Έκλεστον: Δε μας χρειάζονται νέοι!

Μιλώντας στο περιοδικό Campaign Asia – Pacific ο Μπέρνι Έκλεστον τόνισε πως οι νεαροί θεατές δεν έχουν αξία για τη F1.

Ο 83χρονος βαθύπλουτος Βρετανός ανέφερε μεταξύ άλλων: «Δε μ’ ενδιαφέρουν τα τιτιβίσματα το Facebook και όλες οι άλλες παρεμφερείς ανοησίες. Προσπάθησα να τα κατανοήσω αλλά μάλλον είμαι ξεπερασμένος. Δε βλέπω καμιά αξία σ’ αυτά. Δε ξέρω τι θέλει η νέα γενιά. Τι θέλει;
Αν θέλεις να τοποθετήσεις μια φίρμα μπροστά σε μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπους, αυτό μπορώ να το κάνω εύκολα διαμέσου της τηλεόρασης. Τώρα μου λέτε ότι πρέπει να βρω ένα δίαυλο επικοινωνίας με το 15χρονο για να δει F1 γιατί κάποιος θέλει να του προβάλει μια νέα φίρμα. Δεν πρόκειται να ενδιαφερθούν. Τα νέα παιδιά βλέπουν τη διαφήμιση της Rolex αλλά θα αγοράσουν ένα; Όχι γιατί δεν μπορούν. Βλέπουν τη διαφήμιση της UBS αλλά δεν ενδιαφέρονται για καταθέσεις γιατί δεν έχουν λεφτά να βάλουν στην τράπεζα. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι θέλουν ν’ απευθυνθούν στη νέα γενιά. Δε μπορούν να τους πουλήσουν τίποτα αφού οι νέοι δεν έχουν λεφτά ν’ αγοράσουν. Προτιμώ τον 70χρονο που είναι γεμάτος μετρητά. Τι νόημα έχει να προσπαθήσεις να προσεγγίσεις αυτά τα παιδιά αφού δεν μπορούν ν’ αγοράσουν. Οι άνθρωποι του marketing που στοχεύουν σ’ αυτό το κοινό ας απευθυνθούν στη Disney».

Προφανώς απομονώνοντας μια αποστροφή λόγου του Μπέρνι Έκλεστον πιθανόν να αλλοιώνεται το συνολικό νόημα των λέξεών του. Ίσως τα λεγόμενά του να είναι μέρος μιας αθέατης σύγκρουσης με το σύγχρονο marketing. Ο πολύπειρος Βρετανός ξέρει πολύ καλά τη σημασία του να δημιουργείς νέους πελάτες όπως επίσης ξέρει καλά ότι ο πιο σίγουρος τρόπος για ν’ ανοίξει το πορτοφόλι ένας 70χρονος είναι να του το ζητήσουν τα εγγόνια του. Ένας άνθρωπος που στα 83 του χρόνια υπογράφει συμβόλαια 100 ετών προφανώς κατανοεί ότι όταν "πιάσεις" το 15χρονο θα τον έχεις "πελάτη" διαχρονικά. Επιπλέον η F1 έχει βασικούς χορηγούς με προϊόντα που απευθύνονται κυρίως σε νέους.

Σημειώστε πως η F1,απευθύνεται με πολλούς τρόπους στους νέους ένας εξ’ αυτών μάλιστα, εξαιρετικά δημιουργικός είναι το F1 in Schools οι τελικοί του οποίου λαμβάνουν χώρα αυτή τη βδομάδα στο Άμπου Ντάμπι.   
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr