Αλόνσο: Έκανε λάθος επιλογή;

Ο δυο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής (Renault 2005, 2006) αποφάσισε πέρυσι να εγκαταλείψει τη Ferrari με το σκεπτικό ότι πλέον είναι 33 ετών, τα χρόνια περνάνε και ο ίδιος θέλει όσο τίποτε να έχει ακόμη μια ευκαιρία για την κατάκτηση του τίτλου.

Η αλήθεια πως τα επιτεύγματα του Αλόνσο τα τελευταία χρόνια είναι αντιστρόφως ανάλογα της προσπάθειας του Ισπανού οδηγού. Ο Αλόνσο έχει πετύχει συνολικά 32 νίκες στη ζωή του οι περισσότερες εξ αυτών (21) μέχρι το 2008. Στα 5 χρόνια που έμεινε στη Ferrari από το 2010 έως και το 2014 ο Αλόνσο πήρε μόνο 11 νίκες. Η αλήθεια είναι πως το πάλεψε πολύ και δυο φορές (2010, 2012) έφτασε στην πηγή και νερό δεν ήπιε γιατί βρήκε μπροστά του το Φέτελ.
Ο Ισπανός εκτίμησε πέρυσι πως η κατάσταση στη Scuderia είναι βαλτωμένη και δεν πρόκειται ν’ αλλάξει άμεσα. Έτσι πήρε την απόφαση να επιστρέψει στη McLaren ποντάροντας στην επάνοδο της Honda στη F1.

Εύλογα αναρωτιέται κανείς πως αισθάνονταν ο Ισπανός την προηγούμενη Κυριακή στη Μαλαισία. Ο ίδιος εκκινούσε από τις πίσω θέσεις στο grid, μ’ ένα αργό αναξιόπιστο μονοθέσιο και ήξερε εκ των προτέρων πως μάλλον δε θα μπορέσει να τερματίσει. Μετά την εγκατάλειψή του προσπάθησε να δει την κατάσταση στη McLaren θετικά: «Πήγαμε καλύτερα απ’ ότι περίμενα. Ο ρυθμός αποτέλεσε θετική έκπληξη και ελπίζω στη Κίνα, να κάνουμε ένα ακόμη βήμα προόδου. Είναι φυσιολογικά τα προβλήματα αξιοπιστίας».

Σίγουρα όμως η εικόνα του Φέτελ στο μεσαίο σκαλί του βάθρου να πανηγυρίζει με τα χρώματα της Ferrari και ο ανταγωνιστικός ρυθμός της SF15T θα πρέπει να προβλημάτισαν τον Ισπανό. Ίσως μέσα του αναρωτήθηκε αν τελικά έπραξε σωστά να φύγει από τη Ferrari τη στιγμή που η ομάδα μετά από χρόνια έφτιαξε ξανά ανταγωνιστικό μονοθέσιο.



Ο Αλόνσο μπαίνει στην McLaren Honda για να εκκινήσει τον πρώτο του αγώνα με την ομάδα στη Σεπάνγκ, γνωρίζοντας ότι η εγκατάλειψη είναι το πιο πιθανό σενάριο.


Οι απολαβές του Ισπανού δε θα είχαν διαφορά αν έμενε στη Ferrari
σε σχέση με το τι πήρε στη McLaren μάλιστα υπάρχουν εκτιμήσεις πως ο Αλόνσο συμφώνησε με λιγότερα χρήματα απ’ όσα του πρόσφερε η Ferrari. Ο 33χρονος Ισπανός είναι ο πιο καλοπληρωμένος οδηγός στη F1, οι συνολικές απολαβές του ξεπερνούν τα 30 εκ. ευρώ ετησίως.  
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr