Χέλμουτ Μάρκο: Οι κανονισμοί σκοτώνουν τη F1!

Ο ισχυρός άντρας του τμήματος motorsport της Red Bull προειδοποίησε ότι αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση τότε η εταιρεία θα εξετάσει την παρουσία της στη F1.

Η Red Bull που κυριάρχησε στη F1 από το 2010 έως και το 2013 με το Φέτελ, ξεκινά με προβλήματα για 2η συνεχή χρονιά. Πέρυσι οι Ταύροι πήραν 3 νίκες, με το Ρικιάρντο φέτος όμως όλα δείχνουν πως η Renault δεν πέτυχε τα αναμενόμενα όσον αφορά στην απόδοση της μονάδας ισχύος.

Οι Γάλλοι που έχουν περιοριστεί μόνο σε δυο ομάδες, αυτές της Red Bull (RBR, Toro Rosso)
είναι προβληματισμένοι για τη συνέχεια. Ο Προστ που είναι ο εκπρόσωπος της Renault στη F1, φέρεται να έχει πείσει τον πρόεδρο Κάρλο Γκοσν πως ο μόνος δρόμος για την επιτυχία είναι να διαθέτει η Renault εργοστασιακή ομάδα όπως οι Mercedes, Ferrari. Μάλιστα το σενάριο που εξετάζεται είναι η εξαγορά της Toro Rosso.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ χαρακτήρισε
«κάπως χάλια» την προσπάθεια της Renault να βελτιώσει τη μονάδα ισχύος της: «Πρέπει να καταλάβουν πως δεν είναι ξεκίνημα αυτό, σε τέσσερα μονοθέσια είχαμε δυο αστοχίες στον πρώτο αγώνα και πάρα πολλά προβλήματα στην ομαλή λειτουργία». Η Red Bull κάνει δικές της δυναμομετρήσεις στην Αυστρία (AVL List) για να έχει εικόνα για την απόδοση της μονάδας ισχύος της Renault.

Ο Χόρνερ μετά τον αγώνα στην Αυστραλία ζήτησε από τη FIA να εξισώσει την απόδοση των μονάδων ισχύος κάτι που έφερε την άμεση αντίδραση του διευθυντή αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Τότο Βολφ: « Νομίζω πως καλύτερη είναι να βάλουν το κεφάλι κάτω και να δουλέψουν. Όταν αγωνίζεσαι στη F1, και προσπαθείς να κυριαρχήσεις στον ανώτατο επίπεδο και μετά τον πρώτο αγώνα πας κλαίγοντας και ζητάς εξίσωση, αυτά δε γίνονταν στο παρελθόν. Να πάμε στον τοίχο στην Ιερουσαλήμ να κάνουν τα παράπονά τους».



Ο Μαρκ Γουέμπερ σε ρόλο ρεπόρτερ ανακρίνει τον Κρίστιαν Χόρνερ, άλλοτε διευθυντή του στη Red Bull Racing.


Ο Βολφ θεωρεί πως η Mercedes θα είναι ακόμη καλύτερη στη Μαλαισία
λόγω της αεροδυναμικής απόδοσης της W06. Οι Mercedes από την αρχή του 2014 έως σήμερα σε 20 αγώνες έχουν κάνει το ντάμπλ 12 φορές και εκφράζονται φόβοι ότι μπορεί να το πετύχουν άλλες 19 φορές φέτος.

Η αντίδραση από την πλευρά της Red Bull
σε όλα αυτά ήρθε από το ανώτατο επίπεδο και το Χέλμουτ Μάρκο: «Θα εξετάσουμε την κατάσταση ξανά το καλοκαίρι όπως κάνουμε κάθε χρόνο κοιτώντας τα κόστη και την απόδοση. Αν είμαστε πλήρως απογοητευμένοι πιθανόν να εξετάσουμε την αποχώρηση από τη F1. Ναι υπάρχει κίνδυνος να χάσει ο κ. Μάτεζιτς το ενδιαφέρον του για τη F1. Αυτές οι μονάδες ισχύος είναι η λάθος λύση για τη F1 και θα το λέγαμε αυτό ακόμη και αν βρίσκονταν η Renault στην κορυφή. Οι τεχνικοί κανονισμοί δεν είναι κατανοητοί, είναι εξαιρετικά πολύπλοκοι και πολύ ακριβοί. Είναι μια formula μηχανολόγων. Θέλουμε να μειώσουμε τα κόστη αλλά δε γίνεται έτσι. Ο Νιούι έπαψε ν’ ασχολείται λόγω της μονάδας ισχύος και της επίδρασης που έχει. Αυτοί οι κανονισμοί σκοτώνουν το σπορ».

Η Red Bull έχει δυο ομάδες την RBR και την Toro Rosso ενώ βάση της συμφωνίας Ομόνοιας
έχει δεσμευτεί για την παρουσία της στο πρωτάθλημα της F1, έως το 2020 τουλάχιστον.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr