Αναμένοντας το μικρό Suzuki
26.08.2014
14:00
Οι πλούσιοι χώροι και το χαμηλό κόστος αγοράς και χρήσης θα είναι τα σημαντικότερα ατού του Celerio στη μάχη απέναντι στα υπόλοιπα αυτοκίνητα πόλης.
Το ευρωπαϊκών προδιαγραφών μοντέλο θα κατασκευάζεται από τη Suzuki Ταϊλάνδης και αναμένεται στη Γηραιά Ήπειρο πριν τα τέλη του έτους.
Το Celerio υπόσχεται το πιο ευρύχωρο εσωτερικό και το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ στην κατηγορία (έχει όγκο 254 lt.).
Το νέο μικρό της Suzuki είναι μακρύτερο κατά 10 cm από το Alto (το μήκος του φθάνει τα 3,6 m), έχει αυξημένο κατά 7 cm μεταξόνιο, ενώ το πλάτος είναι ίδιο (1,6 m). Ο 3κύλινδρος κινητήρας των 1.000 cc αποδίδει 68 PS και με τη συνδρομή του συστήματος start/stop εκπέμπει στο περιβάλλον μόλις 85 g. CO2 ανά km.
Στο μεταξύ, ικανοποιητικές κρίνονται οι πωλήσεις του SX4 C-Cross στην Ευρωπαϊκή αγορά.
Διαβάστε την Long term δοκιμή (+6.000km) που κάναμε στο SX4
Το νέο μικρό της Suzuki είναι μακρύτερο κατά 10 cm από το Alto (το μήκος του φθάνει τα 3,6 m), έχει αυξημένο κατά 7 cm μεταξόνιο, ενώ το πλάτος είναι ίδιο (1,6 m). Ο 3κύλινδρος κινητήρας των 1.000 cc αποδίδει 68 PS και με τη συνδρομή του συστήματος start/stop εκπέμπει στο περιβάλλον μόλις 85 g. CO2 ανά km.
Στο μεταξύ, ικανοποιητικές κρίνονται οι πωλήσεις του SX4 C-Cross στην Ευρωπαϊκή αγορά.
Διαβάστε την Long term δοκιμή (+6.000km) που κάναμε στο SX4
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr