Θα βγάλει η VW το Golf με υδρογόνο;
21.11.2014
12:48
Μία πρωτότυπη έκδοση του Golf Variant με κυψέλες καυσίμου παρουσίασε η Volkswagen στο σαλόνι αυτοκινήτου του Λος Άντζελες.
Οι πληροφορίες που είχαμε δημοσιεύσει στις αρχές Νοεμβρίου επιβεβαιώθηκαν και πλέον ο κολοσσός από τη Γερμανία είναι έτοιμος να εφαρμόσει τη σχετική τεχνολογία σε μοντέλα μαζικής παραγωγής.
Το Golf SportWagen HyMotion φέρει τέσσερις δεξαμενές υδρογόνου – κατασκευασμένες από ανθρακόνημα – τοποθετημένες κάτω από την καμπίνα των επιβατών και το χώρο αποσκευών. Η Volkswagen ανακοινώνει αυτονομία με ένα γέμισμα στα 500 km και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 10 sec. Ο ανεφοδιασμός διαρκεί μόλις τρία λεπτά, όσο δηλαδή χρειάζεται και ένα αυτοκίνητο με συμβατικό καύσιμο.
Το υδρογόνο ενώνεται με το οξυγόνο και δίνει ζωή στον ηλεκτροκινητήρα, ισχύος 136 PS, ενώ στο περιβάλλον αποβάλλεται μόνο νερό σε μορφή ατμού. Τόσο το ηλεκτρικό μοτέρ όσο και η μετάδοση προέρχεται από το ηλεκτρικό e-Golf. Το πρωτότυπο όχημα είναι εξοπλισμένο και με μπαταρία ιόντων λιθίου, στην οποίο αποθηκεύεται η ενέργεια κατά το φρενάρισμα και διοχετεύεται κατά τη φάση της εκκίνησης ή της έντονης επιτάχυνσης. Η σπονδυλωτή πλατφόρμα MQB του γερμανικού ομίλου επιτρέπει στη Volkswagen να εξελίσσει διάφορες εκδόσεις του Golf: βενζινοκίνητη, diesel, ηλεκτρική, φυσικού αερίου και υβριδική.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Το Golf SportWagen HyMotion φέρει τέσσερις δεξαμενές υδρογόνου – κατασκευασμένες από ανθρακόνημα – τοποθετημένες κάτω από την καμπίνα των επιβατών και το χώρο αποσκευών. Η Volkswagen ανακοινώνει αυτονομία με ένα γέμισμα στα 500 km και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 10 sec. Ο ανεφοδιασμός διαρκεί μόλις τρία λεπτά, όσο δηλαδή χρειάζεται και ένα αυτοκίνητο με συμβατικό καύσιμο.
Το υδρογόνο ενώνεται με το οξυγόνο και δίνει ζωή στον ηλεκτροκινητήρα, ισχύος 136 PS, ενώ στο περιβάλλον αποβάλλεται μόνο νερό σε μορφή ατμού. Τόσο το ηλεκτρικό μοτέρ όσο και η μετάδοση προέρχεται από το ηλεκτρικό e-Golf. Το πρωτότυπο όχημα είναι εξοπλισμένο και με μπαταρία ιόντων λιθίου, στην οποίο αποθηκεύεται η ενέργεια κατά το φρενάρισμα και διοχετεύεται κατά τη φάση της εκκίνησης ή της έντονης επιτάχυνσης. Η σπονδυλωτή πλατφόρμα MQB του γερμανικού ομίλου επιτρέπει στη Volkswagen να εξελίσσει διάφορες εκδόσεις του Golf: βενζινοκίνητη, diesel, ηλεκτρική, φυσικού αερίου και υβριδική.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr