McLaren: Αλόνσο και Μπάτον για το 2015!
11.12.2014
12:36
Μετά την αποχώρηση του Χάμιλτον στα τέλη του 2012 η McLaren πέρασε δυο χρόνια ψάχνοντας για το νέο αστέρι. Έτσι "έκαψε" τους Πέρεζ και Μάγκνουσεν. Φέτος αποφάσισαν ν' αλλάξουν γραμμή πλεύσης και να ποντάρουν ξανά στην εμπειρία δυο παγκόσμιων πρωταθλητών των Μπάτον (2009) και Αλόνσο (2005, 2006).
Σε σήριαλ με πολλά επεισόδια εξελίχθηκε τελικά η ανακοίνωση του οδηγικού διδύμου της McLaren για το 2015. Σε σημερινή συνέντευξη Τύπου στην έδρα της ομάδας στο Πάραγκον ανακοινώθηκαν τα ονόματα των δυο οδηγών που θα αγωνιστούν με τα χρώματα της Βρετανικής ομάδας το 2015. Όπως αναμένονταν το δίδυμο είναι αυτό των Αλόνσο και Μπάτον, η βρετανική ομάδα πόνταρε στην εμπειρία των δυο παγκόσμιων πρωταθλητών. Ο 22χρονος Κέβιν Μάγκνουσεν που φέτος οδηγούσε για την ομάδα παραμένει στις τάξεις της σε ρόλο δοκιμαστή.
Υπήρξαν έντονες παρασκηνιακές διαβουλεύσεις ωσότου καταλήξουν στην απόφαση αυτή . Αρχικά πέρασε καιρός ωσότου συμφωνήσουν με τον Αλόνσο. Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ μας θα πάρει περίπου 32 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο. Ο Ισπανός δυσκολεύτηκε αρκετά να πάρει απόφαση να φύγει από τη Ferrari αλλά και να συμφωνήσει με τη McLaren. Βλέπετε η προηγούμενη συνεργασία του με την ομάδα το 2007 ήταν εκρηκτική. Από τη στιγμή που ο Αλόνσο συμφώνησε ο Ρον Ντένις έβλεπε τον προϋπολογισμό της ομάδας όσον αφορά στους οδηγούς να ξεφεύγει αν αποφάσιζε όπως φάνταζε λογικό να κρατήσει και το Μπάτον. Σημειώστε εδώ πως το 2014 μετά την αποχώρηση της Vodafone ήταν μια χρονιά με περιορισμένα έσοδα για την McLaren. Η απουσία κεντρικού χορηγού από το μονοθέσιο της ομάδας είναι εμφανής.
Ο Ρον Ντένις θέλοντας να κάνει κάποια οικονομία (;) και ενώ ταυτόχρονα δεν έχει κάποια ιδιαίτερη εκτίμηση στο Μπάτον ήθελε να δώσει αυτή τη θέση στο Μάγκνουσεν. Εντελώς αντίθετη όμως ήταν η απόφαση των υπολοίπων μετόχων της εταιρείας αλλά και της Honda που από το 2015 θα προμηθεύει με μονάδες ισχύος τη βρετανική ομάδα.
Ο Μπάτον έχει αναπτύξει μια ιδιαίτερα καλή σχέση με τους Ιάπωνες
Υπήρξαν έντονες παρασκηνιακές διαβουλεύσεις ωσότου καταλήξουν στην απόφαση αυτή . Αρχικά πέρασε καιρός ωσότου συμφωνήσουν με τον Αλόνσο. Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ μας θα πάρει περίπου 32 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο. Ο Ισπανός δυσκολεύτηκε αρκετά να πάρει απόφαση να φύγει από τη Ferrari αλλά και να συμφωνήσει με τη McLaren. Βλέπετε η προηγούμενη συνεργασία του με την ομάδα το 2007 ήταν εκρηκτική. Από τη στιγμή που ο Αλόνσο συμφώνησε ο Ρον Ντένις έβλεπε τον προϋπολογισμό της ομάδας όσον αφορά στους οδηγούς να ξεφεύγει αν αποφάσιζε όπως φάνταζε λογικό να κρατήσει και το Μπάτον. Σημειώστε εδώ πως το 2014 μετά την αποχώρηση της Vodafone ήταν μια χρονιά με περιορισμένα έσοδα για την McLaren. Η απουσία κεντρικού χορηγού από το μονοθέσιο της ομάδας είναι εμφανής.
Ο Ρον Ντένις θέλοντας να κάνει κάποια οικονομία (;) και ενώ ταυτόχρονα δεν έχει κάποια ιδιαίτερη εκτίμηση στο Μπάτον ήθελε να δώσει αυτή τη θέση στο Μάγκνουσεν. Εντελώς αντίθετη όμως ήταν η απόφαση των υπολοίπων μετόχων της εταιρείας αλλά και της Honda που από το 2015 θα προμηθεύει με μονάδες ισχύος τη βρετανική ομάδα.
Ο Μπάτον έχει αναπτύξει μια ιδιαίτερα καλή σχέση με τους Ιάπωνες
αγωνιζόμενος με τους κινητήρες τους από το 2003 - 2008. Παράλληλα η συμβία του Τζέσικα Μιτσιμπάτα, Γιαπωνέζα (τοπ μόντελ) τον έχει βοηθήσει στο να κατανοήσει την κουλτούρα του λαού της. Όπως και να έχει η Honda ήθελε Μπάτον.
O Τζένσον Μπάτον με την εκλεκτή της καρδιάς του Τζέσικα Μιτσιμπάτα.
Μιλώντας για τη νέα του συνεργασία με τη McLaren ο Αλόνσο μεταξύ άλλων είπε: «Δεν έκρυψα ποτέ ότι ο Άιρτον Σένα ήταν είδωλο για μένα. Θυμάμαι ακόμη τις αφίσες στο παιδικό μου δωμάτιο. Το μονοθέσιο της McLaren Honda ήταν για μένα έμπνευση είχα το ίδιο χρώμα στο καρτ, είναι τιμή μου να αγωνιστώ στη F1, μ’ αυτή την ομάδα. Μέσα στη χρονιά είχα αρκετές προτάσεις μερικές ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες από κάποιες ομάδες με υψηλή απόδοση. Η McLaren με είχε προσεγγίσει εδώ και ένα χρόνο και μου είχε ζητήσει να λάβω μέρος σ’ αυτή τη νέα εποχή ενός συνδυασμού που στο παρελθόν κυριάρχησε στη F1. Είχα συζητήσεις εις βάθος με τους επικεφαλής και της McLaren και της Honda, είδα τις φανταστικές εγκαταστάσεις τόσο εδώ όσο και στην Ιαπωνία και είναι ξεκάθαρο για μένα ότι υπάρχουν οι προδιαγραφές για μια μακροχρόνια και επιτυχημένη συνεργασία. Εγώ από την πλευρά μου θα δώσω σ’ αυτή τον καλύτερο εαυτό μου. Έχουμε χρόνο, ελπίδα και ότι είναι απαραίτητο, στόχος μας η επιστροφή του θρύλου».
Από την πλευρά του ο Μπάτον που έφτασε στα όρια της υπομονής χαμογέλασε τελικά μαθαίνοντας ότι θα παραμείνει και το 2015 στη F1: «Είμαι ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ για 16η χρονιά στη F1 και για 6η χρονιά με τη McLaren. Όπως είπε και ο Φερνάντο είμαι σίγουρος πως η McLaren και η Honda θα πετύχουν σπουδαία πράγματα από κοινού. Το ν’ αγωνίζομαι με τα νέα χρώματα της McLaren που είναι ιστορικά είναι για μένα μια σπουδαία ευκαιρία. Πρόκειται για τα ασπροκόκκινα μονοθέσια με τα οποία έγραψε ιστορία ο Σένα. Επίσης χαίρομαι που ο Κέβιν παραμένει μέλος της ομάδας, είναι πολύ γρήγορος και καλό παιδί. Ξέρω τους ανθρώπους της Honda από το 2003 τους σέβομαι και υπόσχομαι να δώσω το 100% ώστε να πετύχει η συνεργασία με τη McLaren. Τέλος ανυπομονώ να συνεργαστώ μ’ έναν οδηγό τόσο γρήγορο και έμπειρο όπως ο Φερνάντο. Είμαι σίγουρος ότι θα τα πάμε πολύ καλά μαζί».
Για λογαριασμό της McLaren μίλησε ο Ρον Ντένις: «Είμαι εκστασιασμένος που συμμετέχω στην νέα εποχή της McLaren-Honda και μιλώ εκ μέρους όλων εδώ στη McLaren. Είμαι σίγουρος ότι και στη Honda επιθυμούν διακαώς να σημειώσουν νίκες. Όσον αφορά στους οδηγούς η πολιτική της McLaren ήταν πάντα το ισχυρότερο δίδυμο αυτό είναι οι Φερνάντο και Τζένσον. Υπογράψαμε με το Φερνάντο πριν λίγο καιρό αλλά προτιμήσαμε να κάνουμε ανακοίνωση μετά και την υπογραφή του Τζένσον. Για πολλούς λόγους πήρε καιρό η διαπραγμάτευση με το Τζένσον ο οποίος είναι 100% αφοσιωμένος στη McLaren-Honda, στη F1 και στην προσπάθεια για νίκες. Αμφότεροι είναι έμπειροι και έχουν ο Αλόνσο 32 νίκες και ο Μπάτον 15 σε 500 εκκινήσεις. Αυτή τη στιγμή έχουμε το καλύτερο δίδυμο οδηγών στη F1».
Ο επικεφαλής της Honda Racing Γιασουχίτσα Αράι συμπλήρωσε: «Η συνεργασία μας με τη McLaren γίνεται ολοένα και πιο ισχυρή και είμαστε ενθουσιασμένοι να καλωσορίσουμε στην ομάδα δυο παγκόσμιους πρωταθλητές. Παραμένουμε προσγειωμένοι και επικεντρωμένοι στη χρονιά που έρχεται. Έχουμε επιταχύνει την εξέλιξη της μονάδας ισχύος μετά τα όσα μάθαμε στις δοκιμές του Άμπου Ντάμπι. Δουλεύοντας μ’ αυτούς τους πολύ έμπειρους οδηγούς θα μπορέσουμε να βελτιστοποιήσουμε τη μονάδα ισχύος πριν το ξεκίνημα του πρωταθλήματος».
Η παρουσίαση της McLaren Honda στις 2/3 στη Γενεύη πιθανόν θα είναι η μέρα που θα αποκαλυφθούν και τα χρώματα του νέου μονοθεσίου. Ακούγονται πολλά για επιστροφή στο θρυλικό άσπρο κόκκινο των τότε McLaren Honda. Θυμίζουμε πως η προηγούμενη συνεργασία των δυο εταιρειών απέδωσε από το 1988 έως το 1992 οχτώ πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών 44 νίκες, 53 pole και όλα αυτά σε 80 αγώνες.
O Τζένσον Μπάτον με την εκλεκτή της καρδιάς του Τζέσικα Μιτσιμπάτα.
Μιλώντας για τη νέα του συνεργασία με τη McLaren ο Αλόνσο μεταξύ άλλων είπε: «Δεν έκρυψα ποτέ ότι ο Άιρτον Σένα ήταν είδωλο για μένα. Θυμάμαι ακόμη τις αφίσες στο παιδικό μου δωμάτιο. Το μονοθέσιο της McLaren Honda ήταν για μένα έμπνευση είχα το ίδιο χρώμα στο καρτ, είναι τιμή μου να αγωνιστώ στη F1, μ’ αυτή την ομάδα. Μέσα στη χρονιά είχα αρκετές προτάσεις μερικές ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες από κάποιες ομάδες με υψηλή απόδοση. Η McLaren με είχε προσεγγίσει εδώ και ένα χρόνο και μου είχε ζητήσει να λάβω μέρος σ’ αυτή τη νέα εποχή ενός συνδυασμού που στο παρελθόν κυριάρχησε στη F1. Είχα συζητήσεις εις βάθος με τους επικεφαλής και της McLaren και της Honda, είδα τις φανταστικές εγκαταστάσεις τόσο εδώ όσο και στην Ιαπωνία και είναι ξεκάθαρο για μένα ότι υπάρχουν οι προδιαγραφές για μια μακροχρόνια και επιτυχημένη συνεργασία. Εγώ από την πλευρά μου θα δώσω σ’ αυτή τον καλύτερο εαυτό μου. Έχουμε χρόνο, ελπίδα και ότι είναι απαραίτητο, στόχος μας η επιστροφή του θρύλου».
Από την πλευρά του ο Μπάτον που έφτασε στα όρια της υπομονής χαμογέλασε τελικά μαθαίνοντας ότι θα παραμείνει και το 2015 στη F1: «Είμαι ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ για 16η χρονιά στη F1 και για 6η χρονιά με τη McLaren. Όπως είπε και ο Φερνάντο είμαι σίγουρος πως η McLaren και η Honda θα πετύχουν σπουδαία πράγματα από κοινού. Το ν’ αγωνίζομαι με τα νέα χρώματα της McLaren που είναι ιστορικά είναι για μένα μια σπουδαία ευκαιρία. Πρόκειται για τα ασπροκόκκινα μονοθέσια με τα οποία έγραψε ιστορία ο Σένα. Επίσης χαίρομαι που ο Κέβιν παραμένει μέλος της ομάδας, είναι πολύ γρήγορος και καλό παιδί. Ξέρω τους ανθρώπους της Honda από το 2003 τους σέβομαι και υπόσχομαι να δώσω το 100% ώστε να πετύχει η συνεργασία με τη McLaren. Τέλος ανυπομονώ να συνεργαστώ μ’ έναν οδηγό τόσο γρήγορο και έμπειρο όπως ο Φερνάντο. Είμαι σίγουρος ότι θα τα πάμε πολύ καλά μαζί».
Για λογαριασμό της McLaren μίλησε ο Ρον Ντένις: «Είμαι εκστασιασμένος που συμμετέχω στην νέα εποχή της McLaren-Honda και μιλώ εκ μέρους όλων εδώ στη McLaren. Είμαι σίγουρος ότι και στη Honda επιθυμούν διακαώς να σημειώσουν νίκες. Όσον αφορά στους οδηγούς η πολιτική της McLaren ήταν πάντα το ισχυρότερο δίδυμο αυτό είναι οι Φερνάντο και Τζένσον. Υπογράψαμε με το Φερνάντο πριν λίγο καιρό αλλά προτιμήσαμε να κάνουμε ανακοίνωση μετά και την υπογραφή του Τζένσον. Για πολλούς λόγους πήρε καιρό η διαπραγμάτευση με το Τζένσον ο οποίος είναι 100% αφοσιωμένος στη McLaren-Honda, στη F1 και στην προσπάθεια για νίκες. Αμφότεροι είναι έμπειροι και έχουν ο Αλόνσο 32 νίκες και ο Μπάτον 15 σε 500 εκκινήσεις. Αυτή τη στιγμή έχουμε το καλύτερο δίδυμο οδηγών στη F1».
Ο επικεφαλής της Honda Racing Γιασουχίτσα Αράι συμπλήρωσε: «Η συνεργασία μας με τη McLaren γίνεται ολοένα και πιο ισχυρή και είμαστε ενθουσιασμένοι να καλωσορίσουμε στην ομάδα δυο παγκόσμιους πρωταθλητές. Παραμένουμε προσγειωμένοι και επικεντρωμένοι στη χρονιά που έρχεται. Έχουμε επιταχύνει την εξέλιξη της μονάδας ισχύος μετά τα όσα μάθαμε στις δοκιμές του Άμπου Ντάμπι. Δουλεύοντας μ’ αυτούς τους πολύ έμπειρους οδηγούς θα μπορέσουμε να βελτιστοποιήσουμε τη μονάδα ισχύος πριν το ξεκίνημα του πρωταθλήματος».
Η παρουσίαση της McLaren Honda στις 2/3 στη Γενεύη πιθανόν θα είναι η μέρα που θα αποκαλυφθούν και τα χρώματα του νέου μονοθεσίου. Ακούγονται πολλά για επιστροφή στο θρυλικό άσπρο κόκκινο των τότε McLaren Honda. Θυμίζουμε πως η προηγούμενη συνεργασία των δυο εταιρειών απέδωσε από το 1988 έως το 1992 οχτώ πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών 44 νίκες, 53 pole και όλα αυτά σε 80 αγώνες.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr