GP Μαλαισίας, ελεύθερες δοκιμές: Ταχύτερες οι Mercedes!

Όπως αναμένονταν οι Ρόσμπεργκ και Χάμιλτον σημείωσαν τους ταχύτερους γύρους σήμερα πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών στην πίστα της Σεπάνγκ όπου την Κυριακή στις 10 το πρωί ώρα Ελλάδος θα διεξαχθεί ο 2ος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος.

Η μέρα δεν ήταν ανέφελη για τα ασημί βέλη καθώς ο Χάμιλτον αντιμετώπισε πρόβλημα με τη μονάδα ισχύος στην πρώτη περίοδο. Ο Βρετανός δεν μπόρεσε να συμπληρώσει πάνω από 4 γύρους και οι μηχανικοί της ομάδας έδωσαν αγώνα με το χρόνο για να επιδιορθώσουν το πρόβλημα. Τα κατάφεραν τελικά και ο Χάμιλτον βγήκε στην πίστα ενώ απέμεναν 52 λεπτά για την ολοκλήρωση του FP2. Πολύ σύντομα δημιουργήθηκε νέο πρόβλημα με τα δεδομένα τηλεμετρίας της W06, οι μηχανικοί της Mercedes στα πιτ δε λάμβαναν τίποτε.
Όλα αυτά δεν εμπόδισαν το Βρετανό πρωταθλητή να πετύχει τον ταχύτερο χρόνο ημέρας σπάζοντας το φράγμα του 1:40.

Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών ταχύτερος όλων ήταν ο Νίκο Ρόσμπεργκ με την άλλη Mercedes. Εκεί δε χρησιμοποιήθηκε καθόλου η μέση γόμα της Pirelli αλλά μόνο η σκληρή. Η Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών έχει θέσει στη διάθεση των ομάδων για αυτόν τον αγώνα τις δυο πιο σκληρές της γόμες. Όπως εξηγεί η Pirelli: «Η πίστα έχει ένα από τα πιο τραχιά οδοστρώματα που συναντάμε όλη τη σεζόν και ταυτόχρονα έναν αριθμό γρήγορων στροφών στις οποίες μεταφέρονται μεγάλα ποσά ενέργειας διαμέσου των ελαστικών υπό υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Για όλους αυτούς τους λόγους επιλέξαμε τις δυο πιο σκληρές γόμες της γκάμας μας».

Πίσω από το Ρόσμπεργκ με μικρή διαφορά ήταν ο Ράικονεν που φάνηκε από την αρχή να βρίσκεται σε καλή μέρα. Θυμίζουμε πως ο Iceman έχει πάρει το 2003 την πρώτη νίκη στην καριέρα του με τα χρώματα της McLaren στην πίστα της Σεπάνγκ.



Ο Αλόνσο σήμερα στην πίστα της Σεπάνγκ...

Οι Αλόνσο και Μπότας που δεν είχαν αγωνιστεί στην Αυστραλία επανεμφανίστηκαν με τις McLaren και Williams ενώ συμπλήρωσαν γύρο και οι δυο Marussia/Manor. Συνολικά είχαμε 20 μονοθέσια σήμερα εν δράσει αν και παραμένει ζητούμενο να κατορθώσουν οι Manor να σημειώσουν χρόνο μέσα στο 107% του πρώτου χρόνου.  Η επίδοση του Αλόνσο ήταν 2.7 sec πιο αργός απ’ αυτόν του Ρόσμπεργκ. Μια είδηση για τη Williams είναι και η συνεργασία με τον Άντριαν Σούτιλ σε ρόλο 3ου οδηγού. Ταυτόχρονα υπάρχει προβληματισμός στην ομάδα για την υστέρηση του μονοθεσίου σε τελική ταχύτητα σε σχέση με το περσινό. Ένα λάθος των μηχανικών του Μάσα έφερε μια προειδοποίηση που συνοδεύεται με πρόστιμο 10.000 ευρώ αν επαναληφθεί. Αφορά στη χρήση του έξτρα σετ σκληρής γόμας που έχουν διαθέσιμη οι οδηγοί για τα πρώτα 30 λεπτά του FP1 μετά την ολοκλήρωση αυτού του χρονικού ορίου.


Ο Άντριαν Σούτιλ σήμερα στα πάντοκ της Σεπάνγκ με τα χρώματα της Williams.

Συνολικά οι χρόνοι της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών ήταν:


Θέση

Οδηγός

Ομάδα

Χρόνος

Διαφορά

Γύροι

1

Nico Rosberg

Mercedes

1m40.124s

   -

20

2

Kimi Raikkonen

Ferrari

1m40.497s

  0.373s

17

3

Sebastian Vettel

Ferrari

1m40.985s

  0.861s

13

4

Romain Grosjean

Lotus/Mercedes

1m41.543s

  1.419s

14

5

Carlos Sainz

Toro Rosso/Renault

1m41.596s

  1.472s

26

6

Daniel Ricciardo

Red Bull/Renault

1m41.787s

  1.663s

15

7

Max Verstappen

Toro Rosso/Renault

1m41.803s

  1.679s

23

8

Valtteri Bottas

Williams/Mercedes

1m41.882s

  1.758s

23

9

Daniil Kvyat

Red Bull/Renault

1m42.055s

  1.931s

18

10

Marcus Ericsson

Sauber/Ferrari

1m42.064s

  1.940s

16

11

Felipe Massa

Williams/Mercedes

1m42.103s

  1.979s

23

12

Pastor Maldonado

Lotus/Mercedes

1m42.567s

  2.443s

19

13

Raffaele Marciello

Sauber/Ferrari

1m42.621s

  2.497s

13

14

Fernando Alonso

McLaren/Honda

1m42.885s

  2.761s

20

15

Nico Hulkenberg

Force India/Mercedes

1m42.893s

  2.769s

13

16

Sergio Perez

Force India/Mercedes

1m43.054s

  2.930s

15

17

Jenson Button

McLaren/Honda

1m43.100s

  2.976s

19

18

Will Stevens

Marussia/Ferrari

1m46.686s

  6.562s

8

19

Roberto Merhi

Marussia/Ferrari

1m47.683s

  7.559s

8

20

Lewis Hamilton

Mercedes

-

-

4



Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών ο Ρόσμπεργκ
επικεντρώθηκε σε προσομοίωση αγώνα ενώ ο Χάμιλτον αξιοποίησε τη δυναμική της μέσης γόμας για να γράψει τον ταχύτερο χρόνο. Πολύ καλός ρυθμός για τις Ferrari αν ο Φέτελ δεν είχε κάνει τετακέ στον τελευταίο του γύρο θα ήταν δεύτερος μπροστά από το Ράικονεν. Συνολικά η εικόνα της Ιταλικής ομάδας είναι ενθαρρυντική για τη συνέχεια, θυμίζουμε πως η Ferrari είναι πολυνίκης στην πίστα της Σεπάνγκ.

Κατά τη διάρκεια της 2ης περιόδου οι οδηγοί που ακούστηκαν
να παραπονιούνται περισσότερο ήταν οι Μπάτον και Ρικιάρντο, προφανώς γιατί το σετάρισμα των μονοθεσίων τους (McLaren, Red Bull) απέχει πολύ από το επιθυμητό. Ο Μπάτον ανέφερε έντονη υποστροφή στις αργές στροφές την ώρα που ο Ρικιάρντο δεν ήταν ικανοποιημένος από τη συμπεριφορά της RB10. Στην Red Bull προφανώς ξέρουν πως δεν έχουν ανταγωνιστική μονάδα ισχύος και έχουν επικεντρώσει την προσοχή τους σε μικρά βήματα προόδου κάθε φορά. Ο άλλος οδηγός της ομάδας Δανιήλ Κβιάτ σημείωσε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο ημέρας αλλά στο τέλος αντιμετώπισε πρόβλημα με τη μονάδα ισχύος. Πολλοί οδηγοί αντιμετώπιζαν πρόβλημα με την πρόσφυση του πίσω μέρους όπως ο Μπότας ειδικά μετά από κάποιους γύρους με τη μέση γόμα. Στη Lotus είχαν πολλά προβλήματα ειδικά στο FP2 αν και ο χρόνος του Γκροζάν στο FP1 είναι ενθαρρυντικός για τη συνέχεια. Στη Βρετανική ομάδα άλλαξαν τη διάταξη των σωληνώσεων στον υπερσυμπιεστή, καθώς μια χαλαρή σύνδεση ήταν ο λόγος της εγκατάλειψης του Γκροζάν στην Αυστραλία.

Συνολικά οι χρόνοι της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών ήταν:

Θέση

Οδηγός

Μονοθέσιο

Χρόνος        

Διαφορά

Γύροι

1

Lewis Hamilton

Mercedes

1m39.790s

-

16

2

Kimi Raikkonen

Ferrari

1m40.163s

0.373s

29

3

Nico Rosberg

Mercedes

1m40.218s

0.428s

26

4

Daniil Kvyat

Red Bull/Renault

1m40.346s

0.556s

17

5

Valtteri Bottas

Williams/Mercedes

1m40.450s

0.660s

31

6

Felipe Massa

Williams/Mercedes

1m40.560s

0.770s

27

7

Sebastian Vettel

Ferrari

1m40.652s

0.862s

29

8

Max Verstappen

Toro Rosso/Renault

1m41.220s

1.430s

30

9

Marcus Ericsson

Sauber/Ferrari

1m41.261s

1.471s

30

10

Daniel Ricciardo

Red Bull/Renault

1m41.799s

2.009s

8

11

Pastor Maldonado

Lotus/Mercedes

1m41.877s

2.087s

15

12

Felipe Nasr

Sauber/Ferrari

1m41.988s

2.198s

30

13

Sergio Perez

Force India/Mercedes

1m42.242s

2.452s

24

14

Carlos Sainz

Toro Rosso/Renault

1m42.291s

2.501s

31

15

Nico Hulkenberg

Force India/Mercedes

1m42.330s

2.540s

28

16

Fernando Alonso

McLaren/Honda

1m42.506s

2.716s

25

17

Jenson Button

McLaren/Honda

1m42.637s

2.847s

24

18

Romain Grosjean

Lotus/Mercedes

1m42.948s

3.158s

7

19

Will Stevens

Marussia/Ferrari

1m45.704s

5.914s

12

20

Roberto Merhi

Marussia/Ferrari

1m47.229s

7.439s

6



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr