Τέλος ο V10 για το νέο Audi RS6

  • Λόγω των αυστηρότερων μέτρων για τις εκπομπές ρύπων
  • Κινητήρας V8 με turbo, κομπρέσσορα ή και τα δύο
  • Αυξημένη ιπποδύναμη, αλλά μικρότερη κατανάλωση

Υποκυβισμό πρόκειται να υποστούν οι νέες γενιές των Audi S6 και RS6, σύμφωνα με τη γερμανική εταιρία και αυτό χάρη των αυστηρότερων μέτρων της νομοθεσίας για τις εκπομπές ρύπων. Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες μας, ο εξαιρετικός V10 κινητήρας, ο οποίος προέρχεται από την Lamborghini και εφοδιάζει σήμερα το RS6, θα αντ

  • Λόγω των αυστηρότερων μέτρων για τις εκπομπές ρύπων
  • Κινητήρας V8 με turbo, κομπρέσσορα ή και τα δύο
  • Αυξημένη ιπποδύναμη, αλλά μικρότερη κατανάλωση

Υποκυβισμό πρόκειται να υποστούν οι νέες γενιές των Audi S6 και RS6, σύμφωνα με τη γερμανική εταιρία και αυτό χάρη των αυστηρότερων μέτρων της νομοθεσίας για τις εκπομπές ρύπων. Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες μας, ο εξαιρετικός V10 κινητήρας, ο οποίος προέρχεται από την Lamborghini και εφοδιάζει σήμερα το RS6, θα αντικατασταθεί από έναν υπερτροφοδοτούμενο με turbo, κομπρέσσορα ή και τα δύο που θα είναι όμως V8.
Αν και μικρότερος, ο νέος κινητήρας θα αποδίδει μεγαλύτερη ιπποδύναμη (580 PS) σε σχέση με τον V10, ενώ παράλληλα θα καταναλώνει λιγότερο καύσιμο. Φαίνεται πως η μάχη στη συγκεκριμένη κατηγορία έχει «ανάψει» για τα καλά, μια και η BMW θα προβεί ακριβώς στις ίδιες κινήσεις. Όπως έχει γίνει γνωστό εδώ και αρκετό διάστημα, η νέα Μ5 θα χρησιμοποιεί V8 κινητήρα στη θέση του V10.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr