Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Περιμένοντας να χιονίσει...
Περιμένοντας να χιονίσει...
Έχουμε στα χέρια μας για εκτενή δοκιμή το ολοκαίνουργιο Mitsubishi L200 με τον πετρελαιοκινητήρα των 2.5lt, 136PS και την τετρακίνηση Super Select που είναι κοντά σε φιλοσοφία μ' αυτή του Pajero.
To νέο Mitsubishi L200 πωλείται ήδη εδώ και λίγες βδομάδες στη χώρα μας. Εμείς αποφασίσαμε να συνδυάσουμε την παρουσία μας στο Μαίναλο τις γιορτινές μέρες με μια απαιτητική δοκιμή για το νέο pick - up της Ιαπωνικής εταιρείας.
Πρώτα απ' όλα κινηθήκαμε μερικές μέρες στην Αθήνα με ότι περιορισμούς μπορεί να ενέχει η κίνηση μ' ένα αυτοκίνητο 5.2m χωρίς έντονη υποβοήθηση ή επαναφορά στο τιμόνι. Τούτων δοθέντων τονίζουμε πως ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου δεν μας προβλημάτισε ιδιαίτερα ενώ κάποιες στιγμές σε βροχή ή κακό οδόστρωμα ήταν αγχολυτική η μετακίνηση.
Ταξιδεύοντας εντυπωσιάζει η άριστη για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ποιότητα κύλισης. Μέχρι τα 120 - 140km/h δεν υπάρχουν ούτε έντονοι αεροδυναμικοί θόρυβοι ούτε δυσκολία στο να διατηρήσει το αυτοκίνητο μια υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα. Στην άνεση του οδηγού συμβάλλει η χρήση του cruise control που το συστήνουμε ανεπιφύλακτα στους επαγγελματίες που θα χρησιμοποιήσουν το L200 για να μεταφέρουν καθημερινά αγαθά στην Αθήνα. Εννοείτε πως δεν υπήρξε καμία συζήτηση για την ποσότητα των αποσκευών μέχρι και τα ποδήλατα πήραμε χωρίς δεύτερη σκέψη.
Βγαίνοντας από τον Εθνικό δρόμο στον επαρχιακό εντυπωσιάσει η καλή κατευθυντικότητα, η ευστάθεια χάρη και στο ASCT (Active Stability & Traction Control) το οποίο ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό όλων των εκδόσεων. Το ASTC βασίζεται σε πιεζοηλεκτρικούς αισθητήρες (γωνίας στροφής, τιμονιού, επιτάχυνσης G, περιστροφής, ταχύτητας τροχού και πίεσης φρένων) και ισορροπεί τις τάσεις εκτροπής. Σε συνδυασμό με τα ισχυρά φρένα και την περίσσεια ροπής που σου επιτρέπει να προσπεράσεις με ασφάλεια.
Πρώτα απ' όλα κινηθήκαμε μερικές μέρες στην Αθήνα με ότι περιορισμούς μπορεί να ενέχει η κίνηση μ' ένα αυτοκίνητο 5.2m χωρίς έντονη υποβοήθηση ή επαναφορά στο τιμόνι. Τούτων δοθέντων τονίζουμε πως ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου δεν μας προβλημάτισε ιδιαίτερα ενώ κάποιες στιγμές σε βροχή ή κακό οδόστρωμα ήταν αγχολυτική η μετακίνηση.
Ταξιδεύοντας εντυπωσιάζει η άριστη για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ποιότητα κύλισης. Μέχρι τα 120 - 140km/h δεν υπάρχουν ούτε έντονοι αεροδυναμικοί θόρυβοι ούτε δυσκολία στο να διατηρήσει το αυτοκίνητο μια υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα. Στην άνεση του οδηγού συμβάλλει η χρήση του cruise control που το συστήνουμε ανεπιφύλακτα στους επαγγελματίες που θα χρησιμοποιήσουν το L200 για να μεταφέρουν καθημερινά αγαθά στην Αθήνα. Εννοείτε πως δεν υπήρξε καμία συζήτηση για την ποσότητα των αποσκευών μέχρι και τα ποδήλατα πήραμε χωρίς δεύτερη σκέψη.
Βγαίνοντας από τον Εθνικό δρόμο στον επαρχιακό εντυπωσιάσει η καλή κατευθυντικότητα, η ευστάθεια χάρη και στο ASCT (Active Stability & Traction Control) το οποίο ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό όλων των εκδόσεων. Το ASTC βασίζεται σε πιεζοηλεκτρικούς αισθητήρες (γωνίας στροφής, τιμονιού, επιτάχυνσης G, περιστροφής, ταχύτητας τροχού και πίεσης φρένων) και ισορροπεί τις τάσεις εκτροπής. Σε συνδυασμό με τα ισχυρά φρένα και την περίσσεια ροπής που σου επιτρέπει να προσπεράσεις με ασφάλεια.
Τα ισιώνει όλα η ανάρτηση του L200, με τις μεγάλες διαδρομές. Πίσω έχει φύλλα σούστας, ενώ μπροστά McPherson.
Πάμε για ξύλα;
Τις επόμενες μέρες σκοπεύουμε να υποβάλλουμε το L200 σε μερικά δύσκολα τεστ στα οροπέδια του Μαινάλου. Η πρώτη δοκιμή περιελάμβανε την κίνηση σε δύσβατο δασικό δρόμο, την υλοτομία, τη φόρτωση των ξύλων στην καρότσα και τη μεταφορά τους στο σπίτι. Εκεί αποθηκεύτηκαν και αφού στεγνώσουν θα χρησιμοποιηθούν.
Κινούμενοι εκτός δρόμου με το L200 μας εντυπωσίασε η διαδρομή της ανάρτησης, ο τρόπος που ισιώνει λακκούβες και νεροφαγώματα αλλά και η άνεση που παρέχει σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Ο κινητήρας πετρελαίου των 2.5lt με τα 136PS και τα 32kgm έχει εκπομπές ρύπων 204g/km και κατανάλωση 8.8lt/100km. Χρησιμοποιώντας τον δε μας έλειψε πουθενά δύναμη ή ροπή. Το L200 είναι κατά βάση πισωκίνητο αλλά υπάρχει και η δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού άξονα με την κατανομή της ροπής να γίνεται 50/50 εμπρός πίσω σε χαμηλές ταχύτητας. Πέραν τούτου υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής διάταξης Super Select με κεντρικό διαφορικό όπου εκτός από την τετρακίνηση για τα δύσκολα περάσματα προσφέρεται και τετρακίνηση για οδήγηση στην άσφαλτο με ταχύτητες πιο υψηλές ίδια με του Pajero. Όσον αφορά στις αισθητικές λεπτομέρειες το καινούργιο Mitsubishi L200 ξεχωρίζει από μάσκα για όλες τις εκδόσεις Club & Double Cab, τα φαρδύτερα φρύδια τροχών για τις εκδόσεις Club Cab & Double Cab Intense Plus, το μαύρο εσωτερικό στην καμπίνα των επιβατών, το Active Stability Traction Control (ASTC) που απενεργοποιήσαμε για να φτιάξουμε πρόσφυση στα λασπωμένα σημεία.
Το Mitsubishi L200 μπορεί να μεταφέρει φορτίου 1000kg αλλά και να ρυμουλκήσει φορτίο 2.700kg. Σε κάθε περίπτωση κατεβήκαμε από το βουνό απροβλημάτιστα χωρίς κάποιο θέμα με τα φρένα ή την ευστάθεια στο λασπωμένο τερέν. Καθώς χιονίζει στο Μαίναλο θα επανέλθουμε μετά τη διάβαση από την Κάπελη, αν καταφέρουμε να περάσουμε...
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Mitsubishi L200 Double Cab
Κινητήρας: 2.496 cc
Ισχύς: 136 PS στις 400 rpm
Ροπή: 32.1 kgm στις 2000 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς, επιλογή τετρακίνησης
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 167 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 14.6 sec
Μεικτή κατανάλωση: 9.6 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 204 gr/km
Βάρος: 1.870 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 5195/1.815/1.780 mm
Διαστάσεις κιβωτάμαξας Μ/Π/Υ: 1505/1.470/460 mm
Τέλη κυκλοφορίας: 100 ευρώ
Τιμή: 25.900€ (23500 με απόσυρση)
Έκδοση |
Λιανική τιμή |
Απόσυρση |
Όφελος |
Λιανική τιμή με Όφελος και απόσυρση |
21.590 |
430 |
1.500 |
19.660 |
|
Club Cab 4WD Invite ASTC |
23.950 |
461 |
1.500 |
21.989 |
Club Cab 4WD Intense Plus ASTC |
28.400 |
545 |
1.500 |
26.355 |
Double Cab 4WD Invite ASTC |
25.900 |
395 |
2.000 |
23.505 |
Double Cab 4WD Intense ASTC |
27.370 |
420 |
2.000 |
24.950 |
Double Cab 4WD Intense Plus |
30.360 |
464 |
2.000 |
27.896 |
Double Cab 4WD Instyle |
33.760 |
524 |
2.000 |
31.236 |
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα