F1 – Βέλγιο: Ράικονεν – Φισικέλα, νίκησαν και οι δυο!

  • Εκπληκτικός ο σημερινός αγώνας
  • Ο Ράικονεν πήρε την 1η φετινή νίκη για την Ferrari
  • Ο Φισικέλα έκλεψε τις εντυπώσεις με την ταχύτατη Force India
  • Στο video, η εκκίνηση on board
     

Αν μπορούσε ένας αγώνας να έχει δυο νικητές  τότε το σημερινό αποτέλεσμα θα ήταν πιο δίκαιο. Το GP του Βελγίου ήταν αναμφισβήτητα ο πιο συναρπαστικός από τους φετινούς αγώνες.

Ο Κίμι Ράικονεν χρησιμοποιώντας το σύστημα KERS στην εκκίνηση κατάφερε να στρ

  • Εκπληκτικός ο σημερινός αγώνας
  • Ο Ράικονεν πήρε την 1η φετινή νίκη για την Ferrari
  • Ο Φισικέλα έκλεψε τις εντυπώσεις με την ταχύτατη Force India
  • Στο video, η εκκίνηση on board
     

Αν μπορούσε ένας αγώνας να έχει δυο νικητές  τότε το σημερινό αποτέλεσμα θα ήταν πιο δίκαιο. Το GP του Βελγίου ήταν αναμφισβήτητα ο πιο συναρπαστικός από τους φετινούς αγώνες.

Ο Κίμι Ράικονεν χρησιμοποιώντας το σύστημα KERS στην εκκίνηση κατάφερε να στρίψει δεύτερος πίσω από το Φισικέλα στη Les Combes. Πίσω τους έγινε χαμός με τους Χάμιλτον, Αλγκουερσουάρι, Γκροζιάν και Μπάτον να συγκρούονται.


Ο Ράικονεν στην πρώτη στροφή χάραξε δικό του δρόμο

Το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε στην πίστα και  οδήγησε την κούρσα για τρεις  γύρους. Μόλις αποχώρησε ο Ράικονεν όρμησε να περάσει το Φισικέλα:

«Ήξερα ότι έπρεπε να τον περάσω γιατί ήμασταν σε ίδια στρατηγική. Η ευκαιρία ήταν μόλις έφυγε το αυτοκίνητο ασφαλείας, γιατί είχε μεγάλη τελική και δεν θα μπορούσα αν δεν τον πέρναγα εκεί. Έμεινα κοντά του στην πρώτη στροφή, τον ακολούθησα κατά πόδας γλίστρησα λίγο στην κορυφή του λόφου στην Eau Rouge αλλά μετά έβαλα KERS και πέρασα μπροστά του. Ήξερα για τη συνέχεια ότι αρκούσε να μην κάνω λάθος».

Για 40 γύρους ο  Ράικονεν δεν έκανε λάθος και  ο Τζιανκάρλο Φισικέλα. Τον ακολουθούσε κατά πόδας στο ίδιο δευτερόλεπτο. Τόσο στον πρώτο όσο και στον δεύτερο ανεφοδιασμό μπήκαν στον ίδιο γύρο.

Τίποτα δεν  άλλαξε τελικά μέχρι το πέσιμο της  καρό σημαίας που βρήκε όλο  τον πλανήτη να παρακολουθεί με κομμένη  την ανάσα.


Χαμός στη Les Combes με τους Χάμιλτον, Μπάτον, Αλγκερσουάρι, Γκροζιάν να εγκαταλείπουν

Ο Φισικέλα του  ήταν ευχαριστημένος με την απόδοσή  του αλλά όχι με το αποτέλεσμα καθώς είχε την ταχύτητα να κερδίσει: «Είναι σπουδαίο αποτέλεσμα για μας. Στόχος μας ήταν να πάρουμε κάποιους βαθμούς και οι οχτώ της 2η θέσης είναι σπουδαία νέα, αλλά ήμουν ταχύτερος από τον Κίμι. Με πέρασε λόγω του KERS στην αρχή και στεναχωριέμαι γι’ αυτό γιατί ήμουν ταχύτερός του».


Ο Ράικονεν έβαλε KERS και πέρασε το Φισικέλα

Πίσω από τους δυο πρωτοπόρους δόθηκε μεγάλη μάχη για τους βαθμούς με το Φέτελ να παίρνει την 3η θέση μειώνοντας τη βαθμολογική διαφορά του από το Μπάτον στους 19 βαθμούς ενώ απομένουν ακόμη πέντε αγώνες.

Θρίλερ με το Μπαρικέλο που για 3η φορά φέτος αντιμετώπισε πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά του μονοθεσίου του στην εκκίνηση. Ο Βραζιλιάνος έπεσε πίσω είχε και μια επαφή και αναγκάστηκε να αλλάξει στρατηγική. Τελικά τερμάτισε 7ος με τον κινητήρα να καπνίζει ενώ αμέσως μετά πήρε φωτιά. «Είπα ότι προσευχή ήξερα στους τελευταίους γύρους» μας δήλωσε ο Βραζιλιάνος που υπολείπεται 16 βαθμούς από την κορυφή της βαθμολογίας.


Ο κινητήρας του Μπαρικέλο πήρε φωτιά στον τερματισμό

Η επόμενη στάση  του πρωταθλήματος και τελευταία επί Ευρωπαϊκού εδάφους είναι σε δυο βδομάδες, στο ναό της ταχύτητας, την θρυλική Μόντσα.

Η τελική κατάταξη:

Driver

Team

Laps

Time/Retired

Grid

Pts

1

Kimi Räikkönen

Ferrari

44

1:23:50.995

6

10

2

Giancarlo Fisichella

Force India-Mercedes

44

+0.9 secs

1

8

3

Sebastian Vettel

RBR-Renault

44

+3.8 secs

8

6

4

Robert Kubica

BMW Sauber

44

+9.9 secs

5

5

5

Nick Heidfeld

BMW Sauber

44

+11.2 secs

3

4

6

Heikki Kovalainen

McLaren-Mercedes

44

+32.7 secs

15

3

7

Rubens Barrichello

Brawn-Mercedes

44

+35.4 secs

4

2

8

Nico Rosberg

Williams-Toyota

44

+36.2 secs

10

1

9

Mark Webber

RBR-Renault

44

+36.9 secs

9

10

Timo Glock

Toyota

44

+41.4 secs

7

11

Adrian Sutil

Force India-Mercedes

44

+42.6 secs

11

12

Sebastien Buemi

STR-Ferrari

44

+46.1 secs

16

13

Kazuki Nakajima

Williams-Toyota

44

+54.2 secs

18

14

Luca Badoer

Ferrari

44

+102.1 secs

20

Ret

Fernando Alonso

Renault

26

Retired

13

Ret

Jarno Trulli

Toyota

21

Brakes

2

Ret

Jenson Button

Brawn-Mercedes

0

Accident

14

Ret

Romain Grosjean

Renault

0

Accident

19

Ret

Lewis Hamilton

McLaren-Mercedes

0

Accident

12

Ret

Jaime Alguersuari

STR-Ferrari

0

Accident

17



ΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ:

Pos

Driver

Nationality

Team

Points

1

Jenson Button

British

Brawn-Mercedes

72

2

Rubens Barrichello

Brazilian

Brawn-Mercedes

56

3

Sebastian Vettel

German

RBR-Renault

53

4

Mark Webber

Australian

RBR-Renault

51.5

5

Kimi Räikkönen

Finnish

Ferrari

34

6

Nico Rosberg

German

Williams-Toyota

30.5

7

Lewis Hamilton

British

McLaren-Mercedes

27

8

Jarno Trulli

Italian

Toyota

22.5

9

Felipe Massa

Brazilian

Ferrari

22

10

Heikki Kovalainen

Finnish

McLaren-Mercedes

17

11

Timo Glock

German

Toyota

16

12

Fernando Alonso

Spanish

Renault

16

13

Nick Heidfeld

German

BMW Sauber

10

14

Giancarlo Fisichella

Italian

Force India-Mercedes

8

15

Robert Kubica

Polish

BMW Sauber

8

16

Sebastien Buemi

Swiss

STR-Ferrari

3

17

Sebastien Bourdais

French

STR-Ferrari

2



Pos

Team

Points

1

Brawn-Mercedes

128

2

RBR-Renault

104.5

3

Ferrari

56

4

McLaren-Mercedes

44

5

Toyota

38.5

6

Williams-Toyota

30.5

7

BMW Sauber

18

8

Renault

16

9

Force India-Mercedes

8

10

STR-Ferrari

5

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr