McLaren: Θέλουμε χρόνο!

Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Έρικ Μπουλιέ αποκάλυψε ότι η βρετανική ομάδα θα εξαντλήσει όλα τα χρονικά περιθώρια προτού ανακοινώσει το δίδυμο πιλότων της για το 2015.

Η McLaren από τη νέα χρονιά θα χρησιμοποιεί μονάδα ισχύος της Honda, η Ιαπωνική εταιρεία επιστρέφει στη F1 μετά από 6 χρόνια απουσίας και σίγουρα οι παρούσες ισορροπίες δυνάμεων στο grid  θ' αλλάξουν. Κάποιοι, υπεραισιόδοξοι πιστεύουν πως η Honda θα κάνει αμέσως τη διαφορά, κάποιοι άλλοι πιο προσγειωμένοι θεωρούν πως σταδιακά θα πάμε σε μια κυριαρχία McLaren μετά από κάποια χρόνια. Απαραίτητος για να συμβεί αυτό είναι ο πιλότος γύρω από τον οποίο θα χτιστεί η ομάδα. Στη Πάραγκον είναι βέβαιοι πως αυτός δεν μπορεί να είναι ο νεαρός Κέβιν Μάγκνουσεν που έχει δώσει δείγματα σπουδαίου ταλέντου σύμφωνα όμως με τους επικεφαλής της ομάδας, δεν είναι κάτι ξεχωριστό, δεν είναι αυτό που περίμεναν.

Μιλώντας σχετικά ο Μπουλιέ παραδέχτηκε πως γνωρίζουν καλά ότι είναι άβολο
για τους Μπάτον και Μάγκνουσεν να περιμένουν την απόφαση της ομάδας. Στα πάντοκ ακούγεται πως ο Ρον Ντένις συνιδιοκτήτης της ομάδας, προσφέρει γη και ύδωρ σε Φέτελ - Αλόνσο για να πείσει τον έναν εκ των δυο να πάει στην ομάδα. Αν συμβεί αυτό το πιο πιθανό είναι να χάσει τη θέση του ο Μπάτον.

Ο Έρικ Μπουλιέ είπε σχετικά:
"Σχεδιάζουμε στρατηγικά το δίδυμο πιλότων μας για επόμενα χρόνια. Τονίζω το χρονικό διάστημα, μιλάμε για 3 έως 5 χρόνια. Ο Ντένις επανήλθε τον Ιανουάριο εγώ είμαι πιο καινούργιος οπότε χρειαζόμαστε λίγο περισσότερο χρόνο προτού αποφασίσουμε ακόμη κι αν αυτό το διάστημα είναι άβολο για τους οδηγούς μας. Πρέπει να τονίσω ότι αποδίδουν καλύτερα από τις προσδοκίες μας.  Πρώτα απ' όλα δεν τους έχουμε δώσει ανταγωνιστικό μονοθέσιο, επιπλέον είναι δυσκολοδήγητο. Τώρα βρισκόμαστε σε μια φάση που προσπαθούμε να βελτιώσουμε την απόδοση όσο πιο γρήγορα μπορούμε. Από οδηγικής πλευράς και οι δυο κάνουν εξαιρετική δουλειά. Ο Κέβιν ανέβηκε στο βάθρο από τον πρώτο κιόλας αγώνα και μετέπειτα άρχισε να μαθαίνει. Ο Τζένσον είναι σούπερ επαγγελματίας και παίρνει το 100% του μονοθεσίου. Το μονοθέσιο μας είναι καλό σε πίστες με υψηλή μ.ω.τ. όπως το Σπα και περιμένουμε το ίδιο και στη Μόντσα. Από τη Σιγκαπούρη θα παρουσιάσουμε μια σημαντική αναβάθμιση που θα μας βοηθήσει να μειώσουμε τη διαφορά από την κορυφή. Επιπλέον έχουμε προγραμματισμένες ακόμη δυο αναβαθμίσεις ως το τέλος της χρονιάς . Στόχος μας είναι η 3η θέση της βαθμολογίας την οποία επίσης διεκδικούν Ferrari και Williams. Δε ξέρω αν θα καταφέρουμε ν' ανέβουμε στο βάθρο ξανά φέτος αλλά το επιδιώκουμε".

Τα σενάρια δίνουν και παίρνουν για τη McLaren και το δίδυμο των πιλότων της. Ακούγεται πως έχει προταθεί στο Μπάτον μονοετές συμβόλαιο, ώστε να υπάρχει δυνατότητα επιλογής κάποιων εκ των Φέτελ, Χάμιλτον που τελειώνουν τα συμβόλαιά τους τέλος του 2015. Ο Αλόνσο έχει πολυετές συμβόλαιο με τη Ferrari υπάρχει όμως λένε καλά πληροφορημένες πηγές ρήτρα απόδοσης που του επιτρέπει να το σπάσει. Στα συν του Μπάτον για παραμονή είναι ότι έχει κερδίσει για λογαριασμό της Honda, το 2006 στην Ουγγαρία ενώ απολαμβάνει και μεγάλης δημοτικότητας στη χώρα του Ανατέλλοντος Ήλιου λόγω της συντρόφου του, Τζέσικα Μιτσιμπάτα. Η Γιαπωνέζα είναι τοπ μόντελ και ιδιαίτερα αγαπητή στην πατρίδα της.




Ο Μπάτον με την Μιτσιμπάτα στα πάντοκ του Βελγικού GP.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr