Λάουντα: Καλά έκανε και παράκουσε ο Χάμιλτον!
29.07.2014
12:37
Ο μη εκτελεστικός πρόεδρος της Mercedes F1 και κάτοχος του 10% των
μετοχών της ομάδας υπερασπίζεται την επιλογή του Βρετανού οδηγού κόντρα
στις σαφείς εντολές που του δόθηκαν.
Ο Χάμιλτον που εκκινούσε τελευταίος χτες στου Ουγγρικό GP βρέθηκε μετά το μέσο του αγώνα εμπρός από το Ρόσμπεργκ που εκκινούσε πρώτος. Ο Γερμανός είχε φρέσκα ελαστικά και έπρεπε να σταματήσει ξανά οπότε από τη Mercedes ζήτησαν από το Χάμιλτον να τον αφήσει. Εις μάτην όμως…
Μιλώντας σχετικά ο Λάουντα είπε: «Πρέπει να υπερασπιστώ την ομάδα. Βρισκόμασταν υπό μεγάλη πίεση γιατί ήταν πολύ δύσκολος αγώνας με βροχή, αυτοκίνητο ασφαλείας και κάθε λεπτό αλλάζαμε θέμα και αποφάσεις. Υπό αυτή την ένταση είπαμε στο Λιούις ν’ αφήσει το Νίκο, κατανοώ την δυσφορία του καθώς μάχονται για τον τίτλο. Υπό την οπτική μου ο Λιούις έχει δίκιο. Το αίτημα έγινε υπό καθεστώς πανικού καθώς προσπαθούσαμε να ανακτήσουμε ότι είχαμε χάσει. Αν ο Νίκο ήταν σε ζώνη DRS θα έπρεπε να τον αφήσει. Ο Νίκο όμως δεν πλησίασε ποτέ τόσο κοντά». Όπως αποκαλύφθηκε εκ των υστέρων υπήρχε θέμα με τα πίσω φρένα (brake by wire) στο μονοθέσιο του Ρόσμπεργκ.
Ο Χάμιλτον τοποθετούμενος επί του θέματος δήλωσε σοκαρισμένος: «Προφανώς γνώριζα ότι μονομαχούμε για θέση, ανεξάρτητα αν ήταν σε στρατηγική εντός πιτ στοπ παραπάνω. Αν τον άφηνα να περάσει θα κέρδισε έδαφος και θα με έφτανε πιο εύκολα μετά τα πιτ. Σοκαρίστηκα όταν από την ομάδα μου ζήτησαν να τον αφήσω. Δεν ήταν αρκετά κοντά για να με προσπεράσει και δεν είχα σκοπό ν’ αφήσω γκάζι γιατί θα έχανα την επαφή με Αλόνσο και Ρικιάρντο».
Μιλώντας σχετικά ο Λάουντα είπε: «Πρέπει να υπερασπιστώ την ομάδα. Βρισκόμασταν υπό μεγάλη πίεση γιατί ήταν πολύ δύσκολος αγώνας με βροχή, αυτοκίνητο ασφαλείας και κάθε λεπτό αλλάζαμε θέμα και αποφάσεις. Υπό αυτή την ένταση είπαμε στο Λιούις ν’ αφήσει το Νίκο, κατανοώ την δυσφορία του καθώς μάχονται για τον τίτλο. Υπό την οπτική μου ο Λιούις έχει δίκιο. Το αίτημα έγινε υπό καθεστώς πανικού καθώς προσπαθούσαμε να ανακτήσουμε ότι είχαμε χάσει. Αν ο Νίκο ήταν σε ζώνη DRS θα έπρεπε να τον αφήσει. Ο Νίκο όμως δεν πλησίασε ποτέ τόσο κοντά». Όπως αποκαλύφθηκε εκ των υστέρων υπήρχε θέμα με τα πίσω φρένα (brake by wire) στο μονοθέσιο του Ρόσμπεργκ.
Ο Χάμιλτον τοποθετούμενος επί του θέματος δήλωσε σοκαρισμένος: «Προφανώς γνώριζα ότι μονομαχούμε για θέση, ανεξάρτητα αν ήταν σε στρατηγική εντός πιτ στοπ παραπάνω. Αν τον άφηνα να περάσει θα κέρδισε έδαφος και θα με έφτανε πιο εύκολα μετά τα πιτ. Σοκαρίστηκα όταν από την ομάδα μου ζήτησαν να τον αφήσω. Δεν ήταν αρκετά κοντά για να με προσπεράσει και δεν είχα σκοπό ν’ αφήσω γκάζι γιατί θα έχανα την επαφή με Αλόνσο και Ρικιάρντο».
Ο Ρόσμπεργκ ακούστηκε να ρωτάει την ομάδα γιατί δεν κάνει στην άκρη ο Χάμιλτον: «Δε ζήτησα εγώ να κάνει στην άκρη. Από την ομάδα με ενημέρωσαν πως θα με άφηνε να περάσω οπότε ρώτησα γιατί δεν το κάνει. Αυτό ήταν, δεν ξέρω μετά τι έγινε. Θα πρέπει να το συζητήσουμε εσωτερικά. Δεν θέλω να μιλήσω γι’ αυτό τώρα, ούτε να τοποθετηθώ θεωρητικά για το τι μπορεί να συνέβη».
Ο Λάουντα φημίζεται για την ελεύθερη έκφραση σκέψης.
Η επίσημη θέση της ομάδας για το συγκεκριμένο συμβάν όπως την εξέφρασε ο Τότο Βολφ, διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, ήταν: «Προφανώς χρειάζεται να καθίσουμε και ν’ αναλύσουμε τη στιγμή που ζητήσαμε από το Λιούις ν’ αφήσει το Νίκο να περάσει. Θα το κάνουμε ήρεμα χωρίς εντάσεις και παρεξηγήσεις. Υπάρχουν πολλά πράγματα που διαμορφώνουν μια απόφαση και πρέπει να είμαστε σίγουροι πως είναι σωστή. Δεν είμαστε ικανοποιημένοι σήμερα με την 3η και 4η θέση θα δούμε όλα τα θέματα και θα προσπαθήσουμε να επανέλθουμε δριμύτεροι».
Ο Λάουντα φημίζεται για την ελεύθερη έκφραση σκέψης.
Η επίσημη θέση της ομάδας για το συγκεκριμένο συμβάν όπως την εξέφρασε ο Τότο Βολφ, διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, ήταν: «Προφανώς χρειάζεται να καθίσουμε και ν’ αναλύσουμε τη στιγμή που ζητήσαμε από το Λιούις ν’ αφήσει το Νίκο να περάσει. Θα το κάνουμε ήρεμα χωρίς εντάσεις και παρεξηγήσεις. Υπάρχουν πολλά πράγματα που διαμορφώνουν μια απόφαση και πρέπει να είμαστε σίγουροι πως είναι σωστή. Δεν είμαστε ικανοποιημένοι σήμερα με την 3η και 4η θέση θα δούμε όλα τα θέματα και θα προσπαθήσουμε να επανέλθουμε δριμύτεροι».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr