H Mercedes GLE και σε υβριδική έκδοση

Με λιγότερο σπορ εμφάνιση από την Coupe, αλλά με την ίδια πολυτέλεια και ποιότητα κατασκευής, η GLE είναι έτοιμη να κάνει πρεμιέρα στο σαλόνι αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης.

Πρόκειται για το μεγάλο SUV – μήκους 4,82 m. – που αντικαθιστά την M-Class στη γκάμα της Mercedes. Όπως συμβαίνει και με την GLE Coupe, στην κορυφή της λίστας με τις εκδόσεις τοποθετούνται οι GLE 63 και GLE 63 S με τη σφραγίδα της AMG.

Άξιο καταγραφής είναι το γεγονός ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Mercedes λανσάρει ένα SUV σε έκδοση plug-in hybrid. Πρόκειται για την GLE 500 e 4MATIC, η οποία μπορεί να διανύσει απόσταση 30 km και με ταχύτητα έως 130 km/h με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας. Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από τον 3λιτρο V6 βενζίνης με 333 PS και ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 116 PS. Η συνδυαστική ισχύς φθάνει τα 442 PS και η ροπή τα 66,3 kgm. Ο κατασκευαστής ανακοινώνει κατανάλωση σε μεικτό κύκλο μόλις 3,3 lt/100 km και εκπομπές ρύπων 78 g/km.

Τόσο η GLE 63 όσο και η GLE 63 S εφοδιάζονται με τον 5.5 V8 twin-turbo της AMG. Αλλάζει βέβαια η μέγιστη ισχύς, καθώς στην πρώτη περίπτωση είναι 557 PS και στη δεύτερη 585 PS. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h διαρκεί 4,3 και 4,2 sec αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, όμως υπάρχει η δυνατότητα (με το προαιρετικό πακέτο AMG Drive) να ανέβει στα 280 km/h.



Υπάρχουν βέβαια και πιο… γήινες παραλλαγές της GLE, όπως η 250 d που θα κυκλοφορήσει και σε έκδοση χωρίς τετρακίνηση 4MATIC. Στόχος είναι βέβαια ο περιορισμός της κατανάλωσης (5,4 lt/100 km) και των ρύπων (140 g/km). Κινητήρας είναι ο 4κύλινδρος diesel με χωρητικότητα 2.143 cc, μέγιστης ισχύος 204 PS (η GLE 250 d είναι διαθέσιμη και ως 4×4). Η πιο ισχυρή πετρελαιοκίνητη GLE είναι η 350 d με 3λιτρο V6, απόδοσης 258 PS. Όλοι οι κινητήρες diesel συνδυάζονται με το νέο 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC. Στην πλευρά των βενζινοκίνητων εκδόσεων συναντάμε την GLE 400 4MATIC με τον 3.0 V6 των 333 PS και την GLE 500 4MATIC, η οποία παίρνει ζωή από το V8 των 4.663 cc και των 435 PS. Και οι δύο συνδυάζονται με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο 7G-TRONIC.

Η μόνιμη τετρακίνηση 4MATIC κατανέμει τη ροπή σε αναλογία 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες, όμως στις εκδόσεις AMG έχει μεγαλύτερη… αδυναμία στους πίσω τροχούς (40:60) για πιο σπορ συμπεριφορά. Το προαιρετικό πακέτο Off-Road Engineering αυξάνει κι άλλο τις δυνατότητες κίνησης σε δύσκολες επιφάνειες. Τέλος, η αερανάρτηση AIRMATIC προσφέρει απόσταση από το έδαφος έως τα 285 mm.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr