GP Ουγγαρίας: Ταχύτερος ο Χάμιλτον στα ελεύθερα!

Με αραιή συννεφιά και το θερμόμετρο στους 28 βαθμούς Κελσίου υποδέχτηκε το Ουγγαρόρινγκ ομάδες πιλότους και μηχανικούς.

Οι Mercedes ξεκίνησαν έναν ακόμη αγώνα με το δεξί παρά τις περί αντιθέτου εκτιμήσεις. Πολλοί ήταν αυτοί που πόνταραν στο πόσο θα επηρεαστούν οι W05 Hybrid από την απουσία της συνδεδεμένης ανάρτησης (FRIC).

Είναι δεδομένο πως η επίδραση του εν λόγω συστήματος
που απαγορεύτηκε και αφαιρέθηκε απ’ όλα τα μονοθέσια από το Γερμανικό GP είναι άμεσα εξαρτημένη από τη μορφή της διαδρομής. Σε μια πίστα με πολλές στροφές όπως το Ουγγαρόρινγκ προφανώς η επίδραση αυτή είναι πιο μεγάλη απ’ ότι στο Χοκενχάιμ.

Σήμερα στην πρώτη περίοδο δοκιμών όπου όλοι
χρησιμοποίησαν την πιο σκληρή από τις δυο διαθέσιμες γόμες της Pirelli, στη συγκεκριμένη περίπτωση τη μέση γόμα οι μόνοι που έσπασαν το φράγμα του 1:26 ήταν οι δυο οδηγοί της Mercedes. Εφάμιλλη των Mercedes ήταν η επίδοση του Ράικονεν στο πρώτο από τα τρία sector της πίστας όπου εμπεριέχεται και η ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Η Ferrari όμως δεν του επέτρεπε να κινηθεί αντίστοιχα στα άλλα δυο sector. Αρκετοί οδηγοί είχαν εξόδους και μπλοκαρίσματα στα όρια της πίστας ενώ ο Τσίλτον επιστρέφοντας στα πιτ μετά το πρώτο αναγνωριστικό γύρο είδε την Marussia στις φλόγες. Υπήρχε διαρροή λαδιού που έπεσε πάνω στις εξατμίσεις. Τελικά ο Βρετανός πρόλαβε να συμπληρώσει άλλους 3 γύρους στο φινάλε. Προβλημάτων συνέχεια και για τη Lotus με το Γκροζάν να μένει από πρόβλημα στο σύστημα ψύξης.

Στην 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών η βελτίωση του κρατήματος στην αγωνιστική γραμμή, η χρήση της μαλακής γόμας και οι υψηλότερες θερμοκρασίες επέτρεψαν στους πιλότους της Mercedes να σπάσουν και το φράγμα του 1:25. Ο Χάμιλτον, πολυνίκης στο Ουγγαρόρινγκ 2007, 2009, 2012, 2013 ήταν και πάλι ταχύτερος, δείχνει μάλιστα να έχει το πάνω χέρι έναντι του Ρόσμπεργκ στη συγκεκριμένη πίστα. Παραταύτα ο Χάμιλτον πάλι διαμαρτύρονταν για την αίσθηση των φρένων στην W05 Hybrid. Θυμίζουμε πως ο Βρετανός βρέθηκε σε πολύ δύσκολη θέση την προηγούμενη Κυριακή στη Γερμανία καθώς εκκινούσε 20ος μετά το ατύχημα που είχε στις δοκιμές λόγω αστοχίας του εμπρός δεξιά δίσκου φρένων της Brembo.



Η Mercedes συνεχίζει τη συνεργασία της με την Ιταλική εταιρεία κατασκευής φρένων
όμως δεν είναι ακόμη σίγουροι τι ακριβώς προκάλεσε την αστοχία των φρένων στο μονοθέσιο του Χάμιλτον στη Γερμανία. Καθώς τα προβλήματα και τα παράπονα από τον Βρετανό συνεχίστηκαν σήμερα παρότι ήταν ταχύτερος όλων είναι σίγουρο πως αυτό το θέμα θα μας απασχολήσει και τις επόμενες μέρες.

Η μορφή της πίστας δε βολεύει τις Williams ενδεικτικό πως ο Μπότας είναι 8ος ενώ ακόμη πιο πίσω είναι ο Μάσα (10ος) που είχε ένα μεγαλοπρεπές τετακέ προτού το μονοθέσιο του παρουσιάσει πρόβλημα που τον υποχρέωσε να μείνει άπραγος στα πιτ. Ο Βραζιλιάνος σε χθεσινές του δηλώσεις έριξε λάδι στη φωτιά επαναλαμβάνοντας την πεποίθησή του ότι φταίει ο Μάγκνουνσεν για τη σύγκρουσή τους στο Γερμανικό GP.

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Πρώτη περίοδος

Θέση Οδηγός              Ομάδα                   Χρόνος    Διαφορά Γύροι

 1. Lewis Hamilton       Mercedes                1m25.814s           27

 2. Nico Rosberg         Mercedes                1m25.997s  +0.183s  31

 3. Kimi Raikkonen       Ferrari                 1m26.421s  +0.607s  29

 4. Fernando Alonso      Ferrari                 1m26.872s  +1.058s  23

 5. Sebastian Vettel     Red Bull-Renault        1m27.220s  +1.406s  28

 6. Kevin Magnussen      McLaren-Mercedes        1m27.357s  +1.543s  28

 7. Jean-Eric Vergne     Toro Rosso-Renault      1m27.683s  +1.869s  30

 8. Daniel Ricciardo     Red Bull-Renault        1m27.782s  +1.968s  16

 9. Jenson Button        McLaren-Mercedes        1m27.804s  +1.990s  27

10. Felipe Massa         Williams-Mercedes       1m27.960s  +2.146s  24

11. Esteban Gutierrez    Sauber-Ferrari          1m27.967s  +2.153s  25

12. Nico Hulkenberg      Force India-Mercedes    1m28.101s  +2.287s  28

13. Daniil Kvyat         Toro Rosso-Renault      1m28.208s  +2.394s  32

14. Pastor Maldonado     Lotus-Renault           1m28.266s  +2.452s  28

15. Valtteri Bottas      Williams-Mercedes       1m28.330s  +2.516s  21

16. Sergio Perez         Force India-Mercedes    1m28.376s  +2.562s  24

17. Romain Grosjean      Lotus-Renault           1m28.593s  +2.779s  24

18. Adrian Sutil         Sauber-Ferrari          1m29.025s  +3.211s  23

19. Kamui Kobayashi      Caterham-Renault        1m30.363s  +4.549s  30

20. Marcus Ericsson      Caterham-Renault        1m30.892s  +5.078s  24

21. Max Chilton          Marussia-Ferrari        1m31.004s  +5.190s  5

22. Jules Bianchi        Marussia-Ferrari        1m31.248s  +5.434s  20

Δεύτερη περίοδος

Θέση Οδηγός               Ομάδα                    Χρόνος     Διαφορά Γύροι

 1. Lewis Hamilton        Mercedes                 1m24.482s          38

 2. Nico Rosberg          Mercedes                 1m24.720s +0.238s  38

 3. Sebastian Vettel      Red Bull-Renault         1m25.111s +0.629s  33

 4. Fernando Alonso       Ferrari                  1m25.437s +0.955s  26

 5. Kevin Magnussen       McLaren-Mercedes         1m25.580s +1.098s  34

 6. Kimi Raikkonen        Ferrari                  1m25.730s +1.248s  30

 7. Daniel Ricciardo      Red Bull-Renault         1m25.983s +1.501s  29

 8. Valtteri Bottas       Williams-Mercedes        1m25.999s +1.517s  37

 9. Jenson Button         McLaren-Mercedes         1m26.234s +1.752s  33

10. Felipe Massa          Williams-Mercedes        1m26.402s +1.920s  18

11. Daniil Kvyat          Toro Rosso-Renault       1m26.689s +2.207s  42

12. Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Renault       1m26.703s +2.221s  37

13. Nico Hulkenberg       Force India-Mercedes     1m26.789s +2.307s  39

14. Adrian Sutil          Sauber-Ferrari           1m26.919s +2.437s  41

15. Sergio Perez          Force India-Mercedes     1m27.013s +2.531s  39

16. Pastor Maldonado      Lotus-Renault            1m27.019s +2.537s  40

17. Romain Grosjean       Lotus-Renault            1m27.021s +2.539s  14 

18. Esteban Gutierrez     Sauber-Ferrari           1m27.480s +2.998s  32

19. Kamui Kobayashi       Caterham-Renault         1m28.370s +3.888s  35

20. Jules Bianchi         Marussia-Ferrari         1m28.469s +3.987s  26

21. Max Chilton           Marussia-Ferrari         1m28.586s +4.104s  35

22. Marcus Ericsson       Caterham-Renault         1m29.036s +4.554s  34


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr