F1: Αυτή τη θέση ποιος θα την πάρει;
F1: Αυτή τη θέση ποιος θα την πάρει;
Δύσκολες καταστάσεις για την ομάδα της Sauber που προσπαθεί μ’ ευφυολογήματα να αποκρούσει το νομικό αίτημα του 29χρονου Ολλανδού οδηγού Κιέντο φαν ντερ Γκαρντ να του δοθεί μια C34 στον αγώνα της Αυστραλίας.
Το πρωτάθλημα της F1 ξεκινά αυτή την Κυριακή στη Μελβούρνη της Αυστραλίας, ήδη ομάδες, οδηγοί και μηχανικοί βρίσκονται εκεί. Η Ελβετική ομάδα της Sauber είναι μια από τις τρεις μικρές ομάδες που αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα. Οι άλλες δυο είναι η Force India και η Lotus. Σ’ αυτό το πλαίσιο τόσο η Lotus (Μαλντονάντο) όσο και η Force India (Πέρεζ) συνεργάζονται με οδηγούς που φέρνουν χρήματα στην ομάδα μέσω χορηγιών χωρίς να είναι πρωτεύον κριτήριο η οδηγική ικανότητα τους.
Η Sauber πέρυσι είχε ανακοινώσει πως το 2015 θα συνεργαστεί με τον τότε δοκιμαστή της ομάδας Κιέντο φαν ντερ Γκαρντ. Στην πορεία προέκυψαν οι Νασρ και Έρικσον που προφανώς έφεραν περισσότερα χρήματα στην ομάδα. Ο φαν ντερ Γκαρντ κινήθηκε νομικά με αγωγή σε δικαστήριο της Αυστραλίας όπου ζητά από την ομάδα να του δώσει στον αγώνα της Κυριακής τη θέση που δικαιούται. Η υπερασπιστική γραμμή της Sauber είναι για γέλια, ο δικηγόρος της ομάδας ανέφερε πως δεν έχει εμπειρία από τη C34 ο ντε Γκαρντ και δεν του έχουν πάρει μέτρα για κάθισμα οπότε θα αποτελούσε θανάσιμο κίνδυνο να του δοθεί ένα μονοθέσιο.
Σκεφτείτε πως η χρεοκοπημένη Manor/Marussia που πέρυσι στο Ιαπωνικό GP είχε ένα σοβαρότατο ατύχημα με τον Μπιανκί και πριν δυο χρόνια με την αείμνηστη Μαρία ντε Βιγιότα θα βρεθεί στο grid της Αυστραλίας με δυο οδηγούς Στίβενς/Μερχί που μέχρι τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής (13/3) δε θα έχουν οδηγήσει το μονοθέσιο της ομάδας όπως και κανείς άλλος.
Η Sauber πέρυσι είχε ανακοινώσει πως το 2015 θα συνεργαστεί με τον τότε δοκιμαστή της ομάδας Κιέντο φαν ντερ Γκαρντ. Στην πορεία προέκυψαν οι Νασρ και Έρικσον που προφανώς έφεραν περισσότερα χρήματα στην ομάδα. Ο φαν ντερ Γκαρντ κινήθηκε νομικά με αγωγή σε δικαστήριο της Αυστραλίας όπου ζητά από την ομάδα να του δώσει στον αγώνα της Κυριακής τη θέση που δικαιούται. Η υπερασπιστική γραμμή της Sauber είναι για γέλια, ο δικηγόρος της ομάδας ανέφερε πως δεν έχει εμπειρία από τη C34 ο ντε Γκαρντ και δεν του έχουν πάρει μέτρα για κάθισμα οπότε θα αποτελούσε θανάσιμο κίνδυνο να του δοθεί ένα μονοθέσιο.
Σκεφτείτε πως η χρεοκοπημένη Manor/Marussia που πέρυσι στο Ιαπωνικό GP είχε ένα σοβαρότατο ατύχημα με τον Μπιανκί και πριν δυο χρόνια με την αείμνηστη Μαρία ντε Βιγιότα θα βρεθεί στο grid της Αυστραλίας με δυο οδηγούς Στίβενς/Μερχί που μέχρι τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής (13/3) δε θα έχουν οδηγήσει το μονοθέσιο της ομάδας όπως και κανείς άλλος.
Ο οδηγός Κιέντο φαν ντερ Γκαρντ (δεξιά) με το δικηγόρο του, Τομ Κλερκ κατά τη διάρκεια της ακρόασης στην Αυστραλία.
Ο δικηγόρος του ντερ Γκαρντ, Τομ Κλερκ τεκμηρίωσε στο δικαστήριο την θέση «οι ομάδες είναι εξαιρετικά ευέλικτες στο να προσαρμόζουν τα μονοθέσια για κάθε οδηγό» ενώ αποκάλυψε πως στα συμβόλαια των Νασρ, Έρικσον υπάρχει πρόβλεψη αντικατάστασής τους από άλλον οδηγό χωρίς αυτό να επηρεάζει τη χορηγική συνεργασία των υποστηρικτών τους με την ομάδα. Οι δυο οδηγοί της Sauber όπως και ο ντερ Γκαρντ παρέστησαν στο Ανώτερο Δικαστήριο της Βικτόρια κατά τη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας. Ο δικαστής Κλιντ Κροφτ επιφυλάχτηκε να εκδώσει την απόφασή του αύριο το πρωί.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα