Ζουλ Μπιανκί: Ένας ταλαντούχος οδηγός!
06.10.2014
10:42
Ο άτυχος 25χρονος Γάλλος πιλότος που δίνει μάχη για τη ζωή του στο νοσοκομείο Μie General χαίρει μεγάλης εκτίμησης για τις οδηγικές του ικανότητες στα πάντοκ.
Είναι η δεύτερη χρονιά του στη F1 έχει εκκινήσει σε 34 GP, με τα χρώματα της Marussia με την οποία κατάφερε να πάρει τους πρώτους του βαθμούς (2) στο Μονακό φέτος τερματίζοντας ένατος. Πρόκειται για μεγάλη επιτυχία δεδομένης της υστέρησης του μονοθεσίου που οδηγεί.
Ο Μπιανκί που έχει ως μάνατζερ το γιο του προέδρου της FIA, Νίκολας Τοντ θεωρείται από τους ειδικούς ξεχωριστό οδηγικό ταλέντο. Προτού βρεθεί στη F1 το 2012 ως δοκιμαστής των Ferrari και Force India, υπήρξε πρωταθλητής στην Ευρωπαϊκή F3 με την ART Grand Prix. Το 2011 ήταν 3ος στο GP2.
Πολλοί θεωρούσαν δεδομένο και λόγω της σχέσης των Τοντ με τη Ferrari πως αργά ή γρήγορα ο Μπιανκί θα βρίσκονταν να οδηγεί για τη Scuderia. Ο Μπιανκί προέρχεται από οικογένεια με παράδοση στο motorport. Ο παππούς του Μάουρο ήταν πρωταθλητής στην κατηγορία GT ενώ ο θείος του Λουσέν έχει συμμετέχει σε 19 GP F1 ενώ ήταν και νικητής στις 24 Ώρες του Μαν το 1968.
Ο Μπιανκί τραυματίστηκε σοβαρότατα χτες στο Ιαπωνικό GP. Συγκεκριμένα στον 40στο γύρο εφόσον η βροχή δυνάμωνε όλοι έσπευσαν ν' αλλάξουν ελαστικά. Ο Σούτιλ έχασε τον έλεγχο της Sauber στο τέλος των S Curve και χτύπησε στα προστατευτικά ελαστικά στη στροφή 7.
Βγήκε κίτρινη σημαία αλλά και ο γερανός για να απομακρύνει τη Sauber. Ο Μπιανκί που ακολουθούσε έχασε τον έλεγχο της Marussia και έπεσε πάνω στο γερανό με το πλάι.
Ο Μπιανκί που έχει ως μάνατζερ το γιο του προέδρου της FIA, Νίκολας Τοντ θεωρείται από τους ειδικούς ξεχωριστό οδηγικό ταλέντο. Προτού βρεθεί στη F1 το 2012 ως δοκιμαστής των Ferrari και Force India, υπήρξε πρωταθλητής στην Ευρωπαϊκή F3 με την ART Grand Prix. Το 2011 ήταν 3ος στο GP2.
Πολλοί θεωρούσαν δεδομένο και λόγω της σχέσης των Τοντ με τη Ferrari πως αργά ή γρήγορα ο Μπιανκί θα βρίσκονταν να οδηγεί για τη Scuderia. Ο Μπιανκί προέρχεται από οικογένεια με παράδοση στο motorport. Ο παππούς του Μάουρο ήταν πρωταθλητής στην κατηγορία GT ενώ ο θείος του Λουσέν έχει συμμετέχει σε 19 GP F1 ενώ ήταν και νικητής στις 24 Ώρες του Μαν το 1968.
Ο Μπιανκί τραυματίστηκε σοβαρότατα χτες στο Ιαπωνικό GP. Συγκεκριμένα στον 40στο γύρο εφόσον η βροχή δυνάμωνε όλοι έσπευσαν ν' αλλάξουν ελαστικά. Ο Σούτιλ έχασε τον έλεγχο της Sauber στο τέλος των S Curve και χτύπησε στα προστατευτικά ελαστικά στη στροφή 7.
Βγήκε κίτρινη σημαία αλλά και ο γερανός για να απομακρύνει τη Sauber. Ο Μπιανκί που ακολουθούσε έχασε τον έλεγχο της Marussia και έπεσε πάνω στο γερανό με το πλάι.
Ο οδηγός της Marussia έχασε τις αισθήσεις του από την βιαιότητα της σύγκρουσης και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο πλησιέστερο νοσοκομείο καθώς λόγω των συνθηκών (τυφώνας) δεν μπορούσε να πετάξει το ελικόπτερο. Εδώ είναι ένα μεγάλο θέμα για τους οργανωτές που επέτρεψαν τη συνέχιση του αγώνα ενώ δεν επιτρέπεται όταν δεν μπορεί να πετάξει το ιατρικό ελικόπτερο. Ενδεικτικό της σοβαρότητας της κατάστασης είναι ότι δεν δόθηκε καμία τηλεοπτική εικόνα από τη σύγκρουση του Μπιανκί με το γερανό.
Ο 25χρονος Γάλλος υποβλήθηκε σε εγχείρηση στο κεφάλι και βρίσκεται σε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο της Σουζούκα. Η αναπνοή του υποστηρίζεται μηχανικά, σύμφωνα με το ρεπορτάζ. Δεν υπάρχει ακόμη επίσημο ιατρικό ανακοινωθέν.
Για συνεχή ενημέρωση γύρω από το συμβάν δείτε εδώ…
Ο 25χρονος Γάλλος υποβλήθηκε σε εγχείρηση στο κεφάλι και βρίσκεται σε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο της Σουζούκα. Η αναπνοή του υποστηρίζεται μηχανικά, σύμφωνα με το ρεπορτάζ. Δεν υπάρχει ακόμη επίσημο ιατρικό ανακοινωθέν.
Για συνεχή ενημέρωση γύρω από το συμβάν δείτε εδώ…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr