Τα ολοκαίνουρια headphones Dyson OnTrac™ αλλάζουν τη σχέση μας με τη μουσική και δίνουν νέα διάσταση στον ήχο, μέσα από μια ανεπανάληπτη, καθηλωτική εμπειρία ακρόασης.
F1: Δοκιμή με μεγαλύτερα ελαστικά!
F1: Δοκιμή με μεγαλύτερα ελαστικά!
Αμέσως μετά το Βρετανικό GP ομάδες πιλότοι και μηχανικοί θα παραμείνουν στην πίστα του Σίλβερστον για δοκιμές εξέλιξης.
Είναι η τελευταία περίοδος δοκιμών εξέλιξης μέσα στη σεζόν. Ferrari, Marussia, Red Bull και Lotus θα κάνουν από μια μέρα δοκιμών για λογαριασμό της Pirelli. Σε συνέχεια συζητήσεων που αφορά στην αλλαγή διαστάσεων των ελαστικών από το 2017 οι Ιταλοί έχουν ετοιμάσει ελαστικά για ζάντες 18 ινστών τα οποία θα δοκιμαστούν την ερχόμενη Τετάρτη από την Lotus. Αιτία της δοκιμής είναι να διαπιστωθεί στην πράξη αν τα μεγαλύτερα ελαστικά είναι πιο καλαίσθητα από τα ελαστικά 13 ιντσών που χρησιμοποιεί τις τελευταίες δεκαετίες η F1.
Μιλώντας σχετικά ο επικεφαλής του τμήματος R&D της Pirelli, Μαουρίτσιο Μποϊόκι ξεκαθάρισε: " Τα ελαστικά που θα δείτε την ερχόμενη εβδομάδα είναι σχεδιασμένα ώστε να είναι πιο καλαίσθητα, δεν υπάρχει κάποια διαφορά στην απόδοσή τους. Περιμένουμε αντιδράσεις και απόψεις ελπίζουμε ο κόσμος να απολαύσει κάτι διαφορετικής αισθητικής".
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πωλ Χέμπερι συμπλήρωσε: "Αν η F1 θέλει να επιχειρήσει μια δραματική αλλαγή τότε είναι καλύτερα να πάει σε 19αρες ζάντες. Ο λόγος της αλλαγής είναι να έχουμε κάτι διαφορετικό στη F1. Να δείχνει κάτι μοναδικό, αυτό είναι όμως απόφαση του αθλήματος αν θέλουν να μείνουν σε 13αρες ζάντες αυτοί θα το αποφασίσουν όχι εμείς".
Μιλώντας σχετικά ο επικεφαλής του τμήματος R&D της Pirelli, Μαουρίτσιο Μποϊόκι ξεκαθάρισε: " Τα ελαστικά που θα δείτε την ερχόμενη εβδομάδα είναι σχεδιασμένα ώστε να είναι πιο καλαίσθητα, δεν υπάρχει κάποια διαφορά στην απόδοσή τους. Περιμένουμε αντιδράσεις και απόψεις ελπίζουμε ο κόσμος να απολαύσει κάτι διαφορετικής αισθητικής".
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πωλ Χέμπερι συμπλήρωσε: "Αν η F1 θέλει να επιχειρήσει μια δραματική αλλαγή τότε είναι καλύτερα να πάει σε 19αρες ζάντες. Ο λόγος της αλλαγής είναι να έχουμε κάτι διαφορετικό στη F1. Να δείχνει κάτι μοναδικό, αυτό είναι όμως απόφαση του αθλήματος αν θέλουν να μείνουν σε 13αρες ζάντες αυτοί θα το αποφασίσουν όχι εμείς".
Στις δοκιμές εξέλιξης που θα γίνουν την ερχόμενη Τρίτη και Τετάρτη στην Pirelli είναι προετοιμασμένοι να δοκιμάσουν κάποιες αλλαγές στο πέλμα των ελαστικών ώστε να ζεσταίνονται πιο γρήγορα, να λειτουργούν σε χαμηλότερες θερμοκρασίες και να κρατούν περισσότερο. Όλα αυτά βέβαια θα εφαρμοστούν το 2015.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα