Τι θα γίνει τελικά με τη Saab;
18.08.2014
19:00
Η πολύπαθη σουηδική μάρκα βρίσκεται τα τελευταία χρόνια σε δεινή θέση.
Μετά την πτώχευσή της στα τέλη του 2011, πέρασε στα χέρια της National Electric Vehicle Sweden (NEVS), η οποία ανήκει σε Κινέζους επενδυτές. Το Δεκέμβριο του 2013 βγήκαν από το εργοστάσιο του Τρολχάταν τα πρώτα «νέα» 9-3 Aero, κάνοντας τους φίλους της Saab να χαμογελάσουν.
Όμως τα πράγματα εξελίχθηκαν διαφορετικά. Η έλλειψη ρευστού οδήγησε σε διακοπή της παραγωγής και στη φημολογία περί νέας πτώχευσης, που θα βάλει «ταφόπλακα» στα όνειρα για επιστροφή της Saab ανάμεσα στους κατασκευαστές premium αυτοκινήτων. Πριν λίγες ημέρες η NEVS εξέδωσε νέα ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι δε διαθέτει αρκετό ρευστό για να πληρώσει όλα τα χρέη της άμεσα, όμως η ακίνητη περιουσία της είναι μεγαλύτερη από το χρέος.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Όμως τα πράγματα εξελίχθηκαν διαφορετικά. Η έλλειψη ρευστού οδήγησε σε διακοπή της παραγωγής και στη φημολογία περί νέας πτώχευσης, που θα βάλει «ταφόπλακα» στα όνειρα για επιστροφή της Saab ανάμεσα στους κατασκευαστές premium αυτοκινήτων. Πριν λίγες ημέρες η NEVS εξέδωσε νέα ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι δε διαθέτει αρκετό ρευστό για να πληρώσει όλα τα χρέη της άμεσα, όμως η ακίνητη περιουσία της είναι μεγαλύτερη από το χρέος.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr