Ερχεται το Citroen C1... Rocks
23.09.2014
11:00
Αν οι ανταγωνιστές κάνουν κάτι με αναμενόμενη εμπορική επιτυχία, εσύ γιατί να πεις «όχι»; Κάπως έτσι σκέφτηκαν στη Citroen και ετοίμασαν crossover παραλλαγή του νέου C1...
Όπως δηλαδή η Opel με το Adam Rocks (διαβάστε την πρώτη δοκιμή που έχουμε κάνει στη Λετονία) και η Fiat με το 500Χ. Το C1 Urban Ride θα εμφανιστεί στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού υπό τη μορφή πρωτότυπου μοντέλου, όμως το... πέρασμά του στην παραγωγή θεωρείται βέβαιο.
Οι αναγνώστες μας θα θυμούνται ότι η Citroen είχε παρουσιάσει στη Γενεύη τον περασμένο Μάρτιο το C1 Swiss & Me, μία sport έκδοση του αυτοκινήτου πόλης, με μεγάλους τροχούς 17 ιντσών, πλαστικά προστατευτικά στις τέσσερις πλευρές του αμαξώματος, πίσω αεροτομή και κεντρικά τοποθετημένη απόληξη της εξάτμισης. Τώρα με το πεντάθυρο Urban Ride οι Γάλλοι κάνουν ένα βήμα πιο κοντά στην παραγωγή.
Σε σχέση με το απλό C1, ξεχωρίζει από την ασπίδα προστασίας από... κακουχίες περιμετρικά του αμαξώματος (ποδιές και πλαστικά), ενώ η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 15 mm. Τα μετατρόχια είναι πιο φαρδιά κατά 10 mm, χαρίζοντας περισσότερο δυναμισμό στο μίνι της Citroen. Όπως το Adam Rocks, έτσι και το C1 Urban Ride φέρει υφασμάτινη οροφή που μαζεύει προς τα πίσω.
Οι πληροφορίες των γαλλικών μέσων ενημέρωσης αναφέρουν ότι η Citroen προτίθεται να κάνει δημοσκόπηση κατά τη διάρκεια της έκθεσης του Παρισιού, ρωτώντας τους επισκέπτες αν θέλουν να το δουν να φθάνει στην παραγωγή. Κάτι μας λέει ότι η απάντηση των περισσοτέρων θα είναι «ναι».
Οι αναγνώστες μας θα θυμούνται ότι η Citroen είχε παρουσιάσει στη Γενεύη τον περασμένο Μάρτιο το C1 Swiss & Me, μία sport έκδοση του αυτοκινήτου πόλης, με μεγάλους τροχούς 17 ιντσών, πλαστικά προστατευτικά στις τέσσερις πλευρές του αμαξώματος, πίσω αεροτομή και κεντρικά τοποθετημένη απόληξη της εξάτμισης. Τώρα με το πεντάθυρο Urban Ride οι Γάλλοι κάνουν ένα βήμα πιο κοντά στην παραγωγή.
Σε σχέση με το απλό C1, ξεχωρίζει από την ασπίδα προστασίας από... κακουχίες περιμετρικά του αμαξώματος (ποδιές και πλαστικά), ενώ η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 15 mm. Τα μετατρόχια είναι πιο φαρδιά κατά 10 mm, χαρίζοντας περισσότερο δυναμισμό στο μίνι της Citroen. Όπως το Adam Rocks, έτσι και το C1 Urban Ride φέρει υφασμάτινη οροφή που μαζεύει προς τα πίσω.
Οι πληροφορίες των γαλλικών μέσων ενημέρωσης αναφέρουν ότι η Citroen προτίθεται να κάνει δημοσκόπηση κατά τη διάρκεια της έκθεσης του Παρισιού, ρωτώντας τους επισκέπτες αν θέλουν να το δουν να φθάνει στην παραγωγή. Κάτι μας λέει ότι η απάντηση των περισσοτέρων θα είναι «ναι».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr