Renault F1: Έχουμε δουλειά ακόμη!
04.03.2015
10:20
Η γαλλική εταιρεία που εδώ και πολλά χρόνια αγωνίζεται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της F1 και από το 2010 έως και το 2013 σάρωσε τα πρωταθλήματα με το Φέτελ και τη Red Bull έχει βρεθεί σε μειονεκτική θέση από πέρυσι που ξεκίνησε η νέα υβριδική εποχή της F1.
Η Mercedes έκανε καλύτερα δουλειά πέρυσι με τη μονάδα ισχύος της πιάνοντας εξ απήνης Ferrari και Renault. Στη Renault πλέον έχουν συνεργασία μόνο με τις ομάδες της Red Bull (RBR, Toro Rosso). Από πέρυσι είχαν θέσει στόχο στο ξεκίνημα της φετινής χρονιάς τη μείωση της υστέρησης σε ισχύ από τη Mercecdes. Η αλήθεια είναι πως στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης η αξιοπιστία της Renault αποδείχτηκε ικανοποιητική. Όταν στη συνέχεια στο τελευταίο 4ημερο δοκιμών εξέλιξης ήρθε η ώρα ν’ αυξηθεί η απόδοση της μονάδας ισχύος για να φτάσει τα 850PS που έχει ανακοινώσει για φέτος η γαλλική εταιρεία, προέκυψαν κάποια προβλήματα οδηγησιμότητας και ομοιογένειας.
Ο επικεφαλής των δραστηριοτήτων πίστας της Renault, Ρεμί Ταφίν τόνισε: «Έχουμε τη δύναμη αλλά δουλεύουμε ακόμη στη σταθερότητα και την ομοιογένεια. Δεν κάναμε όλη τη δουλειά που θα θέλαμε γιατί δεν μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε όλα τα νέα εξαρτήματα μαζί. Θέλω να ξεκαθαρίσω πως η χαρτογράφηση ενός κινητήρα διαρκεί βδομάδες ή και μήνες. Πόσο μάλλον με τις πολύπλοκες λειτουργίες της μονάδας ισχύος. Η δυναμική υπάρχει αλλά θα χρειαστούν ακόμη αρκετοί αγώνες προτού αξιοποιήσουμε τα μεγέθη που καταγράφουμε στο δυναμόμετρο. Δε νομίζω πως θα είμαστε 100% έτοιμοι στη Μελβούρνη. Θέλει δουλειά ακόμη θα κάνουμε ένα βήμα σε κάθε αγώνα».
Ο επικεφαλής των δραστηριοτήτων πίστας της Renault, Ρεμί Ταφίν τόνισε: «Έχουμε τη δύναμη αλλά δουλεύουμε ακόμη στη σταθερότητα και την ομοιογένεια. Δεν κάναμε όλη τη δουλειά που θα θέλαμε γιατί δεν μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε όλα τα νέα εξαρτήματα μαζί. Θέλω να ξεκαθαρίσω πως η χαρτογράφηση ενός κινητήρα διαρκεί βδομάδες ή και μήνες. Πόσο μάλλον με τις πολύπλοκες λειτουργίες της μονάδας ισχύος. Η δυναμική υπάρχει αλλά θα χρειαστούν ακόμη αρκετοί αγώνες προτού αξιοποιήσουμε τα μεγέθη που καταγράφουμε στο δυναμόμετρο. Δε νομίζω πως θα είμαστε 100% έτοιμοι στη Μελβούρνη. Θέλει δουλειά ακόμη θα κάνουμε ένα βήμα σε κάθε αγώνα».
Στη Renault πλέον έχουν συνεργασία μόνο με τις ομάδες της Red Bull (RBR, Toro Rosso). Αντίστοιχα η Ferrari συνεργάζεται μόνο με τη Sauber, η Honda με τη McLaren και μόνο η Mercedes έχει συνεργασία με τρεις ομάδες πέραν της εργοαστασιακής (Lotus, Force India και Williams).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr