F1 - Live, Βαρκελώνη 3η μέρα: Glory laps για Φερστάπεν, Μαλντονάντο (upd)!
Ο 17χρονος οδηγός της Toro Rosso έγραψε χρόνο ρεκόρ σήμερα το πρωί στην Καταλάνικη πίστα δοκιμάζοντας τη νέα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli. Το παράδειγμά του ακολούθησε το απόγευμα ο Μαλντονάντο με τη Lotus, η βρετανική ομάδα δίνει περισσότερο χρόνο στον οδηγό από τη Βενεζουέλα έναντι του Γάλλου, Ρομέν Γκροζάν.
Ο Μαξ Φερστάπεν στα πιτ βγάζει τη μέση και βάζει την πολύ μαλακή γόμα για να σπάσει το φράγμα του 1:25.
O καιρός σήμερα ήταν συννεφιασμένος και προς το μεσημέρι ψιχάλισε κιόλας επηρεάζοντας το πρόγραμμα των ομάδων. Η θερμοκρασία αέρα ήταν στους 11 βαθμούς Κελσίου και στο οδόστρωμα στους 20 βαθμούς Κελσίου συνθήκες που απέχουν αρκετά απ' αυτά που θα κληθούν ν' αντιμετωπίσουν οι ομάδες κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος.
Ψιχάλισε το μεσημέρι στη Βαρκελώνη αλλά αυτό δεν άλλαξε το πρόγραμμα της Mercedes. Ο Χάμιλτον εντυπωσίασε με τη σταθερότητα στο ρυθμό της W06.
Στη McLaren - Honda είχαν αρκετές προσδοκίες μετά τη χθεσινή καλή μέρα όμως τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν ανάλογα. Ο Μπάτον αντιμετώπισε ένα ηλεκτρικό πρόβλημα που τον υποχρέωσε να σταματήσει στην πίστα ενώ είχε συμπληρώσει μόλις 7 γύρους. Οι μηχανικοί επιβεβαίωσαν πως το μονοθέσιο έχασε τη δύναμη ενόσω κινούνταν. Συνεπικουρώντας στην προσπάθεια των μηχανικών να διορθώσουν το πρόβλημα ο Μπάτον μπήκε και βγήκε άλλες 5 φορές στα πιτ.
Μια από τις 6 φορές που ο Μπάτον βγήκε από τα πιτ σήμερα.
Ο Φέτελ πριν ακόμη ξεκινήσει τη μέρα βγήκε με τη Ferrari στη στροφή 5 στον πρώτο κιόλας γύρο. Προς τιμήν του ο Γερμανός παραδέχτηκε πως η πίστα ήταν ακόμη νωπή από την πρωινή υγρασία και έκανε λάθος. Δεν άργησε όμως να βγει ξανά στην πίστα και νωρίς το απόγευμα ήταν ο πρώτος που έσπασε σήμερα το φράγμα των 80 γύρων.
O Φέτελ υπογράφει αυτόγραφα στους Ισπανούς θαυμαστές του.
Στη Red Bull ο νεαρός Ρώσος Δανιήλ Κβιάτ που αντικατέστησε το Φέτελ επικέντρωσε την προσοχή του στα πιτ στοπ και στους αυτοματισμούς που πρέπει ν' αναπτύξει μαζί με τους μηχανικούς του.
Στη Sauber έχασαν σχεδόν όλο το πρωινό για ν' αντικαταστήσουν το κιβώτιο του μονοθεσίου. Ο Έρικσον βγήκε για πρώτη φορά στην πίστα το μεσημέρι μ' ενδιάμεσα ελαστικά ενόσω ψιχάλιζε.
Το ρεπορτάζ είναι σε εξέλιξη...
Οι χρόνοι μέχρι τη μεσημεριανή ανάπαυλα ήταν:
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος |
Διαφορά |
Γύροι |
1 |
Max Verstappen |
Toro Rosso/Renault |
1m24.739s |
- |
60 |
2 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
1m26.142s |
1.403s |
41 |
3 |
Sebastian Vettel |
Ferrari |
1m26.407s |
1.668s |
54 |
4 |
Daniil Kvyat |
Red Bull/Renault |
1m26.589s |
1.850s |
34 |
5 |
Felipe Massa |
Williams/Mercedes |
1m26.912s |
2.173s |
55 |
6 |
Pascal Wehrlein |
Force India/Mercedes |
1m27.699s |
2.960s |
36 |
7 |
Pastor Maldonado |
Lotus/Mercedes |
1m27.966s |
3.227s |
42 |
8 |
Jenson Button |
McLaren/Honda |
1m29.151s |
4.412s |
12 |
9 |
Marcus Ericsson |
Sauber/Ferrari |
1m42.931s |
18.192s |
6 |
Ο Φέτελ με την F15T και τη μέση γόμα της Pirelli στην πίστα.
Ένα ευτράπελο που έγινε λίγο πριν το τέλος της ημέρας ήταν στην έξοδο των πιτ με τους Μπάτον και Φερστάπεν να μένουν βγαίνοντας.
Αμέσως μετά την ολοκλήρωση ο Φέτελ που κατάφερε να συμπληρώσει 105 γύρους σήμερα με τη Ferrari αρκετούς αυτούς σε αργό ρυθμό, βγήκε για δηλώσεις προς τους δημοσιογράφους και ήμασταν εκεί να τον ακούσουμε: " Πρέπει να παραμείνω προσγειωμένος και να θυμάμαι πόσα έχουν αλλάξει. Έχουμε καλή βάση, για να προχωρήσουμε σε εξέλιξη, δεν έχω οδηγήσει το περσινό αλλά όσοι βρίσκονται στην ομάδα είναι πολύ ικανοποιημένοι με το φετινό. Σίγουρα έχουμε δουλειά ακόμη, η Mercedes είναι μπροστά αυτή προσπαθούμε να πλησιάσουμε και να νικήσουμε, αυτά είναι τα δεδομένα..."
Σε ερώτηση τι θα κάνει ανάμεσα στα δυο τεστ στη Βαρκελώνη ο Φέτελ απάντησε: 'Τίποτα το ιδιαίτερο θα αναλύσω τι έγινε εδώ και θα προετοιμαστώ για το επόμενο, θα κάνω προπόνηση για να είμαι έτοιμος για το τελευταίο τεστ".
Ο Φέτελ πριν λίγο κάνει δηλώσεις στους δημοσιογράφους
Όσον αφορά στην απαγόρευση στις αλλαγές των σχεδίων ο Φέτελ είπε: " Είναι καιρός να ηρεμήσω λίγο με τις αλλαγές στο σχέδιο του κράνους, δεν ξέρω πόσο θα είναι η ποινή αν το αλλάξω όμως ήταν καλό που είχαμε τη δυνατότητα να μαζεύουμε κάποια χρήματα για φιλανθρωπικούς σκοπούς".
Ερωτηθείς για την αξιολόγηση της δυναμικής της νέας F15T ο Φέτελ ήταν φειδωλός στα λεγόμενά του: "Δεν έχουμε κάνει πραγματική δουλειά στο σετάρισμα ασχολούμαστε περισσότερο με την αξιοπιστία και το να συμπληρώνουμε γύρους στο μονοθέσιο ώστε να το κατανοήσουμε καλύτερα και να έχουμε περισσότερα δεδομένα ώστε να βρούμε τα όποια προβλήματα. Η Mercedes ήταν η καλύτερη πέρυσι στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης αλλά τα προηγούμενα χρόνια άλλος ήταν ο καλύτερος στις δοκιμές και άλλος ξεκινούσε δυνατά στους αγώνες. Σίγουρα είναι ευχάριστο να θεωρούν πως η Ferrari είναι η ευχάριστη έκπληξη των δοκιμών αλλά αυτό δεν έχει μεγάλη σημασία. Δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το τι κάνει ο καθένας υπάρχουν πολλές αλλαγές από τώρα ως την Αυστραλία ειδικά στις μονάδες ισχύος οπότε δεν μπορείς να ξέρεις που βρίσκεται ο ανταγωνισμός".
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος |
Διαφορά |
Γύροι |
1 |
Pastor Maldonado |
Lotus/Mercedes |
1m24.348s |
- |
104 |
2 |
Max Verstappen |
Toro Rosso/Renault |
1m24.739s |
0.391s |
129 |
3 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
1m26.076s |
1.728s |
101 |
4 |
Marcus Ericsson |
Sauber/Ferrari |
1m26.340s |
1.992s |
53 |
5 |
Sebastian Vettel |
Ferrari |
1m26.407s |
2.059s |
105 |
6 |
Daniil Kvyat |
Red Bull/Renault |
1m26.589s |
2.241s |
111 |
7 |
Felipe Massa |
Williams/Mercedes |
1m26.912s |
2.564s |
55 |
8 |
Pascal Wehrlein |
Force India/Mercedes |
1m27.333s |
2.985s |
81 |
9 |
Valtteri Bottas |
Williams/Mercedes |
1m27.556s |
3.208s |
49 |
10 |
Jenson Button |
McLaren/Honda |
1m29.151s |
4.803s |
24 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr