F1- Χερέθ – 2η μέρα: Εντυπωσιάζει η Ferrari!

F1- Χερέθ – 2η μέρα: Εντυπωσιάζει η Ferrari!

O Φέτελ το πρωί σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:20.9 χρόνο κατά 2.3sec ταχύτερο από την περσινή αντίστοιχη επίδοση του Κέβιν Μάγκνουσεν (McLaren).

 F1- Χερέθ – 2η μέρα: Εντυπωσιάζει η Ferrari!
Είναι δεδομένο πως οι χρόνοι δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία αυτή την εποχή. Επίσης πέρυσι τέτοια εποχή οι ομάδες βρίσκονταν ακόμη σε πολύ πρώιμο στάδιο όσον αφορά στην εξέλιξη των μονοθεσίων τους με τις νέες μονάδες ισχύος. Επιπλέον τα νέα ελαστικά της Pirelli είναι ενισχυμένα σε δομή ειδικά τα πίσω βοηθώντας στην πρόσφυση στην έξοδο των στροφών.
Τούτων δοθέντων είναι εντυπωσιακή η επίδοση της SF15T σημειώστε πως η καλύτερη επίδοση της F14T πέρυσι την αντίστοιχη εποχή στη Χερέθ ήταν 1:24.8 με το Ράικονεν στο τιμόνι.

Κλείσιμο
Η δεύτερη μέρα είχε λίγη συννεφιά που κράτησε ιδιαίτερα το πρωί τις θερμοκρασίες
σε μονοψήφια νούμερα. Ο χρόνος του Φέτελ δεν ήταν πυροτέχνημα καθώς ο Γερμανός αρκετές φορές βρέθηκε κάτω από το 1:23 σταθερά για πολλούς γύρους. Την κορυφαία επίδοση πέτυχε χρησιμοποιώντας τη μέση γόμα της Pirelli.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον που αποφάσισε
να μην υιοθετήσει φέτος το Νο 1 ως δικαιούται αλλά να κρατήσει το Νο 44 που έχει αποφασίσει ότι θα τον συνοδεύει στην καριέρα του ανέλαβε από το Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο Χάμιλτον συμπλήρωσε το πρωί τους περισσότερους γύρους (73) και ήταν ο 2ος ταχύτερος μετά τον Φέτελ. Το απόγευμα ένα πρόβλημα σε διαρροή νερού περιόρισε για λίγη ώρα τη δραστηριότητά του.



Ο Κβιάτ ακούμπησε την αεροτομή στον 1ο γύρο καταστρέφοντάς την.

Απογοήτευση για την ομάδα της Red Bull που είδε το νεαρό Ρώσο Δανιήλ Κβιάτ να βγαίνει εκτός πίστας στον πρώτο γύρο που επιχείρησε σήμερα. Αξίζει να το διευκρινίσουμε πως ο Ρώσος έκανε λάθος ανάμεσα στις στροφές 2 και 3 ρυθμίζοντας στο τιμόνι κάποιο διακόπτη και άγγιξε την μπαριέρα με τα ελαστικά. Η Red Bull δεν είχε άλλη αεροτομή έτοιμη στην πίστα καθότι όλα κατασκευάστηκαν κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή για να υπάρχει περισσότερος χρόνος για εξέλιξη. Έτσι  έμειναν σχεδόν άπραγοι περιμένοντας να πάει άλλη αεροτομή από τη Βρετανία αεροπορικώς. Στην απελπισία τους έκαναν δοκιμές υποσυστημάτων στην ευθεία βάζοντας το Ρώσο να οδηγήσει χωρίς αεροτομή. Πραγματικά αστείες εικόνες… εξ’ ου και δεν έχει χρόνο δίπλα στο όνομά του.



Στην απελπισία τους οι μηχανικοί της Red Bull έβαλαν τον Κβιάτ να κάνει γύρους χωρίς εμπρός αεροτομή. Εννοείτε πως μ' αυτό τον τρόπο ένα μονοθέσιο δεν μπορεί ούτε να φρενάρει, ούτε να στρίψει οριακά. Χρόνοι δεν καταγράφησαν γιατί ο Κβιάτ επέστρεφε στα πιτ αντί να περάσει από τη μεγάλη ευθεία εκκίνησης τερματισμού.


Στη Lotus κέρδισαν τη μάχη με το χρόνο και παρά τις προβλέψεις
των επικριτών τους οι Βρετανοί μηχανικοί ξεκίνησαν σήμερα δοκιμές με την Ε23. Το μονοθέσιο συναρμολογήθηκε χτες ολονυχτίς και σήμερα το πρωί ο Μαλντονάντο έβαλε τους πρώτους γύρους.



O Παστόρ Μαλντονάντο έκανε τους πρώτους γύρους με την Ε23

Μεγάλη απογοήτευση για τη McLaren Honda που ακόμη μια μέρα δεν…
Ο Μπάτον το πρωί έκανε 2 αναγνωριστικούς γύρους και μετά 3 όπου ο ένας χρονομετρήθηκε. Στο μονοθέσιο υπήρχε περιοριστής στροφών ενδεικτικό είναι πως στην ευθεία των 280(+)km/h πέρασε με 190km/h! Από την Honda ανακοίνωσαν αργά το απόγευμα πως έχουν εντοπίσει το πρόβλημα. Δεν είναι η πρώτη φορά που λένε κάτι ανάλογο. O ισχυρός άντρας της McLaren, Ρον Ντένις ξεκαθάρισε: "Επιλέξαμε να θυσιάσουμε την αξιοπιστία στην αρχή ποντάροντας σε κορυφαία απόδοση. Η μονάδα ισχύος της Honda φέρει τεχνολογία που δεν έχει χρησιμοποιηθεί ξανά. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε συνδέονται άμεσα με την ακραία χωροθέτηση στο εσωτερικό της μονάδας ισχύος. Πήραμε ρίσκα για να μειώσουμε γρήγορα τη διαφορά".



Ακόμη μια μέρα χαμένη για την McLaren - Honda!


Ο νεαρός Βραζιλιάνος Φελίπε Νασρ που έχει την υποστήριξη της εθνικής τράπεζας της χώρας
του, ανέλαβε σήμερα την οδήγηση της Sauber C34. Ο Νασρ πέτυχε χρόνο κάτω από 1:24 για την Ελβετική ομάδα που φέτος έχει δυο νέους οδηγούς και στοχεύει σε κάτι καλύτερο από την περσινή χρονιά που δεν κατάφερε να βαθμολογηθεί. Από την Ελβετική ομάδα που επίσης χρησιμοποιεί μονάδα ισχύος Ferrari υπάρχει ενθουσιασμός για την απόδοση του νέου Ιταλικού συνόλου.

Μια ακόμη παραγωγική μέρα για τη Williams χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα
και με το Βάλτερι Μπότας στο τιμόνι. Ο νεαρός Φινλανδός με το Νο 77 χτες έκανε λόγο για ένα μεγάλο βήμα προόδου: "Αισθάνθηκα αμέσως πολύ καλά πίσω από το τιμόνι της FW 37. To μονοθέσιο φέτος είναι πολύ πιο σταθερό στις στροφές". Ο Μπότας νωρίς το απόγευμα ήταν 3ος στην κατάταξη των χρόνων με επίδοση 1.23, δυο δευτερόλεπτα πιο αργός από το Φέτελ. Λίγο πριν πιάσει η βροχή ο Νασρ χρησιμοποιώντας φρέσκο σετ ελαστικών κινήθηκε στο ίδιο δευτερόλεπτο με το Φέτελ.

Οι σημερινοί χρόνοι διαμορφώθηκαν ως εξής:

Θέση  Οδηγός             Ομάδα                     Χρόνος      Διαφορά   Γύροι

1    Sebastian Vettel    Ferrari                         1m20.984s    -             88
2    Luiz Felipe Nasr   Sauber/Ferrari             1m21.867s    0.883s    89
3    Valtteri Bottas       Williams/Mercedes     1m22.319s    1.335s    61
4    Lewis Hamilton    Mercedes                     1m22.490s    1.506s    91
5    Max Verstappen    Toro Rosso/Renault    1m24.167s    3.183s    73
6    Pastor Maldonado  Lotus/Mercedes         1m25.802s    4.818s    41
7    Jenson Button        McLaren/Honda         1m54.655s    33.671s    6
8    Daniil Kvyat          Red Bull/Renault                  -                    -    18



Ο Σάινθ jr. που φέτος κάνει ντεμπούτο με την Toro Rosso ανταποκρίνεται στις επευφημίες των συμπατριωτών και θαυμαστών του.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης