Ferrari: Απολύθηκε ο Μαρμορίνι!

Όπως ήταν λογικό και αναμενόμενο απομακρύνθηκε από το πόστο του ο επικεφαλής του τμήματος κινητήρων F1,  Λούκα Μαρμορίνι.

Ο Ιταλός μηχανικός πήρε ακέραια την ευθύνη για την υστέρηση της μονάδας ισχύος της Ferrari. Ο Μαρμορίνι ήταν για χρόνια σ' αυτό το πόστο βρέθηκε εκεί μετά την αποχώρηση της Toyota από τη F1. Ο Μαρμορίνι ήταν καθόλη τη διάρκεια της παρουσίας της Toyota στη F1, επικεφαλής του αντίστοιχου τμήματος κινητήρων.

Η απομάκρυνσή του θεωρείται μέρος της γενικής αναθεώρησης και αναδιάταξης
που επιχειρείται στη Ferrari.  Η θέση του Μαρμορίνι θα καλυφθεί εσωτερικά από το Ματία Μπινότο ο οποίος θα αναφέρεται στο Τζέιμς Άλισον. Στη θέση του επικεφαλής σχεδιασμού του τμήματος μονάδων ισχύος αναλαμβάνει ο Λορέντζο Σάσι που δουλεύει στη Ferrari από το 2006. Δεν έχουν περάσει παρά λίγοι μήνες από την παραίτηση του αγωνιστικού διευθυντή της Ferrari, Στέφανο Ντομενικάλι και την αντικατάστασή του από το Μάρκο Ματιάτσι.

Μιλώντας σχετικά μετά την Ουγγαρία ο νέος αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Μάρκο Ματιάτσι τόνισε:
"Πρέπει να βελτιωθούμε σε όλα. Δεν είναι μόνο η υστέρηση της μονάδας ισχύος, η αεροδυναμική ή το σασί. Είναι η ομάδα, το μονοθέσιο όλα θέλουν δουλειά. Χρειάζεται προσοχή δεν μπορείς να παίρνεις αποφάσεις μόνο με βάση το τι γίνεται το Σαββατοκύριακο. Έχω ήδη εντοπίσει τις αδυναμίες της ομάδας. Δεν πρόκειται μια καλή ή καλή απόδοση να επηρεάσει την κρίση μου και τις τελικές αποφάσεις. Είμαι αισιόδοξος ξέρω το πνεύμα της ομάδας και πιστεύω στις αλλαγές που επιχειρούμε".



Είναι βέβαιο πως ο βασικός τομέας υστέρησης της F14T φέτος είναι η μονάδα ισχύος.
Ειδικά η ανακτώμενη ενέργεια ως μέγεθος αλλά και ο τρόπος απόδοσής της (ομοιογένεια, ομοιομορφία).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr