Η McLaren βάζει φωτιά στο Γερμανικό GP!
15.07.2014
15:00
Η βρετανική ομάδα επιβεβαίωσε την πρόθεσή της να αφαιρεθούν τα συστήματα συνδεδεμένης ανάρτησης (Front and Rear Interconnected Suspension, FRIC).
Όπως ίσως γνωρίζετε η FIA την περασμένη βδομάδα έστειλε επιστολή προς τις ομάδες όπου επισημαίνει πως η συγκεκριμένη διάταξη που ενώνει την εμπρός με την πίσω ανάρτηση έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία αεροδυναμικού πλεονεκτήματος πράγμα το οποίο αντιβαίνει τους κανονισμούς εφόσον πρόκειται για διάταξη που έχει βαθμούς ελευθερίας και δεν είναι πακτωμένη. Το αεροδυναμικό πλεονέκτημα προκύπτει λόγω της οριοθέτησης της απόστασης του μονοθεσίου από το έδαφος που δε μεταβάλλεται σημαντικά στη φάση της επιτάχυνσης ή της επιβράδυνσης λόγω της σύνδεσης της ανάρτησης που μεταφέρει ηλεκτροϋδραυλικά τις εντάσεις από τον ένα στον άλλο άξονα.
Η FIA ανακοίνωσε στις ομάδες πως προτίθεται να απαγορεύσει τις συνδεδεμένες αναρτήσεις από τη Γερμανία. Τους έδωσε όμως την επιλογή αν υπάρξει ομόφωνη απόφασή τους που να ζητά την αναβολή μέχρι την αρχή του νέου πρωταθλήματος, να ισχύσει αυτό.
Αρχικά η McLaren φέρονταν ανάμεσα στις ομάδες που είχαν δώσει τη σιωπηρή τους συγκατάθεση για την αναβολή της απαγόρευσης ως τις αρχές του 2015. Όμως η επίσημη ανακοίνωση της ομάδας δείχνει άλλη τάση: "Η McLaren δε σκοπεύει να χρησιμοποιήσει σύστημα FRIC στην ανάρτησή της στο Γερμανικό GP. Αντίθετα σκοπεύει να εναρμονιστεί με τις επιταγές της FIA".
Η FIA ανακοίνωσε στις ομάδες πως προτίθεται να απαγορεύσει τις συνδεδεμένες αναρτήσεις από τη Γερμανία. Τους έδωσε όμως την επιλογή αν υπάρξει ομόφωνη απόφασή τους που να ζητά την αναβολή μέχρι την αρχή του νέου πρωταθλήματος, να ισχύσει αυτό.
Αρχικά η McLaren φέρονταν ανάμεσα στις ομάδες που είχαν δώσει τη σιωπηρή τους συγκατάθεση για την αναβολή της απαγόρευσης ως τις αρχές του 2015. Όμως η επίσημη ανακοίνωση της ομάδας δείχνει άλλη τάση: "Η McLaren δε σκοπεύει να χρησιμοποιήσει σύστημα FRIC στην ανάρτησή της στο Γερμανικό GP. Αντίθετα σκοπεύει να εναρμονιστεί με τις επιταγές της FIA".
Προφανώς αυτή η στάση της McLaren θα υποχρεώσει και τις υπόλοιπες ομάδες να συμμορφωθούν προς την επιστολή της FIA αλλιώς είναι σχεδόν βέβαιο πως θα υπάρξουν ενστάσεις. Δεν αποκλείεται κάποια ομάδα μεθαύριο Πέμπτη κατά τη διάρκεια του τεχνικού ελέγχου να επιχειρήσει αντίλογο. Αυτό συνεπάγεται να προσπαθήσει να αντκρούσει τη συλλογιστική της FIA πως η συνδεδεμένη ανάρτηση αποτελεί κινητό αεροδυναμικό βοήθημα. Αν το πετύχει τότε θα μπορέσει να χρησιμοποιήσει το σύστημα FRIC στη συνέχεια του τριημέρου. Αλλιώς θα υποχρεωθεί να το αφαιρέσει.
Το μόνο βέβαιο είναι πως οδεύουμε για ένα καυτό Γερμανικό GP (σ.σ: απευθείας Alpha 14:10 την Κυριακή 20/7) όπου η απαγόρευση του (Front and Rear Interconnected Suspension, FRIC) πιθανόν θα ανατρέψει εν μέρει τις ισορροπίες στο grid.
Το μόνο βέβαιο είναι πως οδεύουμε για ένα καυτό Γερμανικό GP (σ.σ: απευθείας Alpha 14:10 την Κυριακή 20/7) όπου η απαγόρευση του (Front and Rear Interconnected Suspension, FRIC) πιθανόν θα ανατρέψει εν μέρει τις ισορροπίες στο grid.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr