Καμουφλαρισμένη η νέα Red Bull!

Η RB11 ξεκίνησε τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης σήμερα στην πίστα της Χερέθ στην Ισπανία στα χέρια του Ντάνιελ Ρικιάρντο.

Η ομάδα επέλεξε να παρουσιάσει για πρώτη φορά στην ιστορία της το νέο της μονοθέσιο σε χρώματα παραλλαγής και η απόφαση ήταν να μην γίνει κάποια τελετή παρουσίασης. Αυτό συνέβη για πρώτη φορά από την Αυστριακή ομάδα.Για τη Red Bull θα αγωνίζονται φέτος οι Ντάνιελ Ρικιάρντο και Δανιήλ Κβιάτ. Η RB11 φορά μονάδα ισχύος της Renault και ελαστικά της Pirelli.

Πλέον επικεφαλής του τεχνικού επιτελείου της ομάδας στην πίστα είναι ο Ρομπ Μάρσαλ
που πήρε τη θέση του Άντριαν Νιούι. Ο κορυφαίος αεροδυναμιστής στη σύγχρονη εποχή της F1, βρίσκεται σήμερα στη Χερέθ παρακολουθώντας τα πρώτα βήματα του νέου του δημιουργήματος αλλά όπως έχει ήδη ανακοινωθεί εδώ και καιρό θα κάνει πλέον ένα βήμα πίσω και θα παρακολουθεί εν μέρει την ομάδα της F1 μοιράζοντας το χρόνο και σε άλλα εγχειρήματα της Red Bull.

Αναφερόμενος στη νέα χρονιά και στην RB11 o Νιούι είπε: «Στο σχεδιασμό της RB11 εφαρμόσαμε όσα μάθαμε στην περυσινή σεζόν όπου είχαμε μεγάλες αλλαγές κανονισμών, κυρίως με τη νέα μονάδα ισχύος και τη τοποθέτηση αυτής στο σασί. Πήραμε μαθήματα που χρησιμοποιήσαμε για να τελειοποιήσουμε το νέο μας μονοθέσιο. Δουλεύουμε σκληρά με τη Renault, βοηθώντας τους να εξελίξουν τον κινητήρα. Πρέπει όμως να μη ξεχνάμε πως τόσο ο κινητήρας εσωτερικής καύσης όσο και τα συνεργαζόμενα με αυτόν μέρη, το ERS και ο υπέρ-τροφοδότης, απαιτούν χρόνο για να βελτιωθούν. Αν εκεί μία ομάδα αποκτήσει πλεονέκτημα, θα χρειαστεί χρόνος για να μειώσεις το πλεονέκτημα αυτό, να φτάσεις στο ίδιο επίπεδο ή και να την προσπεράσεις».

Ο επικεφαλής μηχανολόγος, Ρομπ Μάρσαλ πρόσθεσε: «Υπάρχουν αλλαγές που επηρέασαν το πρόσθιο μέρος του μονοθεσίου αλλά από εκεί και πέρα, οι περισσότερες αλλαγές είναι αθέατες. Εντοπίσαμε τους τομείς όπου μπορούσαμε να βελτιωθούμε και δουλέψαμε σκληρά για να το πετύχουμε. Δεν φαίνονται πολλά με γυμνό μάτι αλλά στα αθέατα μέρη του μονοθεσίου, έχει γίνει πολλή δουλειά». Ένα μεγάλο μέρος αυτής αφορούσε στις βελτιώσεις της μονάδας ισχύος Energy F1 της Renault Sport, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν μέσω στενούς συνεργασίας με την ομάδα.

Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ αποσαφήνισε: «Έχουμε πολύ πιο στενή σχέση με τη Renault τώρα η Red Bull είναι πλέον ο μοναδικός συνεργάτης της Renault, με την RBR και την Toro Rοsso. Η συνεργασία της με τη σχεδιαστική ομάδα έχει ήδη αποδώσει καρπούς στον τομέα της βελτιστοποιημένης ενσωμάτωσης της μονάδας ισχύος στο σασί. Η από κοινού εργασία με τη Renault, μπορεί να μας φέρει σημαντική βελτίωση φέτος. Είχαμε πολύ σφιχτό χρονοδιάγραμμα ώστε να έχουμε το μονοθέσιό μας έτοιμο εγκαίρως για το πρώτο τεστ. Όμως αυτό είναι κάτι φυσιολογικό για αυτή την ομάδα. Αν δεν είσαι στο όριο, τότε απλά δεν πιέζεις όσο πρέπει»


Την πρόκληση του 2015 καλούνται να αντιμετωπίσουν για λογαριασμό της Red Bull οι Ρικιάρνο και Κβίατ ο νεαρός Ρώσος αντικατέστησε το Φέτελ που αγωνίζεται πλέον με τη Ferrari.

Ο Ρικιάρντο χαμογελώντας είπε: «Ανυπομονώ να οδηγήσω την RB11 και να περάσω ξανά χρόνο πίσω από το τιμόνι. Ελπίζω να αποδειχθεί “θηρίο”. Θα μάθουμε σύντομα. Πέρυσι είχα πολλή πίεση, προσπαθώντας να αποδείξω την αξία μου αγωνιζόμενος με μία μεγάλη ομάδα. Τώρα πια όλοι ξέρουν τι μπορώ να κάνω και ανυπομονώ να χτίσω πάνω σε όσα πετύχαμε το 2014».

Από την πλευρά του ο Δανιήλ Κβιάτ ήταν μετρημένος: «Θα είναι συναρπαστικό να οδηγήσω για πρώτη φορά το μονοθέσιο της Red Bull. Παρότι πολλοί στην ομάδα με γνωρίζουν ήδη καλά, παραμένει η πρόκληση της ένταξης σε ένα νέο περιβάλλον. Δεν έχω θέσει στόχους για το 2015. Θέλω να συνεχίσω να κάνω όσο καλύτερα μπορώ τη δουλειά μου. Με το Ντάνιελ γνωριζόμαστε πολύ καιρό με τον Daniel, 5 ή 6 χρόνια, απ’ όταν έγινα μέλος της Red Bull Junior Team. Έχουμε καλή σχέση και ελπίζω να έχουμε υγιή ανταγωνισμό, ωθώντας την ομάδα προς τα μπροστά».

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr