F1 – Χερέθ, 1η μέρα: Ταχύτερος ο Φέτελ με τη Ferrari!
F1 – Χερέθ, 1η μέρα: Ταχύτερος ο Φέτελ με τη Ferrari!
Η πρώτη μέρα επιφύλασσε κάποιες εκπλήξεις αλλά όχι τη μεγάλη ανατροπή, η δυναμική της Mercedes παραμένει εντυπωσιακή με το Νίκο Ρόσμπεργκ να συμπληρώνει πίσω από το τιμόνι της W06 απίστευτα μεγάλο αριθμό γύρων.
UPD:
7
ΣΧΟΛΙΑ
Μόλις επτά ομάδες ξεκίνησαν σήμερα δοκιμές εξέλιξης ο λόγος για τις Mercedes, Williams, Force India, McLaren, Red Bull, Toro Rosso, Ferrari, Sauber. Απουσίαζε η Lotus που έστειλε σήμερα το πρωί αεροπορικώς από το Έστον την Ε23 στην Χερέθ και αναμένεται να εμφανιστεί αύριο στην πίστα αν τα καταφέρουν στη μάχη με χρόνο οι μηχανικοί της ομάδας. Οι πιο απαισιόδοξες εκτιμήσεις πάντως κάνουν λόγο για την Τρίτη ως πρώτη μέρα που θα πατήσει πίστα η Ε23. Ο Μαλντονάντο βρήκε χρόνο για τζόγκινγκ στα πέριξ της πίστας σήμερα.
H καλή μέρα φάνηκε από το πρωί για τη Mercedes με το Νίκο Ρόσμπεργκ να σημειώνει τον ένα γύρο μετά τον άλλο από τη στιγμή που άνοιξε το pit lane. Η W06 φάνηκε αξιόπιστη μένει να δούμε αν θα είναι και γρήγορη κάτι που θεωρείται εξαιρετικά πιθανό. Ο Ρόσμπεργκ με την W06 Hybrid βρίσκονταν στην κορυφή των χρόνων στο μεγαλύτερο μέρος της ημέρας ενώ είχε την άνεση να κάνει πολλούς γύρους μαζεμένους (157) προχωρώντας με γοργά βήματα το πρόγραμμα της ομάδας. Συνολικά ο Γερμανός συμπλήρωσε 695km πίσω από το τιμόνι της W06.
Μιλώντας μετά το τέλος της ημέρας ο Ρόσμπεργκ είπε: "Ξεκινήσαμε πολύ καλά. Στόχος μας είναι η αξιοπιστία και σήμερα βάλαμε πολλά χιλιόμετρα. Η ομάδα έκανε φανταστική δουλειά το χειμώνα. Σαν οδηγός θέλω να μάθω πόσο γρήγορα πάμε σε σχέση με τους άλλους, όμως αυτό μάλλον θα περιμένει μέχρι τις δοκιμές στη Μελβούρνη. Στόχος μας τις επόμενες τρεις μέρε να μάθουμε το μονοθέσιο όσο καλύτερα γίνεται. Ξεκινήσαμε καλά...".
H καλή μέρα φάνηκε από το πρωί για τη Mercedes με το Νίκο Ρόσμπεργκ να σημειώνει τον ένα γύρο μετά τον άλλο από τη στιγμή που άνοιξε το pit lane. Η W06 φάνηκε αξιόπιστη μένει να δούμε αν θα είναι και γρήγορη κάτι που θεωρείται εξαιρετικά πιθανό. Ο Ρόσμπεργκ με την W06 Hybrid βρίσκονταν στην κορυφή των χρόνων στο μεγαλύτερο μέρος της ημέρας ενώ είχε την άνεση να κάνει πολλούς γύρους μαζεμένους (157) προχωρώντας με γοργά βήματα το πρόγραμμα της ομάδας. Συνολικά ο Γερμανός συμπλήρωσε 695km πίσω από το τιμόνι της W06.
Μιλώντας μετά το τέλος της ημέρας ο Ρόσμπεργκ είπε: "Ξεκινήσαμε πολύ καλά. Στόχος μας είναι η αξιοπιστία και σήμερα βάλαμε πολλά χιλιόμετρα. Η ομάδα έκανε φανταστική δουλειά το χειμώνα. Σαν οδηγός θέλω να μάθω πόσο γρήγορα πάμε σε σχέση με τους άλλους, όμως αυτό μάλλον θα περιμένει μέχρι τις δοκιμές στη Μελβούρνη. Στόχος μας τις επόμενες τρεις μέρε να μάθουμε το μονοθέσιο όσο καλύτερα γίνεται. Ξεκινήσαμε καλά...".
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ οδήγησε σήμερα την W06 συμπληρώνοντας πίσω από το τιμόνι τον αριθμό ρεκόρ των 157 γύρων!
Η Red Bull στα χέρια του Ρικιάρντο συμπλήρωσε σαφώς περισσότερους γύρους απ’ ότι πέρυσι τέτοια εποχή όμως ένα σύννεφο καπνού που έβγαινε από το πίσω μέρος του μονοθεσίου το απόγευμα διέκοψε την προσπάθεια του Αυστραλού. Όπως μαθεύτηκε αργότερα το πρόβλημα βρίσκονταν στις μπαταρίες και παρότι μετά το πρόβλημα με τον καπνό ο Ρικιάρντο ξαναβγήκε στην πίστα χάρη στην προσπάθεια των μηχανικών του ο τελικός αριθμός γύρων (35) δεν ικανοποιεί. Ο Ρικιάρντο θα μπορούσε να είναι ο λιγότερο εργατικός οδηγός της ημέρας αν δεν υπήρχε ο Αλόνσο με τη McLaren.
Μετά το τέλος της πρώτη μέρας ο Ρικιάρντο δήλωσε: «Καλές είναι οι πρώτες εντυπώσεις. Θα βάλουμε περισσότερους γύρους τις επόμενες μέρες αλλά είναι σαφώς ένα βήμα προς τα εμπρός. Δεν θα πω λεπτομέρειες αλλά είναι σαφές. Όλα συμπεριφέρονταν όταν έπρεπε. Τα χρώματα που χρησιμοποιούμε τώρα για τις δοκιμές είναι ενδιαφέροντα. Δε θα παραμείνουν αν και ωραία. Μάλλον χρειάζομαι ένα πιο χτυπητό κράνος τώρα».
Ο Ρικιάρντο οδήγησε σήμερα πρώτη μέρα στη Χερέθ την RB11.
Αξιοσημείωτος αριθμός γύρων και από τη Sauber με τον Μάρκους Έρικσον στα πηδάλια. Η C34 μοιάζει να έχει ένα τελείως βασικό αεροδυναμικό πακέτο και προφανώς ο βασικός στόχος των μηχανικών της Ελβετικής ομάδας αυτό το 4ημερο είναι η κάλυψη χιλιομέτρων και για λογαριασμό της Ferrari με την οποία μοιράζονται την ίδια μονάδα ισχύος. Ο Έρικσον ήταν δεύτερος στη σημερινή κατάταξη των χρόνων καθώς τόσο αυτός όσο και ο Φέτελ επιχείρησαν γρήγορο γύρο χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα της Pirelli. Βέβαια ο Γερμανός πέτυχε την καλύτερη επίδοση της ημέρας με τη μέση γόμα.
H Sauber C34 στα χέρια του Μάρκους Έρικσον συμπλήρωσε αρκετούς γύρους.
Στο τιμόνι της SF15T βρέθηκε σήμερα ο Σεμπάστιαν Φέτελ στην πρώτη ουσιαστικά μέρα που οδηγεί επίσημα για τη Ferrari. Ο Φέτελ το πρωί κατάφερε να συμπληρώσει μόνο 9 γύρους, 3 περισσότερους από το Φερνάντο Αλόνσο που αντικατέστησε στη Ferrari. Ο χρόνος του Φέτελ επετεύχθη νωρίς το απόγευμα και για να έχετε μια τάξη μεγέθους πέρυσι την αντίστοιχη περίοδο στην ίδια πίστα ταχύτερος όλων ήταν ο Μάγκνουσεν με τη McLaren και χρόνο στο 1:23.2. O Φέτελ έμεινε αρκετή ώρα άπραγος στα πιτ στη Ferrari ενόσω οι μηχανικοί προσπαθούσαν να επιλύσουν ένα πρόβλημα με την ενδοεπικοινωνία. Τελικά σημείωσε το χρόνο επιχειρώντας 2 γύρους με τη μέση γόμα και χαμηλό φορτίο καυσίμου.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ στην πρώτη του μέρα για λογαριασμό της Ferrari.
Ο Ισπανός που είχε την υποστήριξη χιλιάδων συμπατριωτών του που κατέκλυσαν τις κερκίδες έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση με τα χρώματα της McLaren Honda. Τα προβλήματα προφανώς συνεχίζονται για τη συνεργασία της Βρετανικής ομάδας με την Ιαπωνική εταιρεία και ο χρόνος του Ισπανού είναι ενδεικτικός. Ουδέτεροι παρατηρητές από την πίστα αναφέρουν πως υπήρχε περιοριστής στροφών/ισχύος στον κινητήρα της Honda που γίνονταν αντιληπτός στις ευθείες. Ο ισχυρός άντρας της McLaren, Ρον Ντένις αποκάλυψε ότι σύντομα τα χρώματα του μονοθεσίου θ' αλλάξουν λόγω του νέου βασικού χορηγού της ομάδας. Ο Αλόνσο βγήκε το πρωί και έκανε 3 φορές από ένα γύρο για να καταγράψουν δεδομένα οι μηχανικοί. Μετά έκανε άλλους 3 γύρους μαζεμένους όπου πήρε και χρόνο προτού βγει από το μονοθέσιο και μείνει άπραγος για το υπόλοιπο της ημέρας.
Πρώτη μέρα με προβλήματα και ελάχιστους γύρους για τη McLaren Honda.
Ο γιος του Κάρλος Σάινθ, Σάινθ jr. στην πρώτη του μέρα ως οδηγός της Toro Rosso κατάφερε να συμπληρώσει αρκετούς γύρους χωρίς ν’ αποφύγει τα λάθη.
Ο Βάλτερι Μπότας παρά τις πρωινές καθυστερήσεις κατόρθωσε να συμπληρώσει 73 γύρους με τη νέα Williams δείχνοντας πως η Βρετανική ομάδα θα είναι και φέτος ανάμεσα στους πρωταγωνιστές.
Ο Μπότας στο τιμόνι της νέας Williams σήμερα στη Χερέθ.
Συνολικά οι χρόνοι διαμορφώθηκαν ως εξής:
Θέση |
Οδηγός |
Μονοθέσιο |
Χρόνος |
Διαφορά |
Γύροι |
1 |
Sebastian Vettel |
Ferrari |
1m22.620s |
- |
59 |
2 |
Marcus Ericsson |
Sauber/Ferrari |
1m22.777s |
0.157s |
73 |
3 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1m23.106s |
0.486s |
157 |
4 |
Daniel Ricciardo |
Red Bull/Renault |
1m23.338s |
0.718s |
35 |
5 |
Valtteri Bottas |
Williams/Mercedes |
1m23.906s |
1.286s |
72 |
6 |
Carlos Sainz Jr. |
Toro Rosso/Renault |
1m25.327s |
2.707s |
46 |
7 |
Fernando Alonso |
McLaren/Honda |
1m40.738s |
18.118s |
6 |
UPD:
7
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα