F1 – Χερέθ 4η μέρα: Ταχύτερος ο Ράικονεν(upd)!
04.02.2015
20:35
Ακόμη μια μέρα η Ferrari SF15T ήταν σαφώς ταχύτερη από τα υπόλοιπα μονοθέσια με τον Iceman να σημειώνει χρόνο 1:20.8 τον ταχύτερο του 4ημερου.
Η σημερινή μέρα ξεκίνησε με καλύτερο καιρό από χτες χωρίς βροχή ή ιδιαίτερη υγρασία στην πίστα. Το πρωί χρησιμοποιήθηκαν για λίγο τα ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli γρήγορα όμως άρχισαν όλοι να βάζουν σλικ. Είδαμε σήμερα από τη σκληρή (πορτοκαλί σιρίτι) μέχρι τη μαλακή (άσπρο σιρίτι) αλλά και δοκιμαστικές γόμες χωρίς χαρακτηριστικά.
Ο Λιούις Χάμιλτον το πρωί έμεινε στην πίστα κάνοντας τετακέ. Ο Βρετανός έχασε αρκετή ώρα ωσότου επιστρέψει στα πιτ ενώ από την ομάδα δεν αποσαφηνίστηκαν τα αίτια της εξόδου.
Μετά το τέλος της ημέρας ο Χάμιλτον παραδέχτηκε το λάθος του: " Ήταν νοτισμένη η πίστα, ήμουν στον πρώτο μου γύρο με σλικ ελαστικά και έχασα τον έλεγχο".
Αναφερόμενος στην αίσθησή του από την W06 ήταν λίγο απογοητευτικός: "Πάντα την πρώτη φορά δεν νιώθεις καλά, το μονοθέσιο δεν είναι ακόμη σεταρισμένο και τα ελαστικά δεν βολεύονται στις χαμηλές θερμοκρασίες εδώ στη Χερέθ. Όμως ξέρω καλά πως θα γίνεται ολοένα και καλύτερο από δω και πέρα".
Ο Λιούις Χάμιλτον το πρωί έμεινε στην πίστα κάνοντας τετακέ. Ο Βρετανός έχασε αρκετή ώρα ωσότου επιστρέψει στα πιτ ενώ από την ομάδα δεν αποσαφηνίστηκαν τα αίτια της εξόδου.
Μετά το τέλος της ημέρας ο Χάμιλτον παραδέχτηκε το λάθος του: " Ήταν νοτισμένη η πίστα, ήμουν στον πρώτο μου γύρο με σλικ ελαστικά και έχασα τον έλεγχο".
Αναφερόμενος στην αίσθησή του από την W06 ήταν λίγο απογοητευτικός: "Πάντα την πρώτη φορά δεν νιώθεις καλά, το μονοθέσιο δεν είναι ακόμη σεταρισμένο και τα ελαστικά δεν βολεύονται στις χαμηλές θερμοκρασίες εδώ στη Χερέθ. Όμως ξέρω καλά πως θα γίνεται ολοένα και καλύτερο από δω και πέρα".
O Χάμιλτον κοιτά τη Mercedes W06 μετά το τετακέ.
Η ομάδα της Mercedes συμπλήρωσε τα περισσότερα χιλιόμετρα απ' όλες στην Χερέθ. Συνολικά η W06 έβαλε 516 γύρους ή 2284km σε 4 μέρες χωρίς όμως να πετύχει καμία ημέρα ταχύτερο χρόνο.
Ο Ράικονεν δεν κινήθηκε γρήγορα μόνο όταν έγραψε το χρόνο ημέρας. Ήταν συνολικά γρήγορος ανεξάρτητα αν χρησιμοποιούσε τη σκληρή ή τη μέση γόμα της Pirelli. Ο ταχύτερος χρόνος του Φινλανδού ήρθε με τη μέση γόμα το πρωί. Το απόγευμα επιχείρησε και με τη μαλακή γόμα σημειώνοντας την ταχύτερη επίδοση του 4ημερου με 1:20.841. Πέρυσι η κορυφαία επίδοση ανήκε στο Μάγκνουσεν με τη McLaren και ήταν στο 1:23.2
O χρόνος του Ράικονεν ήταν 1 δέκατο καλύτερος απ' αυτόν που πέτυχε ο Φέτελ τη 2η μέρα δοκιμών. Πρέπει να τονίσουμε όμως πως η προσπάθεια του Γερμανού ήταν με μέση γόμα ενώ του Φινλανδού με μαλακή.
Συνολικά ο Ράικονεν δηλώνει κάτι παραπάνω από ικανοποιημένος από την νέα Ferrari που την χαρακτήρισε "τελείως διαφορετική ιστορία από την περσινή".
Ο Ράικονεν μπλοκάρει τον εσωτερικό τροχό της SF15T σήμερα στη στροφή Νο 8 της Χερέθ.
Στο στρατόπεδο της McLaren – Honda τα προβλήματα με τη μονάδα ισχύος συνεχίστηκαν όμως όλα δείχνουν πως η ομάδα αργά αλλά σταθερά κάνει κάποια βήματα. Ο Μπάτον κατόρθωσε να κάνει κάποιους γύρους σήμερα όπως και ο Αλόνσο χτες μάλιστα ο χρόνος του ήταν ταχύτερος. Η αεροδυναμική της ΜΡ4/30 εντυπωσιάζει ειδικά στις διαστάσεις του πίσω μέρους. Το πρωί οι μηχανικοί αναγκάστηκαν ν’ αφαιρέσουν το πάτωμα του μονοθεσίου για να δουν από πού προέρχονταν μια πτώση στην πίεση λαδιού του θερμικού κινητήρα της μονάδας ισχύος της Honda.
Ο Μπάτον είχε άπλετο χρόνο για καφεδάκι και αστεία σήμερα...
Μιλώντας μετά το τέλος των δοκιμών ο επικεφαλής μηχανικός της McLaren, Ματ Μόρις, θέλησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις: "Έχουμε εργαλεία προσομοίωσης, γνωρίζουμε λοιπόν που βρισκόμαστε όσον αφορά στους χρόνους. Βέβαια θα ήταν καλύτερο αυτό να έχει καταγραφεί αλλά δεν μπορούσαμε να βγούμε στην πίστα χρησιμοποιώντας πλήρη ισχύ". Ο χρόνος της McLaren Honda ήταν 6.8 sec πιο αργός από τον ταχύτερο του 4ημερου που σημείωσε σήμερα ο Ράικονεν με τη Ferrari. Η McLaren Honda αντιμετώπισε πολλά προβλήματα αξιοπιστίας κατά τη διάρκεια του 4ημερου, διαφορετικά απ' αυτά που ταλαιπώρησαν την ομάδα στο Άμπου Ντάμπι πέρυσι στο τέλος της σεζόν.
Στη Red Bull τα σημερινά προβλήματα που περιόρισαν τη δραστηριότητα του Δανιήλ Κβιάτ σχετίζονταν με τις μπαταρίες του υβριδικού συστήματος. Για τη Lotus ήταν μια παραγωγική μέρα η πρώτη του Γκροζάν πίσω από το τιμόνι την ώρα που ο Μάσα με τη Williams περίμενε την πίστα να στεγνώσει προτού αρχίσει να γυρίζει
Κάθε μέρα και ένα διαφορετικό πρόβλημα για τη Red Bull, σήμερα ήταν το ERS.
Ο Κβιάτ τελικά μπόρεσε να συμπληρώσει 64 γύρους σήμερα όμως ο ρυθμός του ήταν 3.1sec πιο αργός απ' αυτόν της Ferrari του Φέτελ. Από την ομάδα δηλώνουν ικανοποιημένοι από την αντιμετώπιση των προβλημάτων νεότητας που παρουσιάστηκαν αυτή τη βδομάδα στη Χερέθ και ανυπομονούν για το δεύτερο 4ημερο στη Βαρκελώνη από 19-22/2.
Συνολικά οι χρόνοι σήμερα διαμορφώθηκαν ως εξής:
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Kimi Raikkonen Ferrari 1m20.841s - 106
2 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1m22.019s 1.178s 112
3 Lewis Hamilton Mercedes 1m22.172s 1.331s 116
4 Max Verstappen Toro Rosso/Renault 1m22.553s 1.712s 97
5 Felipe Massa Williams/Mercedes 1m23.116s 2.275s 73
6 Romain Grosjean Lotus/Mercedes 1m23.802s 2.961s 53
7 Daniil Kvyat Red Bull/Renault 1m23.975s 3.134s 63
8 Jenson Button McLaren/Honda 1m27.660s 6.819s 35
Ο Μάσα οδήγησε για 2η συνεχή μέρα τη Williams χωρίς να εντυπωσιάσει...
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr