F1 Βαρκελώνη – δοκιμές, 1η μέρα: Glory lap από τον Μαλντονάντο (upd)!
19.02.2015
14:40
Ο οδηγός της Lotus μ' ένα πυροτέχνημα της τελευταίας στιγμής πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο εκθρονίζοντας απ' αυτή τον Κίμι Ράικονεν που διατηρούσε αυτή τη θέση κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια της 1ης μέρας.
Ξεκίνησε σήμερα η 2η περίοδος χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα του Μοντμελό στη Βαρκελώνη. Σ’ αυτή συμμετέχουν εννιά ομάδες για τη Ferrari οδηγεί ο Ράικονεν που το πρωί στους πρώτους γύρους σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με 1:28.064, για τη McLaren Honda ο Μπάτον, για τη Sauber ο Νασρ, για τη Force India ο δοκιμαστής της Mercedes, Πασκάλι Βερλάιν, για τη Mercedes ήταν προγραμματισμένος ο Λιούις Χάμιλτον αλλά μετά από λίγους γύρους το πρωί σταμάτησε λόγω αδιαθεσίας, για τη Williams η Σούζι Βολφ, για την Toro Rosso ο Φερστάπεν και για τη Lotus ο Μαλντονάντο. Το πρώτο πρωϊνό στη Βαρκελώνη όπου οι ομάδες θα βρίσκονται μέχρι και την 1η Μαρτίου όπου και θα ολοκληρωθεί το δεύτερο 4ημερο δοκιμών έχει τρεις βασικές ειδήσεις:
Πρώτον την αδιαθεσία του Χάμιλτον που μετά από 11 γύρους δήλωσε ανήμπορος να συνεχίσει να οδηγεί. O Χάμιλτον έχει υψηλό πυρετό και από την ομάδα εκφράζεται συγκρατημένη αισιοδοξία για το αν θα μπορέσει να οδηγήσει τελικά το Σάββατο, 2η μέρα που έχει προγραμματιστεί σε σύνολο τεσσάρων. Για λογαριασμό της Mercedes οδήγησε μετά το μεσημέρι ο Πασκάλ Βερλάιν, που το πρωί οδηγούσε για τη Force India. Ο λόγος που δεν αντικατέστησε ο Ρόσμπεργκ το Χάμιλτον είναι ότι και αυτός υποφέρει από ένα πιάσιμο νεύρου στον αυχένα και θεωρείται επίσης αμφίβολη η συμμετοχή του για αύριο. Τον Βερλάιν στην Ινδική ομάδα που είχε χάσει την 1η περίοδο δοκιμών στη Χερέθ λόγω οικονομικών προβλημάτων αντικατέστησε ο επίσημος οδηγός της ομάδας, Σέρτζιο Πέρεζ.
Δεύτερον το ρυθμό της McLaren – Honda που για πρώτη φορά γράφει ανταγωνιστικούς χρόνους αλλά και γύρους. Ο Τζένσον Μπάτον ξεκίνησε δυνατά συμπληρώνοντας με το καλημέρα 12 γύρους στην πίστα με τον κινητήρα της Honda να αποδίδει φυσιολογικά και ν’ ανεβάζει στροφές. Για να έχετε μια τάξη μεγέθους ο Μπάτον σημείωσε με το καλημέρα 12 γύρους με καλύτερο χρόνο το 1:28.182 τη στιγμή που πέρυσι ο ταχύτερος γύρος αγώνα ήταν στο 1:28.9 και η pole στο 1:25.2. Η συνέχεια δυστυχώς δεν ήταν ανάλογη για την Βρετανική ομάδα όπως μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω.
Πρώτον την αδιαθεσία του Χάμιλτον που μετά από 11 γύρους δήλωσε ανήμπορος να συνεχίσει να οδηγεί. O Χάμιλτον έχει υψηλό πυρετό και από την ομάδα εκφράζεται συγκρατημένη αισιοδοξία για το αν θα μπορέσει να οδηγήσει τελικά το Σάββατο, 2η μέρα που έχει προγραμματιστεί σε σύνολο τεσσάρων. Για λογαριασμό της Mercedes οδήγησε μετά το μεσημέρι ο Πασκάλ Βερλάιν, που το πρωί οδηγούσε για τη Force India. Ο λόγος που δεν αντικατέστησε ο Ρόσμπεργκ το Χάμιλτον είναι ότι και αυτός υποφέρει από ένα πιάσιμο νεύρου στον αυχένα και θεωρείται επίσης αμφίβολη η συμμετοχή του για αύριο. Τον Βερλάιν στην Ινδική ομάδα που είχε χάσει την 1η περίοδο δοκιμών στη Χερέθ λόγω οικονομικών προβλημάτων αντικατέστησε ο επίσημος οδηγός της ομάδας, Σέρτζιο Πέρεζ.
Δεύτερον το ρυθμό της McLaren – Honda που για πρώτη φορά γράφει ανταγωνιστικούς χρόνους αλλά και γύρους. Ο Τζένσον Μπάτον ξεκίνησε δυνατά συμπληρώνοντας με το καλημέρα 12 γύρους στην πίστα με τον κινητήρα της Honda να αποδίδει φυσιολογικά και ν’ ανεβάζει στροφές. Για να έχετε μια τάξη μεγέθους ο Μπάτον σημείωσε με το καλημέρα 12 γύρους με καλύτερο χρόνο το 1:28.182 τη στιγμή που πέρυσι ο ταχύτερος γύρος αγώνα ήταν στο 1:28.9 και η pole στο 1:25.2. Η συνέχεια δυστυχώς δεν ήταν ανάλογη για την Βρετανική ομάδα όπως μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω.
Η Σούζι Βολφ μπαίνει στη Williams για να ξεκινήσει δοκιμές στη Βαρκελώνη
Τρίτον τη σύζυγο του Τότο Βολφ, διευθυντή αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Σούζι, που έχει το ρόλο δοκιμάστριας στη Williams Mercedes. Η όμορφη οδηγός βρίσκεται σήμερα πίσω από το τιμόνι της FW34 και μέχρι στιγμής κινείται σε ρυθμό 1:31.2 ενώ έσπασε αρκετά νωρίς το φράγμα των 60 γύρων, 26 εκ των οποίων συνεχόμενους. Αργότερα είχε μια επαφή με τη Sauber του Νασρ διέκοψε για αρκετή ώρα την προσπάθεια και των δυο.
Πρωϊνή φωτογραφία από Βαρκελώνη με το Ράικονεν πίσω από το τιμόνι της F15T. Ο Φινλανδός πρωταθλητής της Ferrari ήταν ταχύτερος όλων μετά τους πρώτους γύρους. Αργότερα στην κορυφή ανέβηκε ο Νασρ με τη Sauber και χρόνο 1:27.3. Ο Ράικονεν επανήλθε στην κορυφή των χρόνων απ' όπου τον εκθρόνισε ο Μαλντονάντο λίγο πριν το φινάλε.
Παρότι η μέρα ξεκίνησε καλά η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη για την ομάδα της McLaren. Σημειώστε πως είναι η πρώτη φορά που η μονάδα ισχύος λειτουργεί υπό πίεση και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να παρουσιαστεί ένα πρόβλημα σε ένα στεγανοποιητικό/τσιμούχα (seal) στο μεγάλο ηλεκτροκινητήρα που ανακτά ενέργεια κατά την πέδηση (Motor Generator Unit Kinetic).
Μιλώντας σχετικά ο επικεφαλής της Honda, Γιασουχίσα Αράι αποκάλυψε: «Σταματήσαμε τις δοκιμές μετά από λίγο το πρωί λόγω ενός προβλήματος σε στεγανοποιητικό που μας υποχρέωσε ν’ αλλάξουμε μονάδα ισχύος. Έτσι χάθηκε η σημερινή μέρα. Πρέπει να αντικαταστήσουμε το εξάρτημα που δημιούργησε πρόβλημα μ’ άλλο διαφορετικής σχεδίασης ώστε να μην ξαναδημιουργηθεί. Δυστυχώς δε θα έχουμε νέο εξάρτημα πριν το Σάββατο άρα αύριο Παρασκευή μπορεί να αντιμετωπίσουμε το ίδιο θέμα. Τέτοια θέματα προκύπτουν στις δοκιμές θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο αύριο με τον Αλόνσο, ελπίζω να δοθεί οριστική λύση το Σάββατο ώστε και οι δυο οδηγοί να έχουν από μια εποικοδομητική μέρα με πολλούς γύρους στην πίστα».
Ο Μπάτον ξεκίνησε καλά το πρωί με την McLaren Honda πριν παρουσιαστεί το πρόβλημα στο στεγανοποιητικό του ηλεκτροκινητήρα.
Μέχρι το μεσημέρι ταχύτερος όλων ήταν ο Βραζιλιάνος Φελίπε Νασρ με τη Sauber. Ο νεαρός οδηγός ήταν και ταχύτερος ημέρας στην 3η μέρα δοκιμών στη Χερέθ. Ο Βραζιλιάνος το απόγευμα έχασε αρκετή ώρα μέχρι να επιδιορθώσουν οι μηχανικοί της Sauber την πίσω αεροτομή που έσπασε μετά τη σύγκρουση με τη Williams της Βολφ.
Οι χρόνοι σήμερα είναι:
1 Pastor Maldonado Lotus 1m25.011s
2 Kimi Raikkonen Ferrari 1m25.167s +0.156
3 Daniel Ricciardo Red Bull 1m25.547s +0.536
4 Sergio Perez Force India 1m26.636s +1.625
5 Felipe Nasr Sauber 1m27.307s +2.296
6 Max Verstappen Toro Rosso 1m27.900s +2.889
7 Jenson Button McLaren 1m28.182s +3.171
8 Pascal Wehrlein Force India 1m28.329s +3.318
9 Pascal Wehrlein Mercedes 1m28.489s +3.478
10 Susie Wolff Williams 1m28.906s +3.895
11 Lewis Hamilton Mercedes 1m30.429s +5.418
Η Red Bull του Ρικιάρντο με διάταξη πιεζοηλεκτρικών αισθητήρων στο πίσω μέρος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr