GP Βρετανίας: Ταχύτερες οι Mercedes στα ελεύθερα!

GP Βρετανίας: Ταχύτερες οι Mercedes στα ελεύθερα!

Ο Νίκο Ρόσμπεργκ ήταν ταχύτερος στην 1η περίοδο, ενώ ο Λιούις Χάμιλτον σημείωσε στη 2η τον ταχύτερο χρόνο ημέρας με τη μέση γόμα. Ο Βρετανός όμως έμεινε στην πίστα πριν το φινάλε με πρόβλημα στη μονάδα ισχύος της Mercedes.

GP Βρετανίας: Ταχύτερες οι Mercedes στα ελεύθερα!
GP Βρετανίας: Ταχύτερες οι Mercedes στα ελεύθερα!
To Σίλβερστον υποδέχτηκε ομάδες πιλότους και μηχανικούς με καλό καιρό, 24 βαθμούς Κελσίου στην ατμόσφαιρα και αξιοσημείωτη ένταση ανέμου.


Όπως ίσως γνωρίζετε πρόκειται για παλιό αεροδρόμιο και είναι έτσι τοποθετημένο
– προσανατολισμένο ώστε ο άνεμος να βοηθά τις από - προσγειώσεις.  Αυτό όμως επηρεάζει την αεροδυναμική απόδοση των μονοθεσίων και είδαμε αρκετά σημεία στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών που ήταν εμφανές το πρόβλημα ειδικά στη Hangar Straight.

Όλοι οι πιλότοι χρησιμοποίησαν στην πρώτη περίοδο δοκιμών την πιο σκληρή εκ των δυο διαθέσιμων γομών στη συγκεκριμένη περίπτωση τη σκληρή γόμα της Pirelli με το χαρακτηριστικό πορτοκαλί σιρίτι. Ο Ρόσμπεγκ τέθηκε εξαρχής επικεφαλής των χρόνων και η προσπάθεια του Χάμιλτον να κινηθεί γρήγορα με χαμηλό φορτίο καυσίμου επηρεάστηκε από μια έξοδο του Μάρκους Έρικσον.

Κλείσιμο
Το FP1 ήταν καταστροφικό για τις Williams. Ο Μάσα έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου στην έξοδο της Stowe και χτύπησε με πολλά χιλιόμετρα στον εσωτερικό τοίχο καταστρέφοντας το μονοθέσιο. Ο Μπότας κοιτούσε άπραγος καθώς τη θέση του είχε πάρει η Σούζι Βολφ, δοκιμαστής της ομάδας. Έμεινε όμως από πίεση λαδιού έχοντας συμπληρώσει μόλις 4 γύρους. Οι μηχανικοί της Williams δίνουν μάχη με το χρόνο ώστε να έχουν ετοιμοπόλεμα τα μονοθέσια για τo δεύτερο 90λεπτο ελεύθερων δοκιμών. Τελικά τα κατάφεραν οριακά πριν την έναρξη της δεύτερης περιόδου δοκιμών.



Ο Μάσα κατέστρεψε τη Williams στη Stowe.


Οι Ρικιάρντο και Ρόσμπεργκ προσπέρασαν ενώ είχε βγει η κόκκινη σημαία της διακοπής.
Οι αγωνοδίκες (Ένσερ, Μάιερ  Μάνσελ) εξέτασαν το συμβάν και αφού είδαν τα replay αλλά άκουσαν και την άποψη των οδηγών αποφάσισαν να μην επιβάλλουν κάποια ποινή.

Ο Ρικιάρντο αντιμετώπισε πρόβλημα στο κιβώτιο της Red Bull ενώ ο Μαλντονάντο είχε θέμα με τον κινητήρα της Renault έτσι η Lotus έκανε μόνο ένα γύρο. Ο Αλόνσο έδειξε ότι μπορεί να κινηθεί στο ρυθμό του Χάμιλτον αλλά ο Πέρεζ επηρέασε το γρήγορο γύρο του Ισπανού που εκνευρίστηκε με το Μεξικάνο. Στη Ferrari άλλαξαν πίσω αεροτομή κατά τη διάρκεια της περιόδου.

Στη 2η περίοδο ταχύτερος ήταν ο Χάμιλτον με τη μέση γόμα προτού μείνει από μονάδα ισχύος. Εν τω μεταξύ συνέβησαν πολλά ευτράπελα. Έσπασε το κάλυμα κινητήρα στη Williams του Βάλτερι Μπότας, έφυγε το παξιμάδι και εν συνεχεία άρχισε να κινείται όντας ανασφάλιστος ο εμπρός αριστερά τροχός στην Toro Rosso του Βερν, έμεινε ο Χάμιλτον από μονάδα ισχύος με τη Mercedes όπως και ο Έρικσον με την Caterham που χρησιμοποιεί κινητήρα Renault. Αρκετοί πιλότοι έδειξαν προβληματισμένοι στο να φέρουν σε θερμοκρασία λειτουργίας τη μέση γόμα ειδικά τα εμπρός ελαστικά. Χαρακτηριστική η περίπτωση των Red Bull που δεν μπόρεσαν να βελτιώσουν το χρόνο τους σε σχέση με την πιο αργή σκληρή γόμα που χρησιμοποιούσαν στην αρχή της περιόδου.

Συνολικά οι χρόνοι στην 1η περίοδο ελεύθερων δοκιμών διαμορφώθηκαν ως εξής:

Θέση Οδηγός               Ομάδα                 Χρόνος      Διαφορά Γύροι

 1. Nico Rosberg          Mercedes              1m35.424s           25

 2. Lewis Hamilton        Mercedes              1m36.155s  +0.731s  22

 3. Fernando Alonso       Ferrari               1m36.263s  +0.839s  23

 4. Daniel Ricciardo      Red Bull-Renault      1m36.623s  +1.199s  21

 5. Kimi Raikkonen        Ferrari               1m36.703s  +1.279s  23

 6. Sebastian Vettel      Red Bull-Renault      1m36.921s  +1.497s  20

 7. Jenson Button         McLaren-Mercedes      1m36.963s  +1.539s  25

 8. Daniil Kvyat          Toro Rosso-Renault    1m37.175s  +1.751s  29

 9. Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Renault    1m37.227s  +1.803s  25

10. Kevin Magnussen       McLaren-Mercedes      1m37.231s  +1.807s  30

11. Sergio Perez          Force India-Mercedes  1m37.720s  +2.296s  22

12. Romain Grosjean       Lotus-Renault         1m37.910s  +2.486s  21

13. Esteban Gutierrez     Sauber-Ferrari        1m38.056s  +2.632s  18

14. Daniel Juncadella     Force India-Mercedes  1m38.083s  +2.659s  23

15. Giedo van der Garde   Sauber-Ferrari        1m38.328s  +2.904s  19

16. Jules Bianchi         Marussia-Ferrari      1m38.917s  +3.493s  12

17. Felipe Massa          Williams-Mercedes     1m39.461s  +4.037s   7

18. Max Chilton           Marussia-Ferrari      1m39.814s  +4.390s  24

19. Marcus Ericsson       Caterham-Renault      1m40.597s  +5.173s  19

20. Robin Frijns          Caterham-Renault      1m42.261s  +6.837s  11

21. Susie Wolff           Williams-Mercedes     1m44.212s  +8.788s   4

22. Pastor Maldonado      Lotus-Renault         no time              2


Συνολικά οι χρόνοι στην 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών διαμορφώθηκαν ως εξής:


Θέση Οδηγός               Ομάδα                  Χρόνος     Διαφορά Γύροι

 1. Lewis Hamilton        Mercedes               1m34.508s            14

 2. Nico Rosberg          Mercedes               1m34.736s  +0.228s   35

 3. Fernando Alonso       Ferrari                1m35.244s  +0.736s   32

 4. Daniel Ricciardo      Red Bull-Renault       1m35.511s  +1.003s   11

 5. Sebastian Vettel      Red Bull-Renault       1m35.627s  +1.119s   27

 6. Valtteri Bottas       Williams-Mercedes      1m36.016s  +1.508s   33

 7. Jenson Button         McLaren-Mercedes       1m36.228s  +1.720s   34

 8. Kevin Magnussen       McLaren-Mercedes       1m36.299s  +1.791s   35

 9. Kimi Raikkonen        Ferrari                1m36.554s  +2.046s   29

10. Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Renault     1m36.583s  +2.075s   26

11. Felipe Massa          Williams-Mercedes      1m36.671s  +2.163s   29

12. Daniil Kvyat          Toro Rosso-Renault     1m36.778s  +2.270s   31

13. Esteban Gutierrez     Sauber-Ferrari         1m36.951s  +2.443s   35

14. Pastor Maldonado      Lotus-Renault          1m37.064s  +2.556s   35

15. Romain Grosjean       Lotus-Renault          1m37.097s  +2.589s   33

16. Sergio Perez          Force India-Mercedes   1m37.236s  +2.728s   37

17. Nico Hulkenberg       Force India-Mercedes   1m37.449s  +2.941s   27

18. Adrian Sutil          Sauber-Ferrari         1m37.520s  +3.012s   25

19. Jules Bianchi         Marussia-Ferrari       1m38.658s  +4.150s   11

20. Kamui Kobayashi       Caterham-Renault       1m39.068s  +4.560s   31

21. Max Chilton           Marussia-Ferrari       1m39.224s  +4.716s   28

22. Marcus Ericsson       Caterham-Renault       1m39.762s  +5.254s   21





Η σύζυγος του Τότο Βολφ, Σούζι, δοκιμαστής στη Williams ήταν άτυχη σήμερα γιατί έμεινε από αντλία λαδιού μετά από 4 γύρους. Θα ξαναδοκιμάσει στις 18/7 στο Χόκενχάιμ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης