Δραματική εξέλιξη στο GP Ιαπωνίας: Τραυματίστηκε σοβαρά ο Μπιανκί

Ο 25χρονος Γάλλος πιλότος που έχει τραυματιστεί στο πάνω μέρος του σώματός του και κυρίως στο κεφάλι, χειρουργήθηκε πριν από λίγη ώρα και βρίσκεται σε πολύ κρίσιμη κατάσταση 

Το τελευταίο ανακοινωθέν από τη FIA κάνει λόγο για πολύ σοβαρό τραυματισμό του Γάλλου πιλότου στο κεφάλι. Μεταφέρθηκε στην εντατική μετά το χειρουργείο. Ο Μπιανκί βρίσκεται στο νοσοκομείο Μie General στη Σουζούκα.


Για συνεχή, άμεση ενημέρωση γύρω από την εξέλιξη της υγείας του Μπιανκί διαβάστε ΕΔΩ...


Κάθε άλλο παρά φυσιολογική ήταν η εξέλιξη του Ιαπωνικού GP
που εκκίνησε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας και χρειάστηκαν αρκετοί γύροι για να βρει ρυθμό.Ο Ρόσμπεργκ οδηγούσε την κούρσα αλλά έχασε την πρώτη θέση από το Χάμιλτον αντιμετωπίζοντας προβλήματα υπερστροφής. Ο αγώνας έγερνε προς το μέρος του Βρετανού μέχρι τη στιγμή που η βροχή άρχισε να δυναμώνει. Ήμασταν στον 40στο γύρο όταν όλοι έσπευσαν ν' αλλάξουν ελαστικά. Ο Σούτιλ έχασε τον έλεγχο της Sauber στο τέλος των S Curve και χτύπησε στα προστατευτικά ελαστικά στη στροφή 7.

Βγήκε κίτρινη σημαία αλλά και ο γερανός για να απομακρύνει τη Sauber.
Ο Μπιανκί που ακολουθούσε έχασε τον έλεγχο της Marussia και έπεσε πάνω στο γερανό με το πλάι.



Η Marussia του Μπιανκί έχει καταλήξει κάτω από το γερανό που προσπαθούσε να απομακρύνει τη Sauber του Σούτιλ.

Ο οδηγός της Marussia έχασε τις αισθήσεις του
από την βιαιότητα της σύγκρουσης και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο πλησιέστερο νοσοκομείο καθώς λόγω των συνθηκών (τυφώνας) δεν μπορούσε να πετάξει το ελικόπτερο. Εδώ είναι ένα μεγάλο θέμα για τους οργανωτές που επέτρεψαν τη συνέχιση του αγώνα ενώ δεν επιτρέπεται όταν δεν μπορεί να πετάξει το ιατρικό ελικόπτερο. Ενδεικτικό της σοβαρότητας της κατάστασης είναι ότι δεν δόθηκε καμία τηλεοπτική εικόνα από τη σύγκρουση του Μπιανκί με το γερανό.

Ο αλυτάχης Τσάρλι Ουάτινγκ διέκοψε τον αγώνα καθώς ήταν επικίνδυνο να βγει και άλλος οδηγός σ' αυτό το σημείο. Οι βαθμοί δίνονται κανονικά καθώς είχε συμπληρωθεί το 75% των γύρων. Αυτό ξεπεράστηκε στους 40 γύρους ενώ ως τελική κατάταξη θεωρήθηκε αυτή του 44ου γύρου. Το μεγάλο θέμα αυτή τη στιγμή είναι η κατάσταση της υγείας του Μπιανκί. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Γάλλος έπεσε με το πλάι στο γερανό και το roll bar κόπηκε από την διατμητική δύναμη. Ο Μπιανκί έχει τραυματιστεί σοβαρά στο πάνω μέρος του σώματός του, ειδικά στο κεφάλι και στον αυχένα.

Μιλώντας σχετικά στους δημοσιογράφους στη μεικτή ζώνη ο Σούτιλ είπε: “Είχα υδρολίσθηση σε εκείνη τη στροφή. Η βροχή δυνάμωνε και η ορατότητα μειωνόταν. Ένα γύρο μετά, υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας, ο Ζουλς έχασε τον έλεγχο στο ίδιο σημείο. Ήταν παρόμοιο ατύχημα αλλά με διαφορετικό αποτέλεσμα. Ο γερανός είχε έρθει για να πάρει το μονοθέσιο μου και τότε συνέβησαν όλα. Έπεσε πάνω του με δύναμη η Marussia, αυτό είναι το μόνο που μπορώ να πω. Δεν έχω περαιτέρω πληροφόρηση. Εύχομαι να είναι καλά. Στεκόμουν δίπλα από το σημείο του συμβάντος. Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως είναι σοβαρό”.

Προσπαθώντας να εξηγήσει τι συνέβη ο Σούτιλ συμπλήρωσε:
"Η ορατότητα ήταν περιορισμένη καθώς είχε σκοτεινιάσει από τη συννεφιά και στο συγκεκριμένο σημείο δεν έβλεπες καλά που βρίσκονταν τα ρυάκια του νερού. Η στροφή 7 ήταν θέμα σ' όλο τον αγώνα και καθώς η βροχή δυνάμωσε δεν έβλεπα που υπήρχε ρυάκι με νερό γι' αυτό και έπαθα υδρολίσθηση. Το ίδιο όπως είδα συνέβη και στο Ζουλ ένα γύρο μετά".



Οι γιατροί προσπαθούν να απομακρύνουν το 25χρονο Γάλλο πιλότο από τη Marussia.


Για συνεχή, άμεση ενημέρωση γύρω από την εξέλιξη της υγείας του Μπιανκί δείτε εδώ...

Αναφερόμενος σε πιθανές ευθύνες των οργανωτών και της FIA
ο μη εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Mercedes, Νίκι Λάουντα τόνισε: " Σωστή ήταν η διαδικασία ο αγώνας εκκίνησε υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας, δεν έκαναν κάτι λάθος. Ξεκίνησαν με τη μέγιστη ασφάλεια. Θα μπορούσαν βέβαια να είχαν μεταθέσει την εκκίνηση για 2 ώρες νωρίτερα. Θα ήταν καλύτερα όπως αποδείχτηκε. Το ατύχημα του Σούτιλ ήταν φυσιολογικό και αμέσως απομάκρυναν το μονοθέσιο. Αυτό έγινε γιατί ο γερανός ήταν κοντά, δυστυχώς και εδώ είναι το λάθος παρέμεινε κοντά. Το motorsport είναι επικίνδυνο ας μην το ξεχνάμε αυτό και εκπλησσόμαστε μετά".

Θυμίζουμε πως ο Λάουντα παραμορφώθηκε σε ατύχημα στο παλιό Νίρμπουργκρινγκ των 21.4km  σ' έναν αγώνα που δεν ήθελε να τρέξει για λόγους ασφαλείας. Αμέσως μετά η παλιά ιστορική διαδρομή έπαψε να υπάρχει στο πρόγραμμα της F1.

Ο Μπάτον υπεραμύνθηκε των αποφάσεων των αγωνοδικών: " Έκαναν σωστή δουλειά. Μας άκουγαν όλους τους οδηγούς συνεχώς. Θέλουμε να αγωνιζόμαστε με ασφάλεια. Δεν ήταν εύκολος ο ρόλος τους".
 
Ο πατέρας του Ζουλ Μπιανκί δήλωσε στους δημοσιογράφους που βρίσκονται έξω από το νοσοκομείο στη Σουζούκα πως ο γιος του βρίσκεται στο χειρουργείο και η κατάσταση είναι εξαιρετικά κρίσιμη.

Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:


Θέση

Οδηγός

Ομάδα

Χρόνος

Διαφορά

1

Lewis Hamilton

Mercedes

1h51m43.021s

-

2

Nico Rosberg

Mercedes

1h51m52.201s

9.180s

3

Sebastian Vettel

Red Bull/Renault

1h52m12.143s

29.122s

4

Daniel Ricciardo

Red Bull/Renault

1h52m21.839s

38.818s

5

Jenson Button

McLaren/Mercedes

1h52m50.571s

1m07.550s

6

Valtteri Bottas

Williams/Mercedes

1h53m36.794s

1m53.773s

7

Felipe Massa

Williams/Mercedes

1h53m38.147s

1m55.126s

8

Nico Hulkenberg

Force India/Mercedes

1h53m38.969s

1m55.948s

9

Jean-Eric Vergne

Toro Rosso/Renault

1h53m50.659s

2m07.638s

10

Sergio Perez

Force India/Mercedes

1h51m22.646s

1 γύρος

11

Daniil Kvyat

Toro Rosso/Renault

1h51m48.409s

1 γύρος

12

Kimi Raikkonen

Ferrari

1h51m49.838s

1 γύρος

13

Esteban Gutierrez

Sauber/Ferrari

1h52m14.678s

1 γύρος

14

Kevin Magnussen

McLaren/Mercedes

1h52m22.070s

1 γύρος

15

Romain Grosjean

Lotus/Renault

1h52m22.780s

1 γύρος

16

Pastor Maldonado

Lotus/Renault

1h52m42.898s

1 γύρος

17

Marcus Ericsson

Caterham/Renault

1h52m50.427s

1 γύρος

18

Max Chilton

Marussia/Ferrari

1h53m36.282s

1 γύρος

19

Kamui Kobayashi

Caterham/Renault

1h53m59.121s

1 γύρος

20

Jules Bianchi

Marussia/Ferrari

1h48m14.109s

Έξοδος

21

Adrian Sutil

Sauber/Ferrari

1h46m17.524s

Έξοδος

-

Fernando Alonso

Ferrari

6m19.243s

Εγκατέλειψε


Βαθμολογία οδηγών:

Θέση

Οδηγός

Βαθμοί

1

Lewis Hamilton

266

2

Nico Rosberg

256

3

Daniel Ricciardo

193

4

Sebastian Vettel

139

5

Fernando Alonso

133

6

Valtteri Bottas

130

7

Jenson Button

82

8

Nico Hulkenberg

76

9

Felipe Massa

71

10

Sergio Perez

46

11

Kimi Raikkonen

45

12

Kevin Magnussen

39

13

Jean-Eric Vergne

21

14

Romain Grosjean

8

15

Daniil Kvyat

8

16

Jules Bianchi

2

17

Adrian Sutil

0

18

Marcus Ericsson

0

19

Pastor Maldonado

0

20

Esteban Gutierrez

0

21

Max Chilton

0

22

Kamui Kobayashi

0


Βαθμολογία κατασκευαστών:

Θέση

Ομάδα

Βαθμοί

1

Mercedes

522

2

Red Bull/Renault

332

3

Williams/Mercedes

201

4

Ferrari

178

5

Force India/Mercedes

122

6

McLaren/Mercedes

121

7

Toro Rosso/Renault

29

8

Lotus/Renault

8

9

Marussia/Ferrari

2

10

Sauber/Ferrari

0

11

Caterham/Renault

0


Οι βαθμοί δόθηκαν κανονικά καθώς είχε συμπληρωθεί το 75% των γύρων 



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr