Ράικονεν: Διαφορετική ιστορία η νέα Ferrari!
Ράικονεν: Διαφορετική ιστορία η νέα Ferrari!
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής από την πρώτη κιόλας μέρα που οδήγησε την SF15T, φάνηκε ικανοποιημένος.
Ο Iceman είχε μια δύσκολη χρονιά πέρυσι καθώς η F14T δεν ήταν στα μέτρα του. Τον προβλημάτιζε ιδιαίτερα στο φρενάρισμα όπου το πίσω μέρος λόγω ανάκτησης ενέργειας συμμετείχε λιγότερο απ’ ότι ήθελε, αλλά και στην αλλαγή πορείας όπου το οδηγικό του στυλ απαιτεί ιδιαίτερα σταθερό εμπρός μέρος.
Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Τζέιμς Άλισον, που το 2012 όταν αμφότεροι βρίσκονταν στη Lotus είχε δώσει μονοθέσιο νικητή στο Ράικονεν άκουσε προσεκτικά τις παραινέσεις του Φινλανδού και έφτιαξε την SF15 T σύμφωνα μ’ αυτές. Λογικά λοιπόν ο κορυφαίος Βρετανός μηχανικός περίμενε πως και πως ν’ ακούσει τις χθεσινές εντυπώσεις του Ράικονεν μετά την πρώτη του επαφή με την SF15T στην πίστα της Χερέθ στο πλαίσιο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007 με τη Ferrari ήταν όλο χαμόγελα στο τέλος της ημέρας: «Υπάρχουν πολλά καλά στοιχεία σε τομείς που είχαμε δυσκολίες. Προφανώς είναι η πρώτη επαφή και η πίστα ήταν νοτισμένη στη μεγαλύτερη διάρκεια της ημέρας αλλά βάλαμε αρκετά χιλιόμετρα. Το συνολικό πακέτο είναι καλύτερο απ’ αυτό που είχαμε πέρυσι στο τέλος της χρονιάς. Έχει βελτιωθεί σε όλους τους τομείς. Έχουμε πολύ δουλειά και πολλά να βελτιώσουμε είναι όμως σίγουρο ένα θετικό ξεκίνημα και διαθέτουμε μια καλή βάση».
Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Τζέιμς Άλισον, που το 2012 όταν αμφότεροι βρίσκονταν στη Lotus είχε δώσει μονοθέσιο νικητή στο Ράικονεν άκουσε προσεκτικά τις παραινέσεις του Φινλανδού και έφτιαξε την SF15 T σύμφωνα μ’ αυτές. Λογικά λοιπόν ο κορυφαίος Βρετανός μηχανικός περίμενε πως και πως ν’ ακούσει τις χθεσινές εντυπώσεις του Ράικονεν μετά την πρώτη του επαφή με την SF15T στην πίστα της Χερέθ στο πλαίσιο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007 με τη Ferrari ήταν όλο χαμόγελα στο τέλος της ημέρας: «Υπάρχουν πολλά καλά στοιχεία σε τομείς που είχαμε δυσκολίες. Προφανώς είναι η πρώτη επαφή και η πίστα ήταν νοτισμένη στη μεγαλύτερη διάρκεια της ημέρας αλλά βάλαμε αρκετά χιλιόμετρα. Το συνολικό πακέτο είναι καλύτερο απ’ αυτό που είχαμε πέρυσι στο τέλος της χρονιάς. Έχει βελτιωθεί σε όλους τους τομείς. Έχουμε πολύ δουλειά και πολλά να βελτιώσουμε είναι όμως σίγουρο ένα θετικό ξεκίνημα και διαθέτουμε μια καλή βάση».
Ο Ράικονεν χτες στην πίστα της Χερέθ με την σκληρή γόμα της Pirelli.
Συγκρίνοντας την SF15T με την περσινή F14T ο Ράικονεν είπε: «Υπάρχουν πολλές διαφορές. Είναι καινούργιο μονοθέσιο, αισθάνεσαι αμέσως αν είναι καλό ή κακό. Είναι τελείως διαφορετική ιστορία από πέρυσι. Είναι θετικό ξεκίνημα και ένιωσα αμέσως καλά βγαίνοντας στην πίστα».
Αναφερόμενος στη συνεργασία του με τη Ferrari που τελειώνει στο τέλος της χρονιάς ο Ράικονεν είπε: «Υπάρχει δυνατότητα επέκτασης του συμβολαίου. Το θέμα είναι να πάμε καλά φέτος. Αν δε τα πάμε καλά και δε συνεχιστεί η συνεργασία δε θα έρθει και το τέλος του κόσμου. Στόχος είναι να τα πάμε καλά και να ζήσουμε ωραίες στιγμές ώστε να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι. Δεν ανησυχώ για τη συνέχεια ούτε θέλω να το σκέφτομαι».
Ο Ράικονεν οδηγεί και σήμερα για τη Ferrari στη Χερέθ, όπου ολοκληρώνεται το πρώτο 4ημερο δοκιμών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα