για να στρίψει με μια κίνηση ο Ράικονεν είναι ικανός να μεταφέρει πολύ υψηλή ταχύτητα και ταυτόχρονα τόσο ακριβής που βρίσκεται συνεχώς στο όριο της υπερστροφής χωρίς περιττά γλιστρήματα. Όμως η συμπεριφορά της F14T απέχει ακόμη πολύ απ’ αυτό!
Ο Ράικονεν στην Αυστρία δεν κατάφερε ποτέ να βρει ικανοποιητική ισορροπία κρατήματος.
Μιλώντας σχετικά ο Φινλανδός πρωταθλητής αποκάλυψε: « Προσπαθούμε με κάποιο τρόπο να ισορροπήσουμε την κατάσταση ώστε να έχουμε καλύτερη αίσθηση στο εμπρός μέρος αλλά είναι πολύ δύσκολο. Το μισώ όταν δεν είναι καλό το εμπρός μέρος του μονοθεσίου. Προσπαθώντας να σφίξουμε το εμπρός μέρος χάνουμε το πίσω πρέπει να βρούμε τρόπο. Απαιτείται πολύ δουλειά ακόμη μέχρι να φτιάξουμε τα πράγματα αλλά θα τα καταφέρουμε. Στην Αυστρία δοκιμάσαμε κάτι διαφορετικό αλλά δεν άλλαξε κάτι δραματικά. Σε κάποια σημεία της πίστας στον αγώνα το έχανα τελείως και στις δοκιμές το ίδιο. Από τη στιγμή όμως που πήραμε την απόφαση ν’ ακολουθήσουμε αυτό το δρόμο πρέπει να μείνουμε προσηλωμένοι σ’ αυτό».
Ο Ράικονεν στην Αυστρία δεν κατάφερε ποτέ να βρει ικανοποιητική ισορροπία κρατήματος.
Μιλώντας σχετικά ο Φινλανδός πρωταθλητής αποκάλυψε: « Προσπαθούμε με κάποιο τρόπο να ισορροπήσουμε την κατάσταση ώστε να έχουμε καλύτερη αίσθηση στο εμπρός μέρος αλλά είναι πολύ δύσκολο. Το μισώ όταν δεν είναι καλό το εμπρός μέρος του μονοθεσίου. Προσπαθώντας να σφίξουμε το εμπρός μέρος χάνουμε το πίσω πρέπει να βρούμε τρόπο. Απαιτείται πολύ δουλειά ακόμη μέχρι να φτιάξουμε τα πράγματα αλλά θα τα καταφέρουμε. Στην Αυστρία δοκιμάσαμε κάτι διαφορετικό αλλά δεν άλλαξε κάτι δραματικά. Σε κάποια σημεία της πίστας στον αγώνα το έχανα τελείως και στις δοκιμές το ίδιο. Από τη στιγμή όμως που πήραμε την απόφαση ν’ ακολουθήσουμε αυτό το δρόμο πρέπει να μείνουμε προσηλωμένοι σ’ αυτό».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr