F1-2015: Τρία sec πιο γρήγορα στο γύρο!

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Pirelli έτσι όπως αυτές ανακοινώθηκαν από τον αγωνιστικό διευθυντή της Ιταλικής εταιρείας κατασκευής ελαστικών, Πωλ Χέμπερι τα φετινά μονοθέσια δεν αποκλείεται να κινούνται έως και τρία δευτερόλεπτα ταχύτερα από πέρυσι.

Αν δει κανείς τους χρόνους της pole σε Μπαχρέιν και Άμπου Ντάμπι πέρυσι και πρόπερσι διαπιστώνει τα εξής: Στο Μπαχρέιν το 2013 ο χρόνος ήταν 1:32.3 το 2014 ήταν το 1:33.185, στο Άμπου Ντάμπι το 2013 ήταν στο 1:39.957 το 2014 στο 1:40.4.
Βλέπουμε λοιπόν πως η υστέρηση της τάξεως του ενός δευτερολέπτου στην αρχή της χρονιάς μειώθηκε στο μισό δευτερόλεπτο στο τέλος της χρονιάς. Κατά τη διάρκεια του αγώνα βέβαια ο ρυθμός ήταν αισθητά πιο αργός λόγω και του περιορισμού στα καύσιμα. Σημειώστε πως το 2013 ο αγώνας στο Άμπου Ντάμπι ολοκληρώθηκε σε 1 ώρα και 38 λεπτά ενώ το 2014 σε 1 ώρα και 39 λεπτά. Δεδομένου πως διανύθηκαν 55 γύροι ο ρυθμός ήταν περίπου 1 sec στο γύρο πιο αργός.

Πέρυσι υπήρξαν πολλές συζητήσεις για το πόσο πιο αργά/αδύναμα φαντάζουν τα μονοθέσια με τα νέα υβριδικά συστήματα και τους V6 turbo κινητήρες.

Ο Πωλ Χέμπερι μιλώντας εκ μέρους της Pirelli και έχοντας εικόνα για το μέγεθος της βελτίωσης φέτος των μονοθεσίων ανέφερε: «Τα δεδομένα που έχουμε ως τώρα δείχνουν ότι θα υπάρξει θεαματική βελτίωση θα γίνουν μεγάλα άλματα. Οι ομάδες είχαν την ευκαιρία ν’ αλλάξουν πολλά πράγματα κατά τη διάρκεια του χειμώνα ειδικά στη μετάδοση οπότε στην Αυστραλία ή στη χειρότερη περίπτωση στην Κίνα θα δούμε θεαματικά άλματα σε σύγκριση με πέρυσι. Όπως ξέρετε πάντα έχουμε κινούμενο στόχο νομίζω πως σ’ αυτή την περίπτωση μιλάμε για δυο με τρία δευτερόλεπτα διαφορά σε σχέση με την περσινή χρονιά. Είναι μια πολύ μεγάλη διαφορά. Αυτό όσον αφορά στα ελαστικά μας μπορεί να αλλάξει τα πάντα. Εκεί που πέρυσι έδειχναν ως συντηρητική προσέγγιση φέτος τα ίδια λάστιχα μπορεί να φαντάζουν επιθετική προσέγγιση».

Ο τεχνικός διευθυντής της Williams, Πατ Σίμοντς αναφερόμενος στην πρόοδο των μονοθεσίων ξεκαθάρισε: «Τα μονοθέσια συνεχώς γίνονται ταχύτερα λόγω της δουλειάς που γίνεται. Βέβαια θα χάσουμε λίγο φέτος λόγω των περιορισμών στην αεροδυναμική του ρύγχους αλλά θα το ξεπεράσουμε. Λογικά θα είναι ταχύτερα και πιο δυνατά τα μονοθέσια».  



Ο Πωλ Χέμπερι και ο Μάριο Ίζολα συζητούν με τον τεχνικό διευθυντή της Mercedes, Πάντι Λόου.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr