Aλόνσο: Θα πάρω τίτλο με τη McLaren – Honda!
Aλόνσο: Θα πάρω τίτλο με τη McLaren – Honda!
Όσοι παρακολούθησαν από κοντά τα γεγονότα το 2007 ανάμεσα σε Ντένις και Αλόνσο δυσκολεύουνται να πιστέψουν ότι σήμερα οι δυο τους αγκαλιάζονται...
Ο Ισπανός πρωταθλητής μίλησε χτες στο Πάραγκον στους δημοσιογράφους κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου δίδυμου της ομάδας. Η συνέντευξη δημοσιοποιήθηκε από την ομάδα σήμερα.
Πως αποφάσισες να συνεργαστείς με τη McLaren;
Θα ξεκινήσω λέγοντας πως το πρώτο μου καρτ ήταν μια ρέπλικα McLaren – Honda ότι ήμουν 3 ετών. Όταν ανακοινώθηκε η αναβίωση της συνεργασίας πέρυσι ήταν ήδη μια ελκυστική προοπτική. Για μένα ήταν δύσκολη απόφαση ν’ αφήσω τη Ferrari που είναι ένα σημαντικό βήμα στην καριέρα ενός οδηγού. Ήρθα εδώ γιατί πιστεύω ότι μπορεί να μου δώσει τα καλύτερα αποτελέσματα και ένα τρίτο παγκόσμιο τίτλο. Επισκέφτηκα τα εργοστάσια εδώ και στην Ιαπωνία και έχω εμπιστοσύνη ότι θα γίνουν σπουδαία πράγματα. Η προσπάθεια προσέγγισης ξεκίνησε πριν από ενάμιση χρόνο οπότε πρέπει να ευχαριστήσω τον Μάρτιν Ουίτμαρς, τον Έρικ Μπουγιέ, τον Ρον Ντένις και τον Γιασουχίσα Αράι για τις συζητήσεις που με έπεισαν. Είμαι πολύ χαρούμενος ως μέλος αυτής της συνεργασίας. Τώρα είναι ώρα για δουλειά, ελπίζω να έχουμε καλά αποτελέσματα το συντομότερο δυνατό.
Στιγμιότυπο από τη χθεσινή παρουσίαση, με το Μπάτον (δεξιά) να κοιτά τον Αλόνσο.
Πως αποφάσισες να συνεργαστείς με τη McLaren;
Θα ξεκινήσω λέγοντας πως το πρώτο μου καρτ ήταν μια ρέπλικα McLaren – Honda ότι ήμουν 3 ετών. Όταν ανακοινώθηκε η αναβίωση της συνεργασίας πέρυσι ήταν ήδη μια ελκυστική προοπτική. Για μένα ήταν δύσκολη απόφαση ν’ αφήσω τη Ferrari που είναι ένα σημαντικό βήμα στην καριέρα ενός οδηγού. Ήρθα εδώ γιατί πιστεύω ότι μπορεί να μου δώσει τα καλύτερα αποτελέσματα και ένα τρίτο παγκόσμιο τίτλο. Επισκέφτηκα τα εργοστάσια εδώ και στην Ιαπωνία και έχω εμπιστοσύνη ότι θα γίνουν σπουδαία πράγματα. Η προσπάθεια προσέγγισης ξεκίνησε πριν από ενάμιση χρόνο οπότε πρέπει να ευχαριστήσω τον Μάρτιν Ουίτμαρς, τον Έρικ Μπουγιέ, τον Ρον Ντένις και τον Γιασουχίσα Αράι για τις συζητήσεις που με έπεισαν. Είμαι πολύ χαρούμενος ως μέλος αυτής της συνεργασίας. Τώρα είναι ώρα για δουλειά, ελπίζω να έχουμε καλά αποτελέσματα το συντομότερο δυνατό.
Στιγμιότυπο από τη χθεσινή παρουσίαση, με το Μπάτον (δεξιά) να κοιτά τον Αλόνσο.
Η Honda επιστρέφει μετά από 6 χρόνια, πόσο καιρό θα χρειαστείτε για την 1η νίκη;
Ας είμαστε ρεαλιστές. Πρέπει να έχουμε αυτοπεποίθηση γιατί έχουμε όλα τα μέσα, το τεχνικό επιτελείο που μπορεί να μας φέρουν σε ανταγωνιστική θέση αλλά ταυτόχρονα χρειάζεται ρεαλισμός. Η φετινή χρονιά δεν ήταν και τόσο ανταγωνιστική για τη McLaren και το 2015 η Honda θ’ αγωνιστεί για πρώτη φορά με τις μονάδες ισχύος που είναι εξαιρετικά πολύπλοκες. Είναι δύσκολο να πούμε ότι θα είμαστε σε θέση να κερδίσουμε αλλά σας διαβεβαιώνω ότι θα δώσουμε το 100% των δυνατοτήτων μας μέχρι να το πετύχουμε. Έχουμε ήδη σημάδια ότι κινούμαστε προς αυτή την κατεύθυνση.
Συμφωνείς με τον Ρον Ντένις που είπε ότι έχεις αφήσει κάτι μισό με τη McLaren;
Ναι. Το ένιωθα και φεύγοντας, έφερα μαζί μου τον αριθμό 1 το 2007 όταν ήρθα εδώ όντας πρωταθλητής και θέλω να το ξαναφέρω αυτή τη φορά με την ομάδα αυτή. Πέτυχα κάποια πράγματα στην καριέρα μου, πήρα τίτλους και χαίρω κάποιας εκτίμησης απ’ όλους ακόμη κι όταν δεν κερδίζω. Όμως υπήρχε κάτι λάθος, η εμπειρία του 2007 και τώρα πρέπει να το φτιάξουμε και αυτό.
Πως βλέπεις τον έτερο οδηγό, Τζένσον Μπάτον και το δοκιμαστή Κέβιν Μάγκνουσεν;
Ανυπομονώ να δουλέψω μαζί τους. Ξέρω εδώ και πολλά χρόνια το Τζένσον είναι κύριος και σπουδαίος αθλητής επαγγελματίας και προσηλωμένος. Η εμπειρία που έχουμε θα βοηθήσει τη Honda στα πρώτα βήματα με τη μονάδα ισχύος. Μαζί με το Κέβιν που ήταν ο καλύτερος rookie θα βοηθήσουμε την ομάδα και θα μάθουμε ο ένας από τον άλλο. Είμαστε πολύ δυνατή ομάδα, οι άλλοι πρέπει να ανησυχούν…
Η σχέση σου με το Ρον Ντένις δεν ήταν καλή στο παρελθόν, άλλαξε αυτό και τι σε κάνει αισιόδοξο ότι δε θα γίνουν τα ίδια στο μέλλον;
Έχουν περάσει χρόνια και κάποια πράγματα ακούγονται με υπερβολή σήμερα. Δεν ήταν η καλύτερη χρονιά το 2007. Ξεκινήσαμε καλά, διεκδικήσαμε το πρωτάθλημα αλλά στο τέλος χώρισαν οι δρόμοι μας για διαφορετικούς λόγους. Όπως είπα ξανά νιώθω καλά για όσα έχω πετύχει εκτός από το 2007. Δεν απέδωσα τότε ότι καλύτερο μπορούσα. Έτσι επτά χρόνια μετά πιο ώριμος έχοντας μάθει και κατανοήσει πράγματα που δεν κατανοούσα στα 25 μου χρόνια έρχομαι να κάνω αυτό που ξεκίνησα το 2007. Μιλήσαμε αρκετά με το Ρον τον προηγούμενο χρόνο βρεθήκαμε σε κάποια δείπνα και σε κάποια δωμάτια ξενοδοχείων αν και αυτό ακούγεται άσχημα. Κατανοούμε και οι δυο ότι είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί λατρεύουμε το μηχανοκίνητο αθλητισμό και μερικές φορές διαφωνούμε. Αλλά όπως προείπα είναι διαφορετικά στα 25 σου χρόνια. Επιπλέον δεν είναι πια McLaren – Mercedes αλλά McLaren – Ηonda τελείως διαφορετικό. Επίσης άλλο ο Τζένσον, άλλο ο Λιούις. Είχα άλλα δυο χρόνια συμβόλαιο σε μια ομάδα με πολύ καλή ατμόσφαιρα. Διάλεξα αυτή την πρόκληση γιατί βλέπω καθαρά ότι μπορεί να με ξαναφέρει στις νίκες.
Η McLaren δεν έχει κερδίσει αγώνα εδώ και δυο χρόνια και η μονάδα ισχύος της Honda είναι νέα. Πως αξιολογείς ότι θα υπάρχει δυναμική για νίκες;
Η F1 δεν είναι μαθηματικά, βλέπω την προσήλωση της Honda από την Ιαπωνία τις εγκαταστάσεις, τους νέους τεχνικούς στη McLaren όλα αυτά είναι σημαντικά.
Ας είμαστε ρεαλιστές. Πρέπει να έχουμε αυτοπεποίθηση γιατί έχουμε όλα τα μέσα, το τεχνικό επιτελείο που μπορεί να μας φέρουν σε ανταγωνιστική θέση αλλά ταυτόχρονα χρειάζεται ρεαλισμός. Η φετινή χρονιά δεν ήταν και τόσο ανταγωνιστική για τη McLaren και το 2015 η Honda θ’ αγωνιστεί για πρώτη φορά με τις μονάδες ισχύος που είναι εξαιρετικά πολύπλοκες. Είναι δύσκολο να πούμε ότι θα είμαστε σε θέση να κερδίσουμε αλλά σας διαβεβαιώνω ότι θα δώσουμε το 100% των δυνατοτήτων μας μέχρι να το πετύχουμε. Έχουμε ήδη σημάδια ότι κινούμαστε προς αυτή την κατεύθυνση.
Συμφωνείς με τον Ρον Ντένις που είπε ότι έχεις αφήσει κάτι μισό με τη McLaren;
Ναι. Το ένιωθα και φεύγοντας, έφερα μαζί μου τον αριθμό 1 το 2007 όταν ήρθα εδώ όντας πρωταθλητής και θέλω να το ξαναφέρω αυτή τη φορά με την ομάδα αυτή. Πέτυχα κάποια πράγματα στην καριέρα μου, πήρα τίτλους και χαίρω κάποιας εκτίμησης απ’ όλους ακόμη κι όταν δεν κερδίζω. Όμως υπήρχε κάτι λάθος, η εμπειρία του 2007 και τώρα πρέπει να το φτιάξουμε και αυτό.
Πως βλέπεις τον έτερο οδηγό, Τζένσον Μπάτον και το δοκιμαστή Κέβιν Μάγκνουσεν;
Ανυπομονώ να δουλέψω μαζί τους. Ξέρω εδώ και πολλά χρόνια το Τζένσον είναι κύριος και σπουδαίος αθλητής επαγγελματίας και προσηλωμένος. Η εμπειρία που έχουμε θα βοηθήσει τη Honda στα πρώτα βήματα με τη μονάδα ισχύος. Μαζί με το Κέβιν που ήταν ο καλύτερος rookie θα βοηθήσουμε την ομάδα και θα μάθουμε ο ένας από τον άλλο. Είμαστε πολύ δυνατή ομάδα, οι άλλοι πρέπει να ανησυχούν…
Η σχέση σου με το Ρον Ντένις δεν ήταν καλή στο παρελθόν, άλλαξε αυτό και τι σε κάνει αισιόδοξο ότι δε θα γίνουν τα ίδια στο μέλλον;
Έχουν περάσει χρόνια και κάποια πράγματα ακούγονται με υπερβολή σήμερα. Δεν ήταν η καλύτερη χρονιά το 2007. Ξεκινήσαμε καλά, διεκδικήσαμε το πρωτάθλημα αλλά στο τέλος χώρισαν οι δρόμοι μας για διαφορετικούς λόγους. Όπως είπα ξανά νιώθω καλά για όσα έχω πετύχει εκτός από το 2007. Δεν απέδωσα τότε ότι καλύτερο μπορούσα. Έτσι επτά χρόνια μετά πιο ώριμος έχοντας μάθει και κατανοήσει πράγματα που δεν κατανοούσα στα 25 μου χρόνια έρχομαι να κάνω αυτό που ξεκίνησα το 2007. Μιλήσαμε αρκετά με το Ρον τον προηγούμενο χρόνο βρεθήκαμε σε κάποια δείπνα και σε κάποια δωμάτια ξενοδοχείων αν και αυτό ακούγεται άσχημα. Κατανοούμε και οι δυο ότι είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί λατρεύουμε το μηχανοκίνητο αθλητισμό και μερικές φορές διαφωνούμε. Αλλά όπως προείπα είναι διαφορετικά στα 25 σου χρόνια. Επιπλέον δεν είναι πια McLaren – Mercedes αλλά McLaren – Ηonda τελείως διαφορετικό. Επίσης άλλο ο Τζένσον, άλλο ο Λιούις. Είχα άλλα δυο χρόνια συμβόλαιο σε μια ομάδα με πολύ καλή ατμόσφαιρα. Διάλεξα αυτή την πρόκληση γιατί βλέπω καθαρά ότι μπορεί να με ξαναφέρει στις νίκες.
Η McLaren δεν έχει κερδίσει αγώνα εδώ και δυο χρόνια και η μονάδα ισχύος της Honda είναι νέα. Πως αξιολογείς ότι θα υπάρχει δυναμική για νίκες;
Η F1 δεν είναι μαθηματικά, βλέπω την προσήλωση της Honda από την Ιαπωνία τις εγκαταστάσεις, τους νέους τεχνικούς στη McLaren όλα αυτά είναι σημαντικά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα