O Αλόνσο κοιτά προς την έξοδο...
11.11.2014
11:11
Είναι θέμα ημερών αν όχι ωρών η επίσημη ανακοίνωση της McLaren για συνεργασία με τον Αλόνσο.
Ο Ισπανός παγκόσμιος πρωταθλητής το 2005 και το 2006 πήγε στη McLaren για πρώτη φορά το 2007. Συνάντησε εκεί το Χάμιλτον που βρίσκονταν στην πρώτη του χρονιά στη F1. Η σχέση τους σε συνδυασμό με την ιδιόμορφη προσωπικότητα του Ρον Ντένις αλλά και το σκάνδαλο Spy Gate οδήγησε σε εκρηκτικά αποτελέσματα.
Οι δυο τους έχασαν τον τίτλο στους οδηγούς για ένα βαθμό από το Ράικονεν το 2007 στο Ιντερλάγος, ειδικά για το Χάμιλτον χρειάστηκε μεγάλη προσπάθεια για να χάσει αυτό το πρωτάθλημα! Δε θα μπορούσε όμως να είναι αλλιώς και για την εικόνα της F1, πως θα γίνονταν η ομάδα που μηδενίστηκε στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και τις επιβλήθηκε πρόστιμο 100 εκ. δολαρίων να έχει αναδείξει τον παγκόσμιο πρωταθλητή στους οδηγούς. Όπως και να έχει ο Αλόνσο έφυγε τρέχοντας από τη McLaren και επέστρεψε στη Renault το 2008 για να βρεθεί στη Ferrari το 2010 εκτοπίζοντας το Ράικονεν. Τώρα θέλει να επιστρέψει στη McLaren παρότι η συναναστροφή του με τον ισχυρό άντρα της ομάδας Ρον Ντένις δεν είναι αρμονική.
Η βρετανική ομάδα βρίσκεται σε μια διαδικασία πολλών αλλαγών , τόσο σε τεχνικό όσο και σε διοικητικό επίπεδο. Επιπλέον ξεκινά από το 2015 μια συνεργασία με τη Honda όσον αφορά στις μονάδες ισχύος. Η Ιαπωνική εταιρεία επανέρχεται στη F1 μετά από 6ετή απουσία. Η ανακοίνωση θα γίνει μόλις αποφασίσουν στη McLaren ποιος εκ των Μπάτον – Μάγκνουσεν θα είναι ο teammate του Αλόνσο. Ο Ισπανός θέλει τον έμπειρο Μπάτον, που όμως κοστίζει περισσότερο και φυσικά μαζεύει περισσότερους βαθμούς από το Μάγκνουσεν. Φέτος η McLaren έχει 161 βαθμούς, τους 106 εξ’ αυτών τους έχει δώσει ο Μπάτον. Αμφότεροι ανέβηκαν στο βάθρο στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, ο Μάγκνουσεν ήταν 2ος.
Οι δυο τους έχασαν τον τίτλο στους οδηγούς για ένα βαθμό από το Ράικονεν το 2007 στο Ιντερλάγος, ειδικά για το Χάμιλτον χρειάστηκε μεγάλη προσπάθεια για να χάσει αυτό το πρωτάθλημα! Δε θα μπορούσε όμως να είναι αλλιώς και για την εικόνα της F1, πως θα γίνονταν η ομάδα που μηδενίστηκε στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και τις επιβλήθηκε πρόστιμο 100 εκ. δολαρίων να έχει αναδείξει τον παγκόσμιο πρωταθλητή στους οδηγούς. Όπως και να έχει ο Αλόνσο έφυγε τρέχοντας από τη McLaren και επέστρεψε στη Renault το 2008 για να βρεθεί στη Ferrari το 2010 εκτοπίζοντας το Ράικονεν. Τώρα θέλει να επιστρέψει στη McLaren παρότι η συναναστροφή του με τον ισχυρό άντρα της ομάδας Ρον Ντένις δεν είναι αρμονική.
Η βρετανική ομάδα βρίσκεται σε μια διαδικασία πολλών αλλαγών , τόσο σε τεχνικό όσο και σε διοικητικό επίπεδο. Επιπλέον ξεκινά από το 2015 μια συνεργασία με τη Honda όσον αφορά στις μονάδες ισχύος. Η Ιαπωνική εταιρεία επανέρχεται στη F1 μετά από 6ετή απουσία. Η ανακοίνωση θα γίνει μόλις αποφασίσουν στη McLaren ποιος εκ των Μπάτον – Μάγκνουσεν θα είναι ο teammate του Αλόνσο. Ο Ισπανός θέλει τον έμπειρο Μπάτον, που όμως κοστίζει περισσότερο και φυσικά μαζεύει περισσότερους βαθμούς από το Μάγκνουσεν. Φέτος η McLaren έχει 161 βαθμούς, τους 106 εξ’ αυτών τους έχει δώσει ο Μπάτον. Αμφότεροι ανέβηκαν στο βάθρο στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, ο Μάγκνουσεν ήταν 2ος.
H συνεργασία Αλόνσο - Ντένις ήταν εκρηκτική το 2007. Θα τα καταφέρουν τη δεύτερη φορά;
Προφανώς η ανακοίνωση της McLaren όσον αφορά στη συνεργασία με τον Αλόνσο θα συνοδευτεί απ’ αυτή της Ferrari για τον Φέτελ στη θέση του. Μένει μόνο το δελτίο Τύπου σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες μας, η συμφωνία έχει τελειώσει ο Αλόνσο του χρόνου θα αγωνίζεται με τα χρώματα της McLaren.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr