GP Ουγγαρίας: Ταχύτερος ο Χάμιλτον στα ελεύθερα!
Με αραιή συννεφιά και το θερμόμετρο στους 28 βαθμούς Κελσίου υποδέχτηκε το Ουγγαρόρινγκ ομάδες πιλότους και μηχανικούς.
Είναι δεδομένο πως η επίδραση του εν λόγω συστήματος που απαγορεύτηκε και αφαιρέθηκε απ’ όλα τα μονοθέσια από το Γερμανικό GP είναι άμεσα εξαρτημένη από τη μορφή της διαδρομής. Σε μια πίστα με πολλές στροφές όπως το Ουγγαρόρινγκ προφανώς η επίδραση αυτή είναι πιο μεγάλη απ’ ότι στο Χοκενχάιμ.
Σήμερα στην πρώτη περίοδο δοκιμών όπου όλοι χρησιμοποίησαν την πιο σκληρή από τις δυο διαθέσιμες γόμες της Pirelli, στη συγκεκριμένη περίπτωση τη μέση γόμα οι μόνοι που έσπασαν το φράγμα του 1:26 ήταν οι δυο οδηγοί της Mercedes. Εφάμιλλη των Mercedes ήταν η επίδοση του Ράικονεν στο πρώτο από τα τρία sector της πίστας όπου εμπεριέχεται και η ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Η Ferrari όμως δεν του επέτρεπε να κινηθεί αντίστοιχα στα άλλα δυο sector. Αρκετοί οδηγοί είχαν εξόδους και μπλοκαρίσματα στα όρια της πίστας ενώ ο Τσίλτον επιστρέφοντας στα πιτ μετά το πρώτο αναγνωριστικό γύρο είδε την Marussia στις φλόγες. Υπήρχε διαρροή λαδιού που έπεσε πάνω στις εξατμίσεις. Τελικά ο Βρετανός πρόλαβε να συμπληρώσει άλλους 3 γύρους στο φινάλε. Προβλημάτων συνέχεια και για τη Lotus με το Γκροζάν να μένει από πρόβλημα στο σύστημα ψύξης.
Η Mercedes συνεχίζει τη συνεργασία της με την Ιταλική εταιρεία κατασκευής φρένων όμως δεν είναι ακόμη σίγουροι τι ακριβώς προκάλεσε την αστοχία των φρένων στο μονοθέσιο του Χάμιλτον στη Γερμανία. Καθώς τα προβλήματα και τα παράπονα από τον Βρετανό συνεχίστηκαν σήμερα παρότι ήταν ταχύτερος όλων είναι σίγουρο πως αυτό το θέμα θα μας απασχολήσει και τις επόμενες μέρες.
Η μορφή της πίστας δε βολεύει τις Williams ενδεικτικό πως ο Μπότας είναι 8ος ενώ ακόμη πιο πίσω είναι ο Μάσα (10ος) που είχε ένα μεγαλοπρεπές τετακέ προτού το μονοθέσιο του παρουσιάσει πρόβλημα που τον υποχρέωσε να μείνει άπραγος στα πιτ. Ο Βραζιλιάνος σε χθεσινές του δηλώσεις έριξε λάδι στη φωτιά επαναλαμβάνοντας την πεποίθησή του ότι φταίει ο Μάγκνουνσεν για τη σύγκρουσή τους στο Γερμανικό GP.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Πρώτη περίοδος
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι |
1. Lewis Hamilton Mercedes 1m25.814s 27 |
2. Nico Rosberg Mercedes 1m25.997s +0.183s 31 |
3. Kimi Raikkonen Ferrari 1m26.421s +0.607s 29 |
4. Fernando Alonso Ferrari 1m26.872s +1.058s 23 |
5. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m27.220s +1.406s 28 |
6. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1m27.357s +1.543s 28 |
7. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault 1m27.683s +1.869s 30 |
8. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 1m27.782s +1.968s 16 |
9. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m27.804s +1.990s 27 |
10. Felipe Massa Williams-Mercedes 1m27.960s +2.146s 24 |
11. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m27.967s +2.153s 25 |
12. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m28.101s +2.287s 28 |
13. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault 1m28.208s +2.394s 32 |
14. Pastor Maldonado Lotus-Renault 1m28.266s +2.452s 28 |
15. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1m28.330s +2.516s 21 |
16. Sergio Perez Force India-Mercedes 1m28.376s +2.562s 24 |
17. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m28.593s +2.779s 24 |
18. Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1m29.025s +3.211s 23 |
19. Kamui Kobayashi Caterham-Renault 1m30.363s +4.549s 30 |
20. Marcus Ericsson Caterham-Renault 1m30.892s +5.078s 24 |
21. Max Chilton Marussia-Ferrari 1m31.004s +5.190s 5 |
22. Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1m31.248s +5.434s 20 |
Δεύτερη περίοδος Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά
Γύροι 1. Lewis Hamilton Mercedes 1m24.482s 38 2. Nico Rosberg Mercedes 1m24.720s +0.238s 38 3. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m25.111s +0.629s 33 4. Fernando Alonso Ferrari 1m25.437s +0.955s 26 5. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1m25.580s +1.098s 34 6. Kimi Raikkonen Ferrari 1m25.730s +1.248s 30 7. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 1m25.983s +1.501s 29 8. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1m25.999s +1.517s 37 9. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m26.234s +1.752s 33 10. Felipe
Massa Williams-Mercedes 1m26.402s +1.920s 18 11. Daniil
Kvyat Toro Rosso-Renault 1m26.689s +2.207s 42 12.
Jean-Eric Vergne Toro
Rosso-Renault 1m26.703s
+2.221s 37 13. Nico
Hulkenberg Force
India-Mercedes 1m26.789s +2.307s 39 14. Adrian
Sutil Sauber-Ferrari 1m26.919s +2.437s 41 15. Sergio
Perez Force
India-Mercedes 1m27.013s
+2.531s 39 16. Pastor
Maldonado Lotus-Renault 1m27.019s +2.537s 40 17. Romain
Grosjean Lotus-Renault 1m27.021s +2.539s 14 18.
Esteban Gutierrez
Sauber-Ferrari
1m27.480s +2.998s 32 19. Kamui
Kobayashi Caterham-Renault 1m28.370s +3.888s 35 20. Jules
Bianchi Marussia-Ferrari 1m28.469s +3.987s 26 21. Max
Chilton Marussia-Ferrari 1m28.586s +4.104s 35 22. Marcus
Ericsson Caterham-Renault 1m29.036s +4.554s 34
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr