Έτσι θα είναι η F1 στο μέλλον;

Σήμερα στο Σίλβερστον κατά τη διάρκεια του διήμερου δοκιμών εξέλιξης στο οποίο συμμετείχαν όλες οι ομάδες έγινε από τη Lotus για λογαριασμό της Pirelli ένα διαφορετικό τεστ.

Τα νέα ελαστικά βρέθηκαν στο επίκεντρο της προσοχής σήμερα όταν ο δοκιμαστής Τσαρλς Πικ εμφανίστηκε στην πίστα με την φετινή Lotus E22 που φορούσε ελαστικά 18 ιντσών και συμπλήρωσε μ’ αυτά 14 γύρους στην πίστα. Το νέο ελαστικό σχεδιάστηκε κυρίως ώστε να βελτιωθεί η αισθητική και όχι η απόδοση έτσι χρησιμοποιήθηκε μια βασική γόμα οπότε οι χρόνοι δεν έχουν ιδιαίτερη αξία. Σκοπός της δοκιμής ήταν η συγκομιδή αντιδράσεων απ’ αυτό το νέο τελείως διαφορετικό σχέδιο που έτυχε θετικής ανταπόκρισης από την πλειονότητα των παρευρισκομένων.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πωλ Χέμπερι σχολίασε:
«Η δική μας γνώμη είναι πως τα νέα ελαστικά δείχνουν εκπληκτικά στη Lotus και η αντίδραση σε όλο τον πλανήτη είναι ήδη πολύ θετική. Πρόκειται για πρωτότυπο σχέδιο αν όμως οι ομάδες αποφασίσουν πως θέλουν να κινηθούν προς αυτή την κατεύθυνση τότε μπορούμε να παράγουμε κανονικά ελαστικά τέτοιων διαστάσεων, σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ακούσαμε ήδη πολλές απόψεις και ανυπομονούμε να συλλέξουμε και άλλες στις ερχόμενες βδομάδες – μήνες. Παρότι η απόδοση στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν ήταν προτεραιότητα τα νέα ελαστικά συμπεριφέρθηκαν σύμφωνα με τις προσδοκίες μας. Είμαστε σίγουρα στην αρχή μιας καμπύλης εξέλιξης, καταγράφεται μια δυναμική καθώς οι διαστάσεις ελαστικών και τροχών έχουν παραμείνει ίδιες για πολλά χρόνια».

Τα νέα ελαστικά 18 ιντσών καθότι χαμηλού προφίλ έχουν πιο σκληρά πλαϊνά
τα οποία επιτρέπουν να διατηρηθεί η δομική ακαμψία του ελαστικού. Επίσης είναι πιο εύκολο να έχει σταθερή πίεση το ελαστικό, καθώς υπάρχει λιγότερος αέρας στο εσωτερικό του. Το νέο ελαστικό μοιάζει με τα σπορ ελαστικά αυτοκινήτων δρόμου, κατά συνέπεια είναι πιο εύκολη η μεταφορά τεχνολογίας.



Τα νέα ελαστικά που δοκιμάστηκαν (δεξιά) έχουν το ίδιο πλάτος με τα ελαστικά 13 ιντσών που χρησιμοποιούνται σήμερα (245mm εμπρός, 325mm πίσω). Η διάμετρός τους όμως είναι μεγαλύτερη κατά 30mm.  Το βάρος είναι περίπου το ίδιο με τα ελαστικά 13 ιντσών μολονότι η διάμετρος είναι μεγαλύτερη, γιατί τα πλαϊνά είναι μικρότερα. Το συνολικό βάρος συμπεριλαμβανομένης της ζάντας είναι αυξημένο κατά 4kg.



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr