F1 – Live, Βαρκελώνη 4η μέρα: Δόξα Γκροζάν, έλαμψε η Mercedes, στο νοσοκομείο ο Αλόνσο(upd)!
22.02.2015
19:40
Η 4η μέρα των δοκιμών δεν ήταν καθόλου καλή για τη McLaren που είδε τον Αλόνσο να βγαίνει μετά την έξοδο της γρήγορης καμπής Νο 3.
Ο Ισπανός είχε μια σοβαρή έξοδο μετά τη γρήγορη καμπή 3 στη Βαρκελώνη όπου χτύπησε με τη McLaren στα προστατευτικά λάστιχα με πολλά χιλιόμετρα. Βγαίνοντας από το μονοθέσιο ο Αλόνσο είχε τις αισθήσεις του και μιλούσε, μεταφέρθηκε αμέσως στο ιατρείο της πίστας με φορείο και από κει διακομίστηκε με ελικόπτερο στο νοσοκομείο για προληπτικές εξετάσεις.
Περισσότερα για το ατύχημα του Αλόνσο διαβάστε εδώ…
Τα τελευταία νέα από τη McLaren αναφέρουν πως ο Ισπανός έκανε τις ακτινογραφίες στο νοσοκομείο και δεν έχει κάποιο τραυματισμό. Η ομάδα ανακοίνωσε πως ο Μπάτον δε θα προλάβει να οδηγήσει σήμερα καθώς το μονοθέσιο δε θα είναι έτοιμο μέχρι τις 19:00 ώρα Ελλάδος. Όπως επιβεβαίωσε ο αγωνιστικός διεθυντής της McLaren, Έρικ Μπουγιέ ο Αλόνσο δεν έχει τραυματιστεί αλλά προληπτικά θα παραμείνει στο νοσοκομείο απόψε.
Οι μηχανικοί της McLaren δίπλα στο μονοθέσιο και το ιατρικό τημ δίπλα στον Αλόνσο μετά την έξοδο του Ισπανού
Περισσότερα για το ατύχημα του Αλόνσο διαβάστε εδώ…
Τα τελευταία νέα από τη McLaren αναφέρουν πως ο Ισπανός έκανε τις ακτινογραφίες στο νοσοκομείο και δεν έχει κάποιο τραυματισμό. Η ομάδα ανακοίνωσε πως ο Μπάτον δε θα προλάβει να οδηγήσει σήμερα καθώς το μονοθέσιο δε θα είναι έτοιμο μέχρι τις 19:00 ώρα Ελλάδος. Όπως επιβεβαίωσε ο αγωνιστικός διεθυντής της McLaren, Έρικ Μπουγιέ ο Αλόνσο δεν έχει τραυματιστεί αλλά προληπτικά θα παραμείνει στο νοσοκομείο απόψε.
Οι μηχανικοί της McLaren δίπλα στο μονοθέσιο και το ιατρικό τημ δίπλα στον Αλόνσο μετά την έξοδο του Ισπανού
.
Ο Ισπανός έμεινε μόνο για λίγα λεπτά στο ιατρείο της πίστας και αμέσως μετά με φορείο και φορώντας το προστατευτικό κολάρο για τον αυχένα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με το ελικόπτερο της πίστας (φωτ. κάτω)
Στο σύνολο ήταν ένα ακόμη δύσκολο 4ημερο για την McLaren Honda που συμπλήρωσε μόλις 104 γύρους τις τέσσερις μέρες. Πέρα από το ατύχημα του Αλόνσο η τελευταία μέρα στη Βαρκελώνη κύλησε με πολύ δουλειά για τις ομάδες, εκτός της McLaren που τα μάζεψε νωρίς. Περιέργως πως αλλά και ο άλλος Ισπανός ο Κάρλος Σάινθ jr. βγήκε στο ίδιο σημείο με την Toro Rosso. Ο νεαρός οδηγός δεν μπόρεσε να ξαναβγεί μετά στην πίστα. Οι κερκίδες που το πρωί γέμισαν με Ισπανούς που αδημονούσαν να χειροκροτήσουν τον Αλόνσο άδειασαν νωρίς τελικά αφότου ο ήρωας τους βρέθηκε στο νοσοκομείο. Στις κόκκινες σημαίες της ημέρας και η Williams που έμεινε στην πίστα στα χέρια του Μπότας αλλά και η περσινή Force India στα χέρια του Χούλκενμπεργκ που έμεινε από μονάδα ισχύος.
Στα πιτ της McLaren Honda βρίσκεται και το θρυλικό μονοθέσιο του 1988 που στα χέρια των Προστ και Σένα κέρδισε τους 15 από τους 16 αγώνες της χρονιάς.
Ήταν η πρώτη μέρα που στη Mercedes αποφάσισαν να δείξουν και να δουν την ταχύτητα της W06 Hybrid με το Νίκο Ρόσμπεργκ να σημειώνει με τη μέση γόμα, τον δεύτερο χρόνο ημέρας αλλά και τον δεύτερο χρόνο του 4ημερου. Αν είναι ακριβής η εκτίμηση της Pirelli πως η νέα πολύ μαλακή γόμα είναι 1.5 -2 sec ταχύτερη από τη μέση γόμα τότε η Mercedes σπάει άνετα το φράγμα του 1:23 τη στιγμή που οι υπόλοιποι δεν έχουν κατέβει το 1:24. Πάντως ο Ρόσμπεργκ δεν απέφυγε ένα τετακέ νωρίς το πρωί με κρύα λάστιχα που τον υποχρέωσε να επιστρέψει με το Seat Alhambra της οργάνωσης στα πιτ.
Ο Ρόσμπεργκ πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο του 4ημερου απ' όσους έγιναν με τη μέση γόμα της Pirelli (σ.σ: άσπρο σιρίτι).
Ο Ρομέν Γκροζάν που σήμερα για πρώτη φορά οδήγησε για την ομάδα της Lotus η οποία δίνει περισσότερο χρόνο στον Μαλντονάντο πέτυχε την καλύτερη επίδοση της ημέρας χρησιμοποιώντας τη πολύ μαλακή γόμα. Το απόγευμα ο Γάλλος έκανε προσομοίωση αγώνα.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Δεν κύλησε όπως θα την ήθελαν η σημερινή μέρα για τη Ferrari, ούτε όσον αφορά στον αριθμό των γύρων ούτε όσον αφορά στο ρυθμό. Ο Φέτελ έμεινε άπραγος το μεγαλύτερο μέρος του απογεύματος.
Εδώ σε πρωινή φωτογραφία που βγαίνει στην πίστα σήμερα.
Ο Ισπανός έμεινε μόνο για λίγα λεπτά στο ιατρείο της πίστας και αμέσως μετά με φορείο και φορώντας το προστατευτικό κολάρο για τον αυχένα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με το ελικόπτερο της πίστας (φωτ. κάτω)
Στο σύνολο ήταν ένα ακόμη δύσκολο 4ημερο για την McLaren Honda που συμπλήρωσε μόλις 104 γύρους τις τέσσερις μέρες. Πέρα από το ατύχημα του Αλόνσο η τελευταία μέρα στη Βαρκελώνη κύλησε με πολύ δουλειά για τις ομάδες, εκτός της McLaren που τα μάζεψε νωρίς. Περιέργως πως αλλά και ο άλλος Ισπανός ο Κάρλος Σάινθ jr. βγήκε στο ίδιο σημείο με την Toro Rosso. Ο νεαρός οδηγός δεν μπόρεσε να ξαναβγεί μετά στην πίστα. Οι κερκίδες που το πρωί γέμισαν με Ισπανούς που αδημονούσαν να χειροκροτήσουν τον Αλόνσο άδειασαν νωρίς τελικά αφότου ο ήρωας τους βρέθηκε στο νοσοκομείο. Στις κόκκινες σημαίες της ημέρας και η Williams που έμεινε στην πίστα στα χέρια του Μπότας αλλά και η περσινή Force India στα χέρια του Χούλκενμπεργκ που έμεινε από μονάδα ισχύος.
Στα πιτ της McLaren Honda βρίσκεται και το θρυλικό μονοθέσιο του 1988 που στα χέρια των Προστ και Σένα κέρδισε τους 15 από τους 16 αγώνες της χρονιάς.
Ήταν η πρώτη μέρα που στη Mercedes αποφάσισαν να δείξουν και να δουν την ταχύτητα της W06 Hybrid με το Νίκο Ρόσμπεργκ να σημειώνει με τη μέση γόμα, τον δεύτερο χρόνο ημέρας αλλά και τον δεύτερο χρόνο του 4ημερου. Αν είναι ακριβής η εκτίμηση της Pirelli πως η νέα πολύ μαλακή γόμα είναι 1.5 -2 sec ταχύτερη από τη μέση γόμα τότε η Mercedes σπάει άνετα το φράγμα του 1:23 τη στιγμή που οι υπόλοιποι δεν έχουν κατέβει το 1:24. Πάντως ο Ρόσμπεργκ δεν απέφυγε ένα τετακέ νωρίς το πρωί με κρύα λάστιχα που τον υποχρέωσε να επιστρέψει με το Seat Alhambra της οργάνωσης στα πιτ.
Ο Ρόσμπεργκ πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο του 4ημερου απ' όσους έγιναν με τη μέση γόμα της Pirelli (σ.σ: άσπρο σιρίτι).
Ο Ρομέν Γκροζάν που σήμερα για πρώτη φορά οδήγησε για την ομάδα της Lotus η οποία δίνει περισσότερο χρόνο στον Μαλντονάντο πέτυχε την καλύτερη επίδοση της ημέρας χρησιμοποιώντας τη πολύ μαλακή γόμα. Το απόγευμα ο Γάλλος έκανε προσομοίωση αγώνα.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος |
Διαφορά |
Γύροι |
1 |
Romain Grosjean |
Lotus/Mercedes |
1m24.067s |
- |
111 |
2 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1m24.321s |
0.254s |
129 |
3 |
Daniil Kvyat |
Red Bull/Renault |
1m24.941s |
0.874s |
102 |
4 |
Felipe Nasr |
Sauber/Ferrari |
1m24.956s |
0.889s |
73 |
5 |
Valtteri Bottas |
Williams/Mercedes |
1m25.345s |
1.278s |
127 |
6 |
Carlos Sainz Jr. |
Toro Rosso/Renault |
1m25.604s |
1.537s |
88 |
7 |
Sebastian Vettel |
Ferrari |
1m26.312s |
2.245s |
74 |
8 |
Nico Hulkenberg |
Force India/Mercedes |
1m26.591s |
2.524s |
36 |
9 |
Fernando Alonso |
McLaren/Honda |
1m27.956s |
3.889s |
20 |
Δεν κύλησε όπως θα την ήθελαν η σημερινή μέρα για τη Ferrari, ούτε όσον αφορά στον αριθμό των γύρων ούτε όσον αφορά στο ρυθμό. Ο Φέτελ έμεινε άπραγος το μεγαλύτερο μέρος του απογεύματος.
Εδώ σε πρωινή φωτογραφία που βγαίνει στην πίστα σήμερα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr