GP Γερμανίας: Ταχύτερες οι Mercedes στα ελεύθερα!

Ο Νίκο Ρόσμπεργκ ήταν ταχύτερος στην πρώτη περίοδο και ο Λιούις Χάμιλτον στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών σήμερα στην πίστα του Χοκενχάιμ.

Στην πρώτη περίοδο δοκιμών τις εντυπώσεις έκλεψε η Σούζι Βολφ, που αντικατέστησε το Βάλτερι Μπότας στο κόκπιτ της Williams ειδικά για το FP1.  Η Βολφ είναι η πρώτη γυναίκα που παίρνει μέρος σε δοκιμές F1, εδώ και 22 χρόνια. Κατόρθωσε μάλιστα να σημειώσει ανταγωνιστικό χρόνο κινούμενη πολύ κοντά την επίδοση του Μάσα. Μιλώντας σχετικά η Βολφ τόνισε: "Με ρωτούν συχνά αν είμαι αρκετά καλή, αν είναι οι γυναίκες αρκετά καλές. Για μένα όταν φοράω το κράνος και βγαίνω στην πίστα δε διαφέρω σε τίποτα από τους υπόλοιπους και πρέπει να το δείξω αυτό. Έχασα την ευκαιρία στο Σίλβερστον και ήταν σημαντικό για μένα να οδηγήσω καλά εδώ. Τα υπόλοιπα θα έρθουν, νιώθω έτοιμη και ξέρω πως είναι ένα πάρα πολύ δύσκολο περιβάλλον".

Τα πρώτα 30 λεπτά αρκετοί πιλότοι έσπευσαν να εκμεταλλευτούν
το έξτρα σετ μαλακής γόμας ελαστικών που είχε στη διάθεσή τους η Pirelli  ώστε να βάλουν γύρους και να συλλέξουν πληροφορίες για μια πίστα που η F1 επισκέφτηκε τελευταία φορά το 2012. Ο Ράικονεν έμεινε άπραγος μισή ώρα με πρόβλημα στην αντλία υγρών.  Στη McLaren δοκίμασαν μια νέα πίσω αεροτομή που φαίνεται να αποδίδει.

Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών οι χρόνοι άρχισαν να κατεβαίνουν
καθώς η πίστα βελτιώνονταν η θερμοκρασία άρχισε ν' ανεβαίνει και χρησιμοποιήθηκε και η πολύ μαλακή γόμα της Pirelli με το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα στο πλάι. Η Ιταλική εταιρεία το 2012 είχε πάρει  στο Χοκενχάιμ τη μέση και τη μαλακή γόμα όμως η πολύ λεία επιφάνεια του οδοστρώματος σε συνδυασμό με την πιο σκληρή γκάμα ελαστικών φέτος οδήγησε στην επιλογή των δυο πιο μαλακών γομών της μαλακής (κίτρινο χρώμα) και της πολύ μαλακής ( κόκκινο χρώμα). Ο εν λόγω συνδυασμός είχε χρησιμοποιηθεί και στην Αυστρία.



H Σούζι Βολφ βγάζει τα γάντια μετά τη δοκιμή με τη Williams.

Μια ασυνεννοησία στα πιτ της Mercedes όπου περίμεναν το Ρόσμπεργκ για ελαστικά και τους ήρθε ο Χάμιλτον δημιούργησε προς στιγμή ένταση στα πιτ της Γερμανικής ομάδας.  Μετά το πέρας των δοκιμών ο Χάμιλτον μιλώντας για την αίσθηση που έχει η W05 μετά την αφαίρεση του συστήματος συνδεδεμένης ανάρτησης τόνισε: "Είναι διαφορετικό το ζύγσμα τώρα. Προσπαθούμε να βρούμε το σωστό σετάρισμα, αυτό δεν είναι εύκολο σε μια πίστα όπου έχει πολύ ζέστη".

Μένει να δούμε πως επηρεάστηκε η απόδοση όλων των μονοθεσίων από την αφαίρεση του FRIC. Οι πρώτες αναλύσεις δείχνουν ότι ωφελήθηκαν οι Red Bull και ο Ράικονεν. Όμως πιο ασφαλείς ενδείξεις γι' αυτό θα έχουμε αύριο.

Συνολικά οι χρόνοι σήμερα ήταν:

Πρώτη περίοδος

Θέση Πιλότος              Ομάδα                  Χρόνος     Διαφορά Γύροι

 1. Nico Rosberg          Mercedes               1m19.131s           29

 2. Lewis Hamilton        Mercedes               1m19.196s  +0.065s  25

 3. Fernando Alonso       Ferrari                1m19.423s  +0.292s  21

 4. Daniel Ricciardo      Red Bull-Renault       1m19.697s  +0.566s  27

 5. Jenson Button         McLaren-Mercedes       1m19.833s  +0.702s  24

 6. Sebastian Vettel      Red Bull-Renault       1m20.097s  +0.966s  28

 7. Kevin Magnussen       McLaren-Mercedes       1m20.105s  +0.974s  32

 8. Kimi Raikkonen        Ferrari                1m20.210s  +1.079s  21

 9. Daniil Kvyat          Toro Rosso-Renault     1m20.337s  +1.206s  28

10. Adrian Sutil          Sauber-Ferrari         1m20.505s  +1.374s  18

11. Felipe Massa          Williams-Mercedes      1m20.542s  +1.411s  19

12. Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Renault     1m20.586s  +1.455s  23

13. Nico Hulkenberg       Force India-Mercedes   1m20.592s  +1.461s  22

14. Sergio Perez          Force India-Mercedes   1m20.598s  +1.467s  24

15. Susie Wolff           Williams-Mercedes      1m20.769s  +1.638s  22

16. Giedo van der Garde   Sauber-Ferrari         1m20.782s  +1.651s  23

17. Romain Grosjean       Lotus-Renault          1m21.603s  +2.472s  20

18. Pastor Maldonado      Lotus-Renault          1m21.854s  +2.723s  30

19. Kamui Kobayashi       Caterham-Renault       1m22.572s  +3.441s  31

20. Jules Bianchi         Marussia-Ferrari       1m22.982s  +3.851s  24

21. Marcus Ericsson       Caterham-Renault       1m23.256s  +4.125s  35

22. Max Chilton           Marussia-Ferrari       1m23.299s  +4.168s  22

Δεύτερη περίοδος

Θέση Πιλότος              Ομάδα                  Χρόνος      Διαφορά Γύροι

 1. Lewis Hamilton        Mercedes               1m18.341s           38

 2. Nico Rosberg          Mercedes               1m18.365s  +0.024s  39

 3. Daniel Ricciardo      Red Bull-Renault       1m18.443s  +0.102s  35

 4. Kimi Raikkonen        Ferrari                1m18.887s  +0.546s  38

 5. Kevin Magnussen       McLaren-Mercedes       1m18.960s  +0.619s  40

 6. Felipe Massa          Williams-Mercedes      1m19.024s  +0.683s  36

 7. Jenson Button         McLaren-Mercedes       1m19.221s  +0.880s  40

 8. Sebastian Vettel      Red Bull-Renault       1m19.248s  +0.907s  35

 9. Fernando Alonso       Ferrari                1m19.329s  +0.988s  32

10. Valtteri Bottas       Williams-Mercedes      1m19.385s  +1.044s  34

11. Adrian Sutil          Sauber-Ferrari         1m19.417s  +1.076s  41

12. Daniil Kvyat          Toro Rosso-Renault     1m19.452s  +1.111s  27

13. Sergio Perez          Force India-Mercedes   1m19.581s  +1.240s  28

14. Nico Hulkenberg       Force India-Mercedes   1m19.593s  +1.252s  32

15. Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Renault     1m19.760s  +1.419s  32

16. Pastor Maldonado      Lotus-Renault          1m20.158s  +1.817s  35

17. Romain Grosjean       Lotus-Renault          1m20.358s  +2.017s  35

18. Esteban Gutierrez     Sauber-Ferrari         1m20.504s  +2.163s  40

19. Jules Bianchi         Marussia-Ferrari       1m21.328s  +2.987s  31

20. Marcus Ericsson       Caterham-Renault       1m21.870s  +3.529s  21

21. Max Chilton           Marussia-Ferrari       1m21.898s  +3.557s  28

22. Kamui Kobayashi       Caterham-Renault       1m23.728s  +5.387s  12


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr