Δοκιμάζουμε το νέο Seat Leon 1.4 TSi

Δεν είναι πολλές οι φορές που μπαίνεις σε ένα καινούριο αυτοκίνητο και ενθουσιάζεσαι με το καλημέρα, σε κερδίσει από την πρώτη στιγμή. Το ανανεωμένο Seat Leon δεν είναι κάποιο ειδικό, υπεργρήγορο GTi ή ένα roadster για να πεις ότι διαθέτει τις προϋποθέσεις για να σε κατακτήσει οδηγικά και να απολαμβάνεις να βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι. Το ισπανικό μοντέλο είναι ένα hatchback οικογενειακό αυτοκίνητο, το οποίο δεν στερείται σε τίποτα. Πρόσφατα το Leon δέχτηκε τις κατάλληλες περιποιήσεις από το

Δεν είναι πολλές οι φορές που μπαίνεις σε ένα καινούριο αυτοκίνητο και ενθουσιάζεσαι με το καλημέρα, σε κερδίσει από την πρώτη στιγμή. Το ανανεωμένο Seat Leon δεν είναι κάποιο ειδικό, υπεργρήγορο GTi ή ένα roadster για να πεις ότι διαθέτει τις προϋποθέσεις για να σε κατακτήσει οδηγικά και να απολαμβάνεις να βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι. Το ισπανικό μοντέλο είναι ένα hatchback οικογενειακό αυτοκίνητο, το οποίο δεν στερείται σε τίποτα. Πρόσφατα το Leon δέχτηκε τις κατάλληλες περιποιήσεις από τους κατασκευαστές του και φρεσκαρίστηκε ελαφρώς: ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες και φωτιστικά σώματα και κάποιες περιορισμένες επεμβάσεις στο εσωτερικό είναι αρκετά για να τονώσουν το εμπορικό ενδιαφέρον.

TSi και ξερό ψωμί!
Από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου είναι αναμφίβολα ο κινητήρας του. Ο γνωστός TSi του VW group με την ιπποδύναμη των 125 PS και τη ροπή των 20,4 kgm είναι ό,τι καλύτερο έχει τοποθετηθεί ποτέ σε αυτά τα κυβικά σε αυτοκίνητο παραγωγής. Εκτός των άλλων, είναι αθόρυβος αλλά και οικονομικότατος (εάν φυσικά δεν το… κυνηγήσεις), με την κατανάλωση να πέφτει εύκολα κάτω από τα 7,0 lt / 100 km. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας είδαμε στον υπολογιστή ταξιδιού μέχρι και 6,2 lt / 100 km.
Παράλληλα, το πολύ καλό πλαίσιο, η σπορτίφ οδική συμπεριφορά και η εξαιρετική ποιότητα κύλισης για την κατηγορία κάνουν τη συμβίωση με το Leon είτε μέσα στην πόλη είτε εκτός ιδιαίτερα ευχάριστη.

Κατά τα άλλα, το αυτοκίνητο είναι πολύ προσεγμένο στα υλικά κατασκευής του στο εσωτερικό και ο εξοπλισμός (στο μοντέλο δοκιμής) είναι πληρέστατος. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται θύρα USB, MP3 Player, διζωνικός κλιματισμός, και cruise control. Γενικότερα δεν υπάρχει καμία απολύτως έλλειψη πουθενά. Οι χώροι είναι επαρκείς για να φιλοξενήσουν με άνεση τέσσερις ενήλικους ή και πέντε και το πορτ-μπαγκάζ επίσης. Απόλυτα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, με εξαιρετικό value for money.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.315/1.768/1.455 χιλιοστά
Μεταξόνιο: 2.578 χιλιοστά
Χώρος αποσκευών: 341 λίτρα
Βάρος (kg): 1.249
Κινητήρας, 1.390 cc
Ισχύς (PS/rpm): 125/5.000
Ροπή: (kgm/rpm): 20,4/1.500-4.000
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Ανάρτηση
Εμπρός:
Γόνατα McPherson
Πίσω: Πολλαπλών συνδέσμων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Τελική ταχύτητα:
197 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 9,8 sec
Κατανάλωση (lt/100 km)
Μέση:
6,2
Εκπομπές CO2: 148 g/km
ΤΙΜΗ: 17.050 ευρώ

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr