![F1: Η νέα Mercedes πάτησε πίστα!](https://i1.prth.gr/images/360x203/files/2015/01/30/30 1b.jpg)
![Όραση: Το διατροφικό συμπλήρωμα που κάνει θαύματα στην εκφύλιση ωχράς κηλίδας](https://i1.prth.gr/images/488x275/files/2024-07-22/orasi_iStock-1425844308.jpg)
Τεχνική ανάλυση W06 Hybrid |
|
Μονοκόκ: Ανθρακόνημα και κυψελοειδής δομή |
Δομή ασφαλείας Κυψέλη επιβίωσης για τον οδηγό που περιλαμβάνει ενισχυμένη δομή και ζώνες παραμόρφωσης, δομή εμπρόσθιας σύγκρουσης, πλευρική σύγκρουσης και πίσω σύγκρουσης όπως και roll bar |
Εμπρός ανάρτηση Ψαλίδια από ανθρακόνημα και ράβδοι στρέψης (push rod) με ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς |
Πίσω ανάρτηση Ψαλίδια από ανθρακόνημα και ράβδοι ώσης (pull rod) με ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς |
Ζάντες Κράμα μαγνησίου |
Ελαστικά Pirelli |
Φρένα Δίσκοι και τακάκια από ανθρακόνημα, brake by wire πίσω |
Δαγκάνες Brembo |
Τιμόνι Υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα |
Ηλεκτρονικά Η στάνταρ ECU της FIA και η MES |
Δοχείο Καυσίμου ATL Kevlar-ενισχυμένο με πλαστικά χωρίσματα |
Λιπαντικά Petronas Tutela |
|
Μετάδοση: |
Κιβώτιο 8 σχέσεων + όπισθεν μηχανισμός από ανθρακόνημα, ημιαυτόματο |
Συμπλέκτης Δίσκος από ανθρακόνημα |
|
Διαστάσεις |
Μήκος 5000mm |
Πλάτος 1800mm |
Ύψος 950mm |
Βάρος 702kg |
|
Μονάδα ισχύος |
Τύπος Mercedes-Benz PU106B Hybrid |
Βάρος 145 kg |
Συστήματα Κινητήρας εσωτερικής καύσεως Internal Combustion Engine (ICE) |
Ηλεκτροκινητήρας Motor Generator Unit - Kinetic (MGU-K) |
Ηλεκτροκινητήρας Motor Generator Unit - Heat (MGU-H) |
Υπερτροφοδότης Turbocharger (TC) |
Χώρος αποθήκευσης ενέργειας Energy Store (ES) |
Ηλεκτρονική διαχείριση Control Electronics (CE) |
Μονάδες ισχύος/οδηγό/σεζόν 4 |
|
Κυβισμός 1.6lt |
Κύλινδροι 6 |
Περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες |
Αριθμός βαλβίδων 24 |
Όριο στροφών 15000rpm |
Παροχή καυσίμου 100kg/hr (πάνω από 10.500rpm) |
Υπερτροφοδότης Συμπιεστής και τουρμπίνα καυσαερίων σε έναν άξονα |
Όριο περιστροφής turbo 125.000prm |
|
Σύστημα ανάκτησης ενέργειας |
Αρχιτεκτονική 2 ηλεκτροκινητήρες |
Μονάδα αποθήκευσης ενέργειας Μπαταρίες ιόντων λιθίου βάρους 20 – 25kg |
Αποθηκευόμενη ενέργεια ανά γύρο 4MJoule |
Max rpm MGU-K: 50,000 rpm |
Max power MGU-K: 120 kW (161 hp) |
Max energy recovery/lap MGU-K: 2 MJ |
Max energy deployment/lap MGU-K: 4 MJ (33.3sec με τέρμα γκάζι) |
Max rpm MGU-H: 125,000 rpm |
Max power MGU-H: Χωρίς περιορισμό |
Μax energy recovery/lap MGU-H: Χωρίς περιορισμό |
Max energy deployment/lap MGU-H: Χωρίς περιορισμό |