F1- Live από Βαρκελώνη, 2η ημέρα: Tαχύτερος ο Ρικιάρντο(upd)!
Βρισκόμαστε στην Καταλάνικη πίστα όπου χτυπά η καρδιά της F1, καθώς βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης παρουσία 9 ομάδων.
Σήμερα οδηγούν ο Ρικιάρντο για τη Red Bull, ο Ράικονεν για τη Ferrari , ο Πέρεζ για τη Force India, ο Ρόσμπεργκ για τη Mercedes που θα τη μοιραστεί με το Χάμιλτον (σ.σ: το απόγευμα θα οδηγήσει ο Βρετανός που χτες έπασχε από πυρετό και εγκατέλειψε την προσπάθεια), ο Αλόνσο για τη Honda, ο Μάσα για τη Williams, ο Έρικσον για τη Sauber, ο Πάλμερ για τη Lotus και ο Σάινθ jr. Ειδικά για το νεαρό Ισπανό γιο του Κάρλος Σάινθ υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον από τα Ισπανικά media. Χτες πρώτη μέρα δοκιμών ταχύτερος ήταν ο Παστόρ Μαλντονάντο με τη Lotus με χρόνο στο 1:25. Σήμερα τρεις οδηγοί κατέβηκαν στο 1:24 από το πρωί, ο Ρικιάρντο με τη Red Bull που ήταν ταχύτερος όλων, ο Ράικονεν με τη Ferrari και ο Πέρεζ με τη Force India. Θυμίζουμε πως η περσινή pole position του Λιούις Χάμιλτον ήταν στο 1:25.232 ενώ ο ταχύτερος γύρος αγώνα ήταν στο 1:28.
Ο Ράικονεν σήμερα στη Βαρκελώνη, αύριο και μεθαύριο οδηγεί ο Φέτελ.
Ο Ρικιάρντο πέτυχε το χρόνο του λίγο πριν τη μεσημεριανή ανάπαυλα χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα της Pirelli. Ο Αυστραλός που χτες μιλώντας στους δημοσιογράφους είπε πως η Renault δεν βρίσκεται εκεί που θα ήθελαν από πλευράς ισχύος σήμερα φάνηκε σα να θέλει να διασκεδάσει τις εντυπώσεις. Ο Ράικονεν επίσης με μαλακή γόμα κινήθηκε στον ίδιο ρυθμό δείχνοντας πως η Ferrari έχει σταθερά πολύ ανταγωνιστική παρουσία στις φετινές δοκιμές εξέλιξης. Οι δυο τους είχαν διαφορά μετά τους πρωϊνούς γρήγορους γύρους μόλις 10 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Τελικά έμειναν στην κορυφή των χρόνων καθώς το απόγευμα όλες οι ομάδες επικεντρώθηκαν σε προσομοίωση αγώνα αλλά και εξάσκηση στα πιτ στοπ.
To πρωτάθλημα που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον και έχει 20 αγώνες ξεκινά στις 15 Μαρτίου από τη Μελβούρνη της Αυστραλίας.
Οι χρόνοι μέχρι τη μεσημεριανή ανάπαυλα ήταν:
Θέση |
Οδηγός |
Μονοθέσιο |
Χρόνος |
Διαφορά |
Γύροι |
1 |
Daniel Ricciardo |
Red Bull/Renault |
1m24.574s |
- |
64 |
2 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1m24.584s |
0.010s |
46 |
3 |
Sergio Perez |
Force India/Mercedes |
1m24.702s |
0.128s |
44 |
4 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1m25.556s |
0.982s |
66 |
5 |
Fernando Alonso |
McLaren/Honda |
1m26.387s |
1.813s |
28 |
6 |
Felipe Massa |
Williams/Mercedes |
1m26.927s |
2.353s |
47 |
7 |
Marcus Ericsson |
Sauber/Ferrari |
1m27.344s |
2.770s |
58 |
8 |
Jolyon Palmer |
Lotus/Mercedes |
1m28.128s |
3.554s |
31 |
9 |
Carlos Sainz Jr. |
Toro Rosso/Renault |
1m28.945s |
4.371s |
41 |
Μετά το μεσημέρι στη Mercedes, άλλαξαν οδηγούς καθότι ο Ρόσμπεργκ υπέφερε από ένα πιάσιμο στον αυχένα, μέρες τώρα. Ο Γερμανός συμπλήρωσε 66 γύρους όσο διαρκεί ένας αγώνας στη Βαρκελώνη και δεν πίεσε άλλο για να μην επιτείνει το θέμα. Το απόγευμα ανέλαβε ο Χάμιλτον που είχε εγκαταλείψει χτες το πρωί υποφέροντας από υψηλό πυρετό.
Οι δοκιμές σταμάτησαν όταν ο γιος του Κάρλος Σάινθ, Σάινθ jr. έχασε τον έλεγχο της Toro Rosso στη στροφή 9 με μεγάλη ταχύτητα, ευτυχώς χωρίς πρόβλημα για τον ίδιο.
O Νεϊμάρ μετά την πρωινή προπόνηση στο Καμπ Νου ήρθε στο Μοντμελό να δει το φίλο του το Μάσα.
Στη Williams ανακοίνωσαν με χαρά την επίσκεψη του άσου της Μπαρτσελόνα, Νεϊμάρ που ήρθε να επισκεφτεί το φίλο του Φελίπε Μάσα. Οι δυο Βραζιλιάνοι συζήτησαν λίγο και ο Νεϊμάρ παρακολούθησε το Μάσα στην πίστα.
Παρακολουθώντας τα μονοθέσια στην πίστα είναι σαφές πως στη Mercedes δεν πιέζουν οριακά, ούτε εξαντλούν το όριο στροφών της μονάδας ισχύος. Λένε όλοι εδώ πως τόσο η γερμανική ομάδα όσο και η Williams θα έχουν τελείως διαφορετική ιπποδύναμη στην Αυστραλία. Η Ferrari είναι σαφώς ταχύτερη ακόμη και δια γυμνού οφθαλμού. Η μονάδα ισχύος χάρη και στη μεγαλύτερη εξάτμιση ακούγεται υγιής και αρκετά δυνατή ενώ η σταθερότητα του μονοθεσίου στις γρήγορες καμπές είναι εντυπωσιακή. Το ίδιο ακριβώς σχόλιο ταιριάζει και για τη Red Bull στα χέρια του Ρικιάρντο όσον αφορά στο πάτημα στις γρήγορες καμπές όπως η στροφή 3/4 στη Βαρκελώνη.
O Ρόσμπεργκ βγαίνει με την W06 από τα πιτ στην πίστα.
Στη Mercedes μοιράστηκαν την W06 οι Χάμιλτον Ρόσμπεργκ συμπληρώνοντας συνολικά 157 γύρους κινούμενοι πάντα σε ρυθμό αγώνα όπως δείχνουν και οι χρόνοι τους
Συνολικά οι χρόνοι στο τέλος της ημέρας διαμορφώθηκαν ως εξής:
Θέση |
Οδηγός |
Μονοθέσιο |
Χρόνος |
Διαφορά |
Γύροι |
1 |
Daniel Ricciardo |
Red Bull/Renault |
1m24.574s |
- |
142 |
2 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1m24.584s |
0.010s |
90 |
3 |
Felipe Massa |
Williams/Mercedes |
1m24.672s |
0.098s |
88 |
4 |
Sergio Perez |
Force India/Mercedes |
1m24.702s |
0.128s |
121 |
5 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
1m24.923s |
0.349s |
89 |
6 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1m25.556s |
0.982s |
66 |
7 |
Fernando Alonso |
McLaren/Honda |
1m25.961s |
1.387s |
59 |
8 |
Jolyon Palmer |
Lotus/Mercedes |
1m26.280s |
1.706s |
77 |
9 |
Marcus Ericsson |
Sauber/Ferrari |
1m27.344s |
2.770s |
113 |
10 |
Carlos Sainz Jr. |
Toro Rosso/Renault |
1m28.945s |
4.371s |
100 |
Μιλώντας μετά το τέλος της ημέρας με το Ράικονεν που το απόγευμα έμεινε αρκετή ώρα άπραγος ενόσω οι μηχανικοί διόρθωναν την F15T ήταν ξεκάθαρο το πόσο διαφορετική είναι η ψυχολογία του αλλά και το κλίμα στη Ferrari: "Σήμερα δεν ήταν ιδανική μέρα για μας είχαμε κάποια θέματα αλλά συνολικά είμαστε σε καλό δρόμο. Είμαι ικανοποιημένος με τη συμπεριφορά του μονοθεσίου βέβαια πάντα υπάρχουν βελτιώσεις που μπορεί να γίνουν γι' αυτό εξάλου κάνουμε δοκιμές αλλά συνολικά είμαστε σε τελείως διαφορετική φάση".
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari Μαουρίτσιο Αριβαμπένε μιλώντας σχετικά τόνισε: "Θα δείτε εντελώς διαφορετικό Ράικονεν φέτος. Του ταιριάζει στο οδηγικό στυλ η F15 T και είναι χαμογελαστός και ικανοποιημένος. Εντελώς διαφορετικός από πέρυσι".
Αυτό μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε και εμείς ο Φινλανδός μέχρι που σταμάτησε να δώσει και αυτόγραφα, είναι γνωστή η απέχθεια του Κίμι σ' αυτά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr