FIA: Αφήστε τους ν’ αγωνιστούν!

FIA: Αφήστε τους ν’ αγωνιστούν!

Φαίνεται πως η προτροπή του Πήτερ Μπόνιγκντον, μηχανικού αγώνα του Λιούις Χάμιλτον μετά το πρώτο πιτ στοπ ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι για τους ανθρώπους της FIA.

FIA: Αφήστε τους ν’ αγωνιστούν!
Ο Μπόνιγκτνον ακούστηκε να παροτρύνει το Χάμιλτον να μείνει σε απόσταση 2 sec από το Ρόσμπεργκ ώστε να μην επηρεάζεται από την ακάθαρτη ροή αέρα της προπορευόμενης W05 Hybrid και να προφυλάξει τα ελαστικά του ώστε να μπορέσει να επιτεθεί στο τέλος.

Κλείσιμο
Ο Χάμιλτον δεν άκουσε φυσικά τη συμβουλή του και έπραξε ακριβώς το αντίθετο. Επιτέθηκε άμεσα και το λάθος του Ρόσμπεργκ στα φρένα για την πρώτη στροφή τον έφερε επικεφαλής της κούρσας και τελικά στο μεσαίο σκαλί του βάθρου.

Αναφερόμενος σ’ αυτό το σημείο του αγώνα ο Χάμιλτον ξεκαθάρισε: «Όταν στο πρώτο μέρος με φθαρμένα ελαστικά έπιασα το Ρόσμπεργκ καταλάβαινα πως δεν μπορούσα να κρατηθώ κοντά του. Ήξερα πως η μόνη μου ευκαιρία θα ήταν μόλις έβαζα φρέσκα ελαστικά. Το έκανα παρά τις συμβουλές για το αντίθετο και τον έφτασα. Έκανε λάθος υπό πίεση».

Στους αθλητικούς κανονισμούς της FIA υπάρχει το άρθρο 20.1 που αναφέρει πως οι οδηγοί πρέπει ν’ αγωνίζονται μόνοι τους και χωρίς βοηθήματα.

Πάνω σ’ αυτό στηρίζονται οι άνθρωποι της Διεθνούς Ομοσπονδίας και ετοιμάζονται να περιορίσουν τις συνομιλίες μέσω ασυρμάτου από τα πιτ προς τους οδηγούς. Συγκεκριμένα θα επιτρέπονται όσα αφορούν θέματα διαδικασίας, ρυθμίσεων ή ασφάλειας αλλά όχι πληροφορίες για τακτική και διαφορές σε χρόνους.

Μένει όλο αυτό ν’ αποσαφηνιστεί με ειδική απόφαση πριν το GP της Σιγκαπούρης στις 21/9.



Πολλές φορές η σχέση οδηγού μηχανικού αγγίζει τα όρια της εμμονής. Εδώ ο Κέβιν Μάγκνουσεν με το Μαρκ Τεμπλ.


Πρόκειται για μια απόφαση που μπορεί να επιδράσει σημαντικά στη σημερινή μορφή των αγώνων.

Υπεραμυνόμενος της πολυλογίας από τα πιτ ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren, Έρικ Μπουλιέ είπε: «Φέτος έχουμε λιγότερα καύσιμα και πιο σκληρά ελαστικά. Το κατανοώ ότι οι θεατές ακούν κάπως περίεργα πως οι οδηγοί πρέπει να εξοικονομήσουν καύσιμα και λάστιχα. Επίσης είναι σημαντικό ότι όλα αυτά μεταδίδονται απευθείας. Η FOM θα μπορούσε να τα φιλτράρει ή να τα αποφεύγει. Φυσικά το καλύτερο είναι ν’ αφήσουμε τους οδηγούς να δείξουν τι μπορούν να κάνουν στην πίστα».

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης