Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
F1: Αποχωρούν ομάδες λόγω δυσχερειών!
F1: Αποχωρούν ομάδες λόγω δυσχερειών!
Όπως όλα δείχνουν στους επόμενους αγώνες σε ΗΠΑ και Βραζιλία στο grid θα βρίσκονται μόνο 18 μονοθέσια.
Η FOM επιβεβαίωσε πως στο αεροπλάνο που θα μεταφέρει τα μονοθέσια των ομάδων στο Ώστιν του Τέξας δε θα βρίσκονται αυτά των Marussia και Caterham. Ο Έκλεστον έδωσε άδεια στις δυο ομάδες να μην παραστούν σε μια προσπάθεια να αμβλυνθεί το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν. Πέρα από το άμεσο οικονομικό θέμα που έχουν οι δυο ομάδες ειδικά η Caterham που άλλαξε μετοχική σύνθεση πολύ πρόσφατα η μεγάλη εικόνα για τη F1 είναι αρνητική.
Είναι δεδομένο πως σε αθλητικό επίπεδο δε θα λείψει σε κανέναν η παρουσία των δυο ομάδων που σε πολλές περιπτώσεις τα μονοθέσιά τους κινούνταν σε ρυθμό GP2. Παρότι τόσο ο Κομπαγιάσι όσο και ο άτυχος Μπιανκί που τώρα δίνει μάχη για τη ζωή του, είναι οδηγοί υψηλού επιπέδου.
Το θέμα είναι πως η F1, σήμερα δεν προσφέρει ένα περιβάλλον όπου μπορεί να επιβιώσει εύκολα μια μικρή ιδιωτική ομάδα. Στο πρόσφατο παρελθόν οι ομάδες απέτυχαν πολλάκις να συμφωνήσουν σ΄ ένα πρόγραμμα περικοπής εξόδων ενώ σήμερα κυρίαρχο θέμα στα πάντοκ είναι το ξεπάγωμα της εξέλιξης των μονάδων ισχύος που αναμένεται να αυξήσει κατά πολύ τα έξοδα των κατασκευαστών.
Η FIA ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να πιέσει τις υπόλοιπες εννιά ομάδες να βάλουν τρίτο μονοθέσιο στο grid παρότι μπορεί να το κάνει από τη στιγμή που ο αριθμός των μονοθεσίων πέφτει κάτω από τα 20.
Είναι δεδομένο πως σε αθλητικό επίπεδο δε θα λείψει σε κανέναν η παρουσία των δυο ομάδων που σε πολλές περιπτώσεις τα μονοθέσιά τους κινούνταν σε ρυθμό GP2. Παρότι τόσο ο Κομπαγιάσι όσο και ο άτυχος Μπιανκί που τώρα δίνει μάχη για τη ζωή του, είναι οδηγοί υψηλού επιπέδου.
Το θέμα είναι πως η F1, σήμερα δεν προσφέρει ένα περιβάλλον όπου μπορεί να επιβιώσει εύκολα μια μικρή ιδιωτική ομάδα. Στο πρόσφατο παρελθόν οι ομάδες απέτυχαν πολλάκις να συμφωνήσουν σ΄ ένα πρόγραμμα περικοπής εξόδων ενώ σήμερα κυρίαρχο θέμα στα πάντοκ είναι το ξεπάγωμα της εξέλιξης των μονάδων ισχύος που αναμένεται να αυξήσει κατά πολύ τα έξοδα των κατασκευαστών.
Η FIA ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να πιέσει τις υπόλοιπες εννιά ομάδες να βάλουν τρίτο μονοθέσιο στο grid παρότι μπορεί να το κάνει από τη στιγμή που ο αριθμός των μονοθεσίων πέφτει κάτω από τα 20.
Η Marussia στη Ρωσία αγωνίστηκε μόνο μ' ένα μονοθέσιο αυτό του Μαξ Τσίλτον.
Το μεγάλο ερώτημα είναι τι θα γίνει τη νέα χρονιά, προσωπικά πιστεύουμε ότι καλύτερα με 3 Ferrari, Red Bull, Mercedes και McLaren παρά με μη ανταγωνιστικές Caterham και Marussia.
Είναι δεδομένο όμως πως η σταθερή βάση της F1, από ιδρύσεώς της δεν ήταν οι μεγάλοι κατασκευαστές αλλά οι καλές ιδιωτικές ομάδες.
Όπως και να έχει η εικόνα στο grid του Ώστιν με 18 μονοθέσια κάθε άλλο παρά υγιής είναι. Τα περιθώρια για ν’ αλλάξει το ιδιοκτησιακό καθεστώς της Caterham ή να αποκατασταθεί το πρόβλημα ρευστότητας της Marussia είναι εξαιρετικά μικρά.
Την άλλη Κυριακή 2/11 στο Ώστιν του Τέξας θα είναι η πρώτη φορά από το GP του Μονακό το 2005 που θα βρεθούν στο grid λιγότερα από 20 μονοθέσια.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα